karpa düüsid

karpa düüsid

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
0
06-driver
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

karpa düüsid

Postitus Postitas 06-driver »

milliseid düüse soovitate 1600cm3 ladale.
ps. kuidas muudavad õhudüüsid segu koostist?
0
06-driver
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 06-driver »

räägi numbritest
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

kuidas muudavad õhudüüsid segu koostist?

Postitus Postitas olaaf »

>>> Ma arvan, et mida suurem õhudüüs seda lahjem segu.

Düüside kohalt on ungarlased, kes 05 -le "lahtise kopsiku" modifikatsiooni teinud, parimaks düüsivalemiks pidanud:

More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm

Muidugi see kehtib 05 mootori ja karpa kohta, teistel mudelitel on andmed teised.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
0
06-driver
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 06-driver »

Text kas seal ka teiste mootorite ja karpade kohta andmeid on?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

mis düüsid panna 1300ccm 011mootorile, kui ma tõin scoopiga õhu filtrisse? Huvitatud oleks maksimaalse kiirenduse saamisest!:puzzled
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
e
eero124
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eero124 »

minu 1300 oli peal imelik karpa.
Raamatust sellist tüüpi ei leidnudki.
Düüsid tegin nii, mõõtsin MÕLEMAD suured
segu koonused ära ja võrdlesin raamatuga. Sealt sain mingi keskmise variandi ja vastavalt sellele tegin düüsid
traadiga parajaks“(arvutasin ristlõike pindalade kaudu). Küünlad läksid õiget värvi ja minek on ka hea.
e
eero124
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas eero124 »

kiirenduse peaks nii seadma, et kui klotsid pedla põhja, lööks ka teist kambrit natsa lahti. Nii tekib tühi koht mingi 4000
juures sisse, aga sellest üle saades
tuleb ilge jõud taha. Tegin seda nii, et kruttisin seda vaakum avaja varrast.
Natsa tahab harjutamist. Ja selle reso toru
seal õhu puhastaja otsas viskasin koos
kogu õhu puhastaja ümbrusega ära.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kirjuta eero oma karpa tüübi numbrid ehk mul on andmeid.Kunagi koostasin tabeli igasuguste tüüpide kohta
56506878
g
germo
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas germo »

Mul oli vahepeal SOLEX karpa autol peal, jõudu oli nagu loomal.Siis panin solexi tüüsid siksi karpasse ja minek oli ka päris hea. Nüüd viskasin karpa minema ja panin pritsungi, see toimetab kõige paremini. Siin paar meest räägivad filtri karbi lahti lõikamisest, mis on pigem halb kui hea. Põhjus selles et auto tahab saada külma õhku, siis on minek kõige parem.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

aga külma õhuga ju tekkib jää karpa lõõri :(
56506878
g
germo
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas germo »

Talvel on hoopis teine teema. See millest mina rääkisin on suvine teema.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ja isegi +10 juures oskab mõni mootor ennast jäässe imeda.Olen kogenud sügisel üks 06 nöökis ajusi kunagi.
56506878
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas tuhajuhe
Ja isegi +10 juures oskab mõni mootor ennast jäässe imeda.Olen kogenud sügisel üks 06 nöökis ajusi kunagi.
Jah, nii kipub olema - kahjuks:(
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Mis küünalde värvi puutub, siis nende õige
värv on hele hall, see näitab, et mootoris
toimub õige põlemine. Segu pole lahja ega liiga rikas. Pruun värvus küünaldel on vale ja näitab, et segu tsipa rikas. Minu autol on SOLEX karpa ja jõudu on tal mehemoodi. Klapid jooksevad teise märgi järgi. Ahja küünla sädevahe on ka oluline. Minu aparaadil ligi 1 mm.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Mul 03-e karpa, ilma vaakumita, kui gaas põhja vajutada avab kohe teise lõõri, aga kui seda teha enne 2500 pööret imeb nagu mootori kinni üles poole aga kiirendab hästi. Kas see on normaalne või on kuskil midagi viga?

Vaakumiga avab tihti teist lõõri liiga hilja - sujuval pedaali vajutamisel tekib seetõttu teatud pööretel nagu tühi koht.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Enne olid 107-170 ja 162 - 170. Kui pedaali vajutasid võttis algul hinge kinni, siis hakkas liikuma.

Proovisin endal düüse vahetada.
Panin peaaegu sama settingu peale mis siin all, v.a. see et esimene kütusedüüs oli 125.

More air, more fuel: 2105 carburettor jetting:
primary barrel: fuel 120, air 170.
secondary barrel: fuel 162, air 150.
float level: 6.5mm +/- 0.25mm


Sellega sain sõita u. päeva (astus edasi päris hästi), siis kadus 1 pütt ära ja natukese aja pärast ka 2.ne. Võtsin küünlad pealt ära - täiesti ära tahmand, proovisin ühe võrri peal, ükski küünal ei löönud sädet õige koha pealt. Järeldus segu liiga rikas ja sain uued küünlad osta.

Katsetasin siis edasi: Läks peale
125 - 170
162 - 190. Sellega oli asi kõvasti parem. Kütusekulu veel ei tea, sest pole sõitnud eriti.


PS! Düüsid enamjaolt poes 5eequ tk, nii et head katsetamist teistelegi.

Tahaks teada mis düüsid teiste autodel peal on ja kuidas liigub/bensu võtab?
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

millised düüsid panna ralli teedel kihutamiseks :puzzled
ja veel üks väga loll küsimus et kust poolt neid lõõre loetakse.....milline on esimene lõõr :rolleyes

ise täielik saabas karpade koha pealt :(

ah jaaa mootor on 1500 aga varsti 1600 niiet kui keegi oskab siis võib mõlema mootori kohta tüüse soovitada
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Esimene lõõr on sõidusuunas parempoolne, see mis hakkab esimesena avanema.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Kellegi rallikal oli siin 162-170 ja 162-190 peal. Vist oli 1,6l 06-s tal. Võid osta endal varudüüsid ka ja siis auku suuremaks teha, aga selleks oleks vaja korralikku stendi, kus peal katsetada.
m
markspoiss
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas markspoiss »

a millised tüüsid panna 2103-le? Mul lahti saetud filter...
Vasta