2121 käivitusprobleemid
Postitatud: 19 Mai 2018 16:15
Lugu järgmine:
Sõitsin autoga koju, poolel teel hakkas mootorist kostuma madalatel pööretel perioodilist sahinat. Kõrgematel pööretel ebaharilikke hääli nagu ei kuulnud. Samuti ei märganud, et jõud oleks kuhugi kadunud. Koju jõudes suretasin välja ja proovisin uuesti käima panna. Enam ei läinud.
Päev hiljem hakkasin uurima. Säde on igas silindris olemas, mahlad sassi pole läinud, kütusepump töötab. Kui alguses käiata, siis korraks nagu lubas, ning pärast seda hakkas kuidagi väga kergelt ringi käima, nagu poleks kompressiooni (rõhutan, et hinnang on subjektiivne). Kui piisavalt kaua käiata, siis tuleb korralik bensiini lõhn üles.
Ostsin odava kompressiooni mõõtja. Mitte ühelgi silindril seier isegi ei tõuse. Tundub ebarealistik ausalt öeldes, arvan, et praak.
Igatahes oma peaga jõudsin järelduseni, et keti suunaja/pinguti andis järgi ning kett on kas hüpanud või on keti lõtvuse tõttu süütenurk piisavalt paigast ära, et käima ei lähe, ent kui juba käib, siis käib. Otsa saanud keti tallast ka pööretest sõltuv sahin mootorist.
Või on kellelgi paremaid mõtteid kust viga edasi otsida?
PS. Autol sai süüde paika pandud spetsialisti poolt ning karburaator samuti korrastatud ja puhastatud.
Sõitsin autoga koju, poolel teel hakkas mootorist kostuma madalatel pööretel perioodilist sahinat. Kõrgematel pööretel ebaharilikke hääli nagu ei kuulnud. Samuti ei märganud, et jõud oleks kuhugi kadunud. Koju jõudes suretasin välja ja proovisin uuesti käima panna. Enam ei läinud.
Päev hiljem hakkasin uurima. Säde on igas silindris olemas, mahlad sassi pole läinud, kütusepump töötab. Kui alguses käiata, siis korraks nagu lubas, ning pärast seda hakkas kuidagi väga kergelt ringi käima, nagu poleks kompressiooni (rõhutan, et hinnang on subjektiivne). Kui piisavalt kaua käiata, siis tuleb korralik bensiini lõhn üles.
Ostsin odava kompressiooni mõõtja. Mitte ühelgi silindril seier isegi ei tõuse. Tundub ebarealistik ausalt öeldes, arvan, et praak.
Igatahes oma peaga jõudsin järelduseni, et keti suunaja/pinguti andis järgi ning kett on kas hüpanud või on keti lõtvuse tõttu süütenurk piisavalt paigast ära, et käima ei lähe, ent kui juba käib, siis käib. Otsa saanud keti tallast ka pööretest sõltuv sahin mootorist.
Või on kellelgi paremaid mõtteid kust viga edasi otsida?
PS. Autol sai süüde paika pandud spetsialisti poolt ning karburaator samuti korrastatud ja puhastatud.