Endal plaanis ära vahetada, aga enne peaks nagu asja uurima. Tean seda, et mootor läheb kergemini pöördesse ja tuleb kiiremini pöördest alla. Tühikäiku peab vist veidi tõstma..
Käigukastile ei tohiks see eriti mõjuda, kui käiguvahetamisel ikka sidurit kasutada..(samas ei maksa tavaline 4käigu kast suurt midagi..)
Jagage oma kogemusi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
suuri kogemusi pole, kuid linnasöiduks pole erilist möttet panna
pead kogu aeg kerge kaasiga seisma ja kulgemiseks on orig.palju parem
kuid jah kihtuajaks ja kiirendamiseks
arvestades seda, et lada mootori pöördemoment on suht pisike, siis kergema hoorattaga on tõesti veel raskem kohalt saada linnaliikluses, mis teadagi koosnebki ainult 5m korraga liikumisest. kuid kiirendades peaks see just paremat tulemust andma, sest mootor läheb paremini pöördesse ju!? kohalt on raskem saada, aga edasi on see hea ju, kui pöörded kiirelt yles saad ja mootoril ei ole vaja lisaraskust ringi vedada. anyway, sa võid ära proovida ju selle. kui tulemus on vilets, paned teise hooratta asemele. ja saad teistele ka rääkida, palju sellest kasu oli.
[quoteNo rallis on igatepidi kasu, kuid tänaval...hmm kipun arvama et ei ole nagu tolku jah, sest seda torquet niigi vähe ju...Mina soovitan teile uut NIVA 1.8-st mootorit koos pritsungiga...100hp kohe käes:), sääl momenti ka juba 130Nm kandis vist!
Mis te nüüd jamate. Kui korralikult treitakse ja pärast ka tasakaalustatakse pole seelega hirmu, et laiali lendab. Sõltub muidugi kui palju kergemaks teha..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Esialgne postitaja vaiperimees
Tuhajuhe teeb hoorattaid ja maksab 200 raha.Ise olen sõitnud 3 kuud ja pole ühtegi probleemi et peaks gaasi peal hoidma jne.Seoses hooratta vahetusega tekkis tõsimeeli tuntav vahe kiirenduses.
Palju su hooratas kaalub peale kergemaks tegemist? Mida rohkem kergemaks teha seda rahutumaks auto muutub.
kõik teoreetikud ja muidu "targad" võtke teadmiseks, et kergem hooratas annab parema kiirenduse, autot ei tunne enam äragi. miinuseks on see, et kohaltvõtul peab andma rohkem gaasi aga kui juba liikuma saad, siis ei pea enam miski kinni. Räägin oma kogemusest.
Esialgne postitaja karsson15
a kas keegi oskab ytelda et ega sellel piirangiud ple pandud.
Et palju vuib kergemx freesida, ma mutlen rallis ja tänaval mõlemal:puzzled
vaata viimast autolehte. seal kirjutab ühest BMW 535“st millega tehakse igapäevaseid sõite. tema kergendas hooratast 30%.