Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist
Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist
- Carl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 62
- Liitunud: 13 Dets 2016 18:28
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist
Kas oskab keegi seletada, kuidas muutub ajastus kui lihvida plokikaant? Originaal märgid enam seega paika ei pea?
-
nn6ps
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 50
- Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: VAZ 2106
Re: Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist
Omal mootoril läks mul plokist maha 2mm ja kaanest natuke. org rattaga on suhteliselt võimatu täpeslt paika saada(kett oleks justkui 4mm liiga pikk ülekande jaoks), selleks on hea lahendus reguleeritav ratas. Paned vända paika, nuka ka enamvähem, siis pingutad keti ja pärast kinnitad nuka asendi vända suhtes. Kindlasti läheb vaja ka pingutile pikendust otsa, kui juba 2mm kandis lõikamine on, ideaalselt sobib õhufiltri korpuse puks.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: Nukkvõlli asendi muutumine pärast kaane lihvimist
On olemas ka variant puurida nukarattale uude kohta tifti ava - head märkimise meetodit on siinkohal raske soovitada, aga 6,5mm puuri ja vähese nikerdamisega saab igasuguse nukkvõlli paika..
Alguses keerad originaal märgiga nuka paika, teed nuka lõhikusse markeriga jälje ja puurid ja testid ja puurid ja testid - hiljem teed endale uue märgi, vana elimineerid
Alguses keerad originaal märgiga nuka paika, teed nuka lõhikusse markeriga jälje ja puurid ja testid ja puurid ja testid - hiljem teed endale uue märgi, vana elimineerid
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."