Diiselmootor Ladale ja Nivale

Diiselmootor Ladale ja Nivale

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Diiselmootor Ladale ja Nivale

Postitus Postitas Ardi Soovik »

On keegi pannud peale?On äkki kellelgi?
Mis mootoreid pannakse?Mis ringi teha on vaja?Niva 21215 pidi olema Peugeot 1,9 diiselmootoriga.Ladadele olla paigaldatud ka VW Passati diisleid.Täpsem inf puudub.
Nival tegelikult diisel asjakohane.Maastikul sõites ei sure nii kergelt välja,saab stabiilsemalt liikuda ja muidugi kütusekokkuhoid.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
x
xim&jeep
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas xim&jeep »

aga Fiat Croma ju risti mootoriga. kas ikka kindlalt läheb peale...muidu lasex endale yhe poolex saetus TDI Croma saxast ära vedada.

EDIT: sõna mootor peale hiirega klõpsida avaneb yx link:)
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Võrdlesin Niva 21215 ja 21213 erinevusi.
Käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu polnud.Mootor on Peugeot 1,9.Palusin kauplusel uurida,mis see koda maksab kui tellida.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Diisel Nivale

Postitus Postitas Landy »

Nivale on venelased peale pannud kolme erinvat diislit:

*VAZ-21215 (1993-1996) Engine: Peugeot XUD-9L,Diesel, 1905cc,

*VAZ-21215-10 (1998-....)Engine: Peugeot XUD-9SD, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,905 cc (bore 3.46", stroke 3.27"), compression ratio 23:1. Power 75 hp @4,600 rpm, torque 97 ft.-lb. @ 2,250 rpm. Acceleration 0 to 62 mph 21.3 s. Top speed 82 mph. Fuel economy: 32.2 mpg (in 56 mph), 20.6 mpg (at 75 mph),24.5 mpg (in city cycle)

*VAZ-21215-50 Engine: VAZ-3411, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,524 cc. Power 65 hp @ 4,600 rpm, torque 87 ft.-lb. @ 2,500 rpm. Fuel economy:less than 27 mpg (average)

--------
LISA:
Neile kes inglaste terminitset aru ei saa lisan seletuseks:

mpg (miles per gallon)- miili galloni kohta (kütusekulu)
" (inch)-tolli (pikkuse mõõt)
ft.-lb(feet-bound)-(naela tolli kohta) (väändemomendi juures)
mph (miles per hour)-miili tunnis (liikumiskiirus)
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Originaali postitas Ardi Soovik
Võrdlesin Niva 21215 ja 21213 erinevusi.
Käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu polnud.Mootor on Peugeot 1,9.Palusin kauplusel uurida,mis see koda maksab kui tellida.
Mulle rääkisid targad pead, et ka käimaskast pidi miski peugeoti oma olema:puzzled
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kaupluse varuosakataloog näitas,et käigukast on Niva oma ja erinevus on vaid sidurikojas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Vasta