Klapiklõbin

Klapiklõbin

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Klapiklõbin

#1

Postitus Postitas Marek » 05 Mai 2005 23:27

Kas keegi teab soovitada mõnd head firmat Tallinnas kes reguleeriks klappe? Soodsalt ja korralikult. Üritasin ise regullida aga klõbinast ei saa jagu asi paistab et veel hullem kui ennem.

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#2

Postitus Postitas Moss » 05 Mai 2005 23:53

Kulunud klapiajamit ei saagi vaikseks, vaata näiteks minu WWW nupu alt nookurite pilte...jube klõbin oli sellel mootoril.

Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

#3

Postitus Postitas Marek » 06 Mai 2005 09:43

alguses ta polnudki eriti hull aga peale seda kui ma neid kruttisin läks asi hullemaks.

kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

#4

Postitus Postitas kenu » 06 Mai 2005 10:53

Kui asi on kulunud, siis kaliibriga enam paika ei saa, selleks kasuta indikaatorkella.

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#5

Postitus Postitas tuhajuhe » 06 Mai 2005 23:39

Aga seletage ära kuidas kellaga paremini saab ja lehtkaliibriga mitte??:yllatunud
56506878

mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

#6

Postitus Postitas mauer » 07 Mai 2005 00:17

Minu arust asi nii: lehtkaliibriga reguleerides saab kõige parema tulemuse kui pinnad on siledad, mitte kulunud, aga kui reguleerida kulunud nukvõlli ja nookureid jääb lehtkaliiber lohkude servale kandama, ja tulemus vale. Kell ju mõõdab klapivahet nookuri teisest otsast, st kulunud osad saavad ilusti kokku minna omavahel.

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#7

Postitus Postitas tuhajuhe » 07 Mai 2005 09:41

Klappe reguleerid ju selles asendis kus on nukk keeratud vastas suunda nookuri suhtes.Ja see koht ei saa kuidagi nukal ära kuluda.Kui on kulunud siis ei ole klapi vahet olnudki!!!!Ainuke mis ei lase korralikult reg.on kulunud nookur.
56506878

mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

#8

Postitus Postitas mauer » 07 Mai 2005 10:21

aga mu jutu põhimõte oli siiski õige vist ?

Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

#9

Postitus Postitas Marek » 07 Mai 2005 11:21

ja kus ma selle kella leiaks tänapäeval???

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#10

Postitus Postitas tuhajuhe » 07 Mai 2005 14:15

Odavam ja kindlam on osta uued nookurid.Kuna kulunud nookur tekitab siiski klõbinat.
Minul on kell ja muud sinna kuuluvad vahendid olemas :D
56506878

Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

#11

Postitus Postitas Marek » 08 Mai 2005 23:44

nüüd on juba hilja midagi ma keerasin seal väga nässu. Tulemus on selline: Pilt
Viimati muutis Marek, 15 Sept 2017 00:36, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3935
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#12

Postitus Postitas logman » 09 Mai 2005 01:48

Hullumaja!
Oled vahed olematuks kruvinud ,isegi ülearu olematuks ja nüüd klapid "peas".:kuri
No shit!
Pole sõnu...:sein

Nüüd saab ju uued kolvid ,rõngad ,klapid ja võib-olla isegi kepsud su kallis "kaasake". Klapipesad soveldatud jne...
No küll võib tol kullakesel hea meel olla - nii palju uusi ehteid jälle...!

rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

#13

Postitus Postitas rene07 » 09 Mai 2005 07:32

KUI ei oska - ÄRA TEE! Aga loodan et asi saab uued jupid ja liigub jälle varsti:rolleyes

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#14

Postitus Postitas olaaf » 09 Mai 2005 10:05

sõbralik soovitus edaspidi natukene kirjandust enne lugeda kui selliseid töid ette võtma hakkad - oluliselt turvalisem sinu jaoks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

#15

Postitus Postitas Marek » 09 Mai 2005 10:34

ma sain selle mootoriga 1,5 päeva sõita enne kui nii läks. Kardan et ei keeranud stoppermuttrit piisavalt tugevalt kinni ja klapivahe ise muutus lõpuks olematuks. Põhimõtteliselt uued kolvid ja kepsud ning plokikaas ja sellest mootorist saab veel elulooma ma arvan.

kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

#16

Postitus Postitas kenu » 09 Mai 2005 12:08

kaliibriga tuleb see subjektiivsuse efekt, et kulunud pinna vahele võid iga nookuri juures erineva jõuga vahele suruda, kell aga näitab reaalset vahet.
Mul üks vanamees, kes mootorit remontima õpetas, pani käega klapivahed paika ja mootor töötas väga hästi. Temal käis saalede passimine vene rublasega ja Priima suitsu paberiga, kompressori õliga, millega masin jooksis ligi 100 000 jne.
Eesti aegse mehe pärastsõjaaegne mehhaanikukool.

Sellest on kahju, et autotööstus nii spetsiifiliseks kisub, et varsti pole mõtet kapoti kaant ka üles tõsta, asi on liigselt keeruliseks aetud, ja seda juba ottomootori juures!, wankelist ja hübriidist ma parem ei räägigi.
sry, OT kiskus

Algselt postitas: tuhajuhe
Aga seletage ära kuidas kellaga paremini saab ja lehtkaliibriga mitte??:yllatunud

Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

#17

Postitus Postitas Laurimetall » 09 Mai 2005 16:34

Tundub küll ,et uue mootori saad odavamalt kätte ,kui selle remont maksma läheb. Sest peale plokisoojenduse muud huvitavat sellel mootoril pole. (Võid ju ploki sama jätta) ning uued kolvid ja kaane panna.

Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

#18

Postitus Postitas Marek » 09 Mai 2005 17:21

sain uue mootori ja panin juba peale ka ning sõidab ainuke vahe on selles et mu orig mootor oli ainult ca 130 tuhat sõitnud ja liikus hästi. teine enam nii hea ei ole. Arvan et kui aega üle jääb siis teen selle mootori korda ja jätan varuks.
Siin aga veel pilte:
Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Marek, 15 Sept 2017 00:35, muudetud 1 kord kokku.

Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

#19

Postitus Postitas Zero » 10 Mai 2005 13:42

Pilte vaadates ütleks küll, et sa oled ikka jube töömees.

kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

#20

Postitus Postitas kenu » 10 Mai 2005 13:55

Pildi päält vaadates on Sul ühel klapil poolkuud lahti läinud.


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist