Klapiklõbin

Klapiklõbin

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

need pole poolkuud vaid kildudeks murdunud klapi juhtpuks :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Minuarvates on siin 3 varianti:
1. Poolkuud lahti tulnud
2. Lihtsalt on klapi aeg läbi saanud ja viskas nööbi küljest.
3. Äkki oled keti maha võtnud misngil põhjusel ja siis valesti kokku pannud. Klappide jäljed paistavad ka teistel kolbidel olevat.

Valed paisumispilud küll mootorit nii ei lõhuks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

aga kui klapipea ära murdub ja siis kaane ja kolbe vahel ringlema hakkab :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: olaaf
aga kui klapipea ära murdub ja siis kaane ja kolbe vahel ringlema hakkab :P
Pildilt 4. pütti vaadates tundub, et see just juhtuski. Pilpad taga kohe. Ja selleks ei peagi olema klapipea, näiteks võib vahel karpat eemaldades mutter vms paharet sisse kukkuda sinna, samad tagajärjed.

EDIT: Üldse mingi müstiline teema tundub, kõikidel põlemiskambritel on täkked sees, samas puru on ju vaid 1 klapp...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks seal ole tahmakiht peal ja ilmslet sinna tekkisidki jäljed..1500 mootoril olen näinud mutrit kolvi peal tahma sees :P
tegu oli sõitva mootoriga :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

need klapi jäljed kolbide peal on täiesti reaalsed. niiet nad olid mõnda aega vastu kolbe juba käinud. üks mehaanik käis mul ka asja uurimas ja tema arust olid poolkuud liiga sügaval kausi sees. Võimalik oli et poolkuud tulid läbi kausi ja nii klapp peale läkski.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Marek
ja kus ma selle kella leiaks tänapäeval???
Selline näeb välja kellaga reguleerseade.
Kellaga üle kontrollides olid kõik klapivahed tiba suuremad (enne kaliibriga paika pandud).Pilt
C
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

aga on selline kell kuskil müüa ka? Ma ei usu et seda Nt. *Stokker*ist leiab
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Stokkeris isegi võib olla.
Vasta