milliseid tagajärgi toob kergema hooratta panek?

milliseid tagajärgi toob kergema hooratta panek?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

milliseid tagajärgi toob kergema hooratta panek?

Postitus Postitas olaaf »

Endal plaanis ära vahetada, aga enne peaks nagu asja uurima. Tean seda, et mootor läheb kergemini pöördesse ja tuleb kiiremini pöördest alla. Tühikäiku peab vist veidi tõstma..
Käigukastile ei tohiks see eriti mõjuda, kui käiguvahetamisel ikka sidurit kasutada..(samas ei maksa tavaline 4käigu kast suurt midagi..)
Jagage oma kogemusi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fibo
Suletud kasutaja
Postitusi: 93
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas fibo »

suuri kogemusi pole, kuid linnasöiduks pole erilist möttet panna
pead kogu aeg kerge kaasiga seisma ja kulgemiseks on orig.palju parem
kuid jah kihtuajaks ja kiirendamiseks :)
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by fibo
kuid jah kihtuajaks ja kiirendamiseks :)
ringrajale ok, kus on vaja kasutada erinevaid pöördeid

kiirendusel on kergem hooratas miinuseks - kuna ei saa normaalselt startida
r
rs racing
Suletud kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rs racing »

prooviks ka ära, ega kellelgi samaraga ei ole kogemusi?
f
FlammablE
Foorumi kasutaja
Postitusi: 45
Liitunud: 27 Mär 2007 00:07
Asukoht: Tallinn-Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas FlammablE »

arvestades seda, et lada mootori pöördemoment on suht pisike, siis kergema hoorattaga on tõesti veel raskem kohalt saada linnaliikluses, mis teadagi koosnebki ainult 5m korraga liikumisest. kuid kiirendades peaks see just paremat tulemust andma, sest mootor läheb paremini pöördesse ju!? kohalt on raskem saada, aga edasi on see hea ju, kui pöörded kiirelt yles saad ja mootoril ei ole vaja lisaraskust ringi vedada. anyway, sa võid ära proovida ju selle. kui tulemus on vilets, paned teise hooratta asemele. ja saad teistele ka rääkida, palju sellest kasu oli.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

[quoteNo rallis on igatepidi kasu, kuid tänaval...hmm kipun arvama et ei ole nagu tolku jah, sest seda torquet niigi vähe ju...Mina soovitan teile uut NIVA 1.8-st mootorit koos pritsungiga...100hp kohe käes:), sääl momenti ka juba 130Nm kandis vist!
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

ühel vfts 05-el lendas tükkideks hooratas... tuli keretööd isegi uuesti teha nii pilbasteks lõi asja :( nii et ohtlik värk...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Mis te nüüd jamate. Kui korralikult treitakse ja pärast ka tasakaalustatakse pole seelega hirmu, et laiali lendab. Sõltub muidugi kui palju kergemaks teha..:)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

Oskab keegi soovitada palju maha treida!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pole näinud malmist hoorattaid.. malm ju habras..
sigullil ikka terasest hooratas (vähemalt see mis mul praegu veel pagassis on)...

Kavorist öeldi nii, et

1.Hooratas tasakaalustatakse.
2.Hinna saab öelda, kui oleme hooratast näinud.

OÜ Kavor Motorsport
6 00 38 00
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
vfts6
Suletud kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vfts6 »

kui hoorattad pole malmist siis ei tea millest nad on???
Terasest on ikka õigete püsside hoorattad:cool: tavalistel on ju ikka malm.
v
vfts6
Suletud kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vfts6 »

to berg: jah see on tuttav kogemus:(
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

noh tänaval nüüd vaevalt keegi seda kaaluma hakkab ja vaevalt, et ka ülevaatusel..
rallis on need asjad teisiti.
sellest räägivad targemad pead..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mikeest
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikeest »

Võtta võib nii palju kui kannatab e. peasi, et laiali ei lendaks. Ise olen näinud hooratast mis nägi välja nagu nelja kodaraga velg ;)
m
marqs007
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marqs007 »

Esialgne postitaja karsson15
a äkki keegi ikkagi oskab ytelda selle ligikaudse väärtuse et palju siis maha vuib vutta-rallis :(
Vaata "Kavor ja hooratas" alt .Kui aega saan panen joonised ja selgitused ka üles mis ma venest leidsin
m
marqs007
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas marqs007 »

Esialgne postitaja vaiperimees
Tuhajuhe teeb hoorattaid ja maksab 200 raha.Ise olen sõitnud 3 kuud ja pole ühtegi probleemi et peaks gaasi peal hoidma jne.Seoses hooratta vahetusega tekkis tõsimeeli tuntav vahe kiirenduses.
Palju su hooratas kaalub peale kergemaks tegemist? Mida rohkem kergemaks teha seda rahutumaks auto muutub.
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

kõik teoreetikud ja muidu "targad" võtke teadmiseks, et kergem hooratas annab parema kiirenduse, autot ei tunne enam äragi. miinuseks on see, et kohaltvõtul peab andma rohkem gaasi aga kui juba liikuma saad, siis ei pea enam miski kinni. Räägin oma kogemusest. :kuri
k
kumm
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kumm »

skahar sa rääkisid kunagi uuest niva 1.8 mootorist, ega sa ei oska öelda palju selle eest tahetakse.
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

Esialgne postitaja karsson15
a kas keegi oskab ytelda et ega sellel piirangiud ple pandud.
Et palju vuib kergemx freesida, ma mutlen rallis ja tänaval mõlemal:puzzled
vaata viimast autolehte. seal kirjutab ühest BMW 535“st millega tehakse igapäevaseid sõite. tema kergendas hooratast 30%.
jahil
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

võib näiteks üle 9k pöördesse minna :D
Vasta