Vajan abi karpa reguleerimisel, tühikäik ja muud jamad 06-l

Vajan abi karpa reguleerimisel, tühikäik ja muud jamad 06-l

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
h
husta
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 09 Mär 2010 20:15
Asukoht: läänemaa
Autod: Huvitav foorum!

Vajan abi karpa reguleerimisel, tühikäik ja muud jamad 06-l

Postitus Postitas husta »

Vajaks siis väheke seletust mis ja kuidas karpal näppida, süütega olen juba palju möllanud, sai lõpuks nii kaugele, et täna töötas ilusti tühikäik oli olemas ja toores ei pidanud sooja mootoriga peal olema,kuid mõningast töötamist ja sõitmist otsustas jälle lampi välja surra ja enam mitte käivituda. Siis käia palju tahad ei lähe enam käima. Lõpuks gaasi ja toorega mängides läks vaevaliselt käima ja lõpuks ka pöördesse.
Tahaksin siis saada vähe targematelt vihjeid mida kus näppida võiks. Samuti kui sõiduajal gaasi rohkem anda poob nagu kinni.
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Vajan abi karpa reguleerimisel, tühikäik ja muud jamad 06-l

Postitus Postitas Jass »

Ühe kruvi keeramisega vaevalt et saad korda. Pead alustama lahtivõtmisest ja puhastamisest Kui sees on vett ja sodi, siis pead ka paagi puhtaks tegema. Teinekord on düüsid vahetuses, kui "osavkäpad" on tegutsenud.Nõelklapp peaks ka pidama jne.
Karburaatori kokkukruvimisel ei maksa suurt jõudu kasutada – päris tihti on tald või kaas kõveraks keeratud, kaanest tikkpoldid väljas ja korpuses praod. Viimased on eriti tihti Weberi esimesest koopiast hilisematel modifikatsioonidel. Debalansseerimise valuosa oli ühtlasi tugevduselemendiks, mis uuematel puudub.Bensiinipumba rõhu võiks ka üle mõõta (0,25bar) ja ka sealt konnad välja ajada.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Vasta