5. leht 7-st

Postitatud: 30 Jaan 2010 00:55
Postitas nagel
Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: nagel
ise sai pandud lada 06 opel omega 2,0 85kw mooor peale
http://fotoalbum.ee/photos/nagel86/62991035
Ja rapsab küll? Kuidas kardaani lahendasid?
raskusi on rajal hoidmisel jalg jääb gaasi mängimisega valusaks:D
kardaani tegin nii et vahe pukist ette poole (käigukasti poole) lõikasin lada kardaani pooleks ja siis lasin treida ülemineku opeli kardaanile. siis keevitasin kokku. ja aru küll ei saa et viskaks kardaan. Lada reaktiiv vardad vastu ei pidanud esimesel katsetusel kõverad. Siis said lühemad vardad tugendatud ja suured vardad karprauast tehud. Karbi seina paksus mingi 3-4mm.

[Muudetud: 29-1-2010 nagel]

Postitatud: 04 Veebr 2010 14:13
Postitas raunolend
Nagel pajata kuidas karteriga lood kas tegid ümber ka midagi või läks org.alla?

[Muudetud: 4-2-2010 raunolend]

Postitatud: 04 Veebr 2010 20:57
Postitas nagel
Algselt postitas: raunolend
Nagel pajata kuidas karteriga looda kas tegid ümber ka midagi või läks org.alla?
karteri põhi on orginaal.käigukasti tunnel tuli ümber teha, tulemüürile pidi augu sisse tegema tahapoole viima,mootori kinnitused jätsin opeli omad aga kere külge tegin uued kohad ja panin lada mootori padjad opeli omad olid kuidagi vedelad. tala jäi täpselt karteri ja käigukasti vahele sinna jääb suht vähe ruumi. õli vilteri ja stabika vahele jääb ka umbes 1-2 cm. orginaal kolektorid ka ei saa panna, tuleb ise torust teha.http://fotoalbum.ee/photos/nagel86/62991045

Postitatud: 18 Veebr 2010 13:18
Postitas Peep7
Mis sellest juhtmestikust saab kui panna omega 2.0 85kw. Kas tuleks kärpida ja ainult vajalik jätta vöi terve omega oma peale panna nagu on nagel teinud? Juttu on siin küll , et saab panna golf 2-he mootori. Ise panin ja muudatusi tuli teha üsna mitu. Pildil on aretamine alles üsna alguses;)

[Muudetud: 18-2-2010 peep007]Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2010 17:45
Postitas ToM
Algselt postitas: peep007
Mis sellest juhtmestikust saab kui panna omega 2.0 85kw. Kas tuleks kärpida ja ainult vajalik jätta vöi terve omega oma peale panna nagu on nagel teinud?
On ta terve pannud? Minu meelest mitte. Pritse osa on päris hästi eraldatav muust süsteemist, tervet juhtmestiku Opeli oma ei ole kindlasti vaja.:P

Postitatud: 19 Veebr 2010 22:20
Postitas Peep7
No vot. Ma ei oska ka öelda kas on terve vöi mitte. Järeldasin et kui kaitsmeblokk on ja ka enamus juhtmeid, siis vast on juba terve skeem peale visatud. Keegi vöiks panna ka möne klöpsu sellest gardaanist:)

Postitatud: 23 Veebr 2010 13:48
Postitas defen
tere

Kas keegi klubilistest 2101 peale bmw m10b18 monopiritsega mootorit on paigaldanud?
kui on siis äkki oskab anda paar näpunäidet?
kas kasutada bmw enda monopritset vöi teha asi ümber 01 karpa peale ? sellega pääseks tiba el. süs. ehitamisest ;)

Postitatud: 23 Veebr 2010 19:45
Postitas Paskaak
lihtsam on see pritse tööle saada kui sigulli karburaatoriga lolli mängida

Postitatud: 23 Veebr 2010 19:54
Postitas hautz
M10 pritsel ju paar juhet vaja ise vedada mootori pistikust edasi.

Endalgi m10b18 vedeleb garaazinurgaskoos kasti ja kardaaniga, vb viskan korra prooviks siksile peale. Just ruumipärast uurin. Võiks muidu selle nalja ära teha ,kuid kere lõikuma küll enam ei hakka.

Postitatud: 23 Mär 2010 21:02
Postitas uve6
Tahaks oma 08-le lääne mootorit.
Olen mõelnud mazda mootoreid,huvi oleks just sellise vastu mis on ford probel GT-l peal,sellel turbo ja 102kw

http://www.john-westerburg.de/Probe_GT/ ... _klein.jpg

Postitatud: 07 Juul 2010 09:48
Postitas matzz
Hei, olen õigesti aru saanud, et croma 2,0i istub 1:1 le vahele ladale ? Käigukasti otsa mõtlen siis, mootoripadja kinnitusi vb tuleb teha ? Mul on võimalus näpud taha saada ühele Cromale tahtmise korral :P

Postitatud: 26 Juul 2010 08:10
Postitas arvi100
Kes teeb ise,kes ostab valmis auto:1986 Lada 1200 Tuning Driftcar.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4

Postitatud: 31 Aug 2011 00:36
Postitas martvl
 
matzz kirjutas:Hei, olen õigesti aru saanud, et croma 2,0i istub 1:1 le vahele ladale ? Käigukasti otsa mõtlen siis, mootoripadja kinnitusi vb tuleb teha ? Mul on võimalus näpud taha saada ühele Cromale tahtmise korral :P
pm endal ka huvi fiati 2.0 vastu et mis fiati kast ja mootor kohe alla istuvad ?

Postitatud: 09 Okt 2011 14:50
Postitas esimvaz
nagu ma sellest teemast välja lugesin, et nivale kah kannatab fiati 1,9TD vahele panna ilma suurema ehituseta.
vaja oleks ainult veel 5k kasti;)

Postitatud: 10 Dets 2011 01:36
Postitas Arvos
4x4 arvab asjast nii :

*Kui sa endiselt oled seisukohal, et soovid NL alal toodetud auto originaalmootorit millegi muu (lääne) mootori vastu vahetada, siis peab sul olema komplekt järgmsi asju:

a)palju vaba aega
b)palju vaba ruumi
c)palju vaba raha
d)palju vajalike seadmeid ja tööriistu
e)palju erialaseid teadmisi ja kirjandust
f)palju oskusi, et kogu töö ise ära teha.

Kui kasvõi üks neist komponentidest puudub või ei vasta kriteeriumile "palju", siis unusta KOHE igasugune aretustegevus ära!

Postitatud: 10 Dets 2011 01:47
Postitas Kytt
 
Arvos kirjutas:4x4 arvab asjast nii :

*Kui sa endiselt oled seisukohal, et soovid NL alal toodetud auto originaalmootorit millegi muu (lääne) mootori vastu vahetada, siis peab sul olema komplekt järgmsi asju:

a)palju vaba aega
b)palju vaba ruumi
c)palju vaba raha
d)palju vajalike seadmeid ja tööriistu
e)palju erialaseid teadmisi ja kirjandust
f)palju oskusi, et kogu töö ise ära teha.

Kui kasvõi üks neist komponentidest puudub või ei vasta kriteeriumile "palju", siis unusta KOHE igasugune aretustegevus ära!
Parandaks,
kui punkt c on kuhjaga täidetud võid punktid a, b, d, e, f vahele jätta

Postitatud: 12 Dets 2011 19:16
Postitas Arvos
Võin töömahu infoks siia lisada Transiti mootori vahetuse kirjelduse. Kuna originaalmootori remont mingil põhjusel aasta tagasi ebaõnnestus ( ei teinud mina), siis võtsin vastu otsuse vahetada mootor. Selleks ostsin ühe rimaka, millel korras mootor ja roolilatt. Roolilatti oli mulle ka tarvis. Maksis see risu 400. Rimakast jääva metalli eest saab poole raha tagasi ja roolilatt maksab teise poole, ostes kasutatud kujul.
Mootor oli ostetul uuem, turboga. Ka pump oli elektrooniline, gaasipedaalil järel ainult juhtmed jne. Algul oli plaan tõsta kogu täiega ringi kuid pärast seda kui poisid olid harutanud pool õhtut juhtmeid ja harutatu oli umbes veerand kõigest sellest mis ümber oli tarvis teha, loobusime. Aju, miski plokk, hunnik muid elektroonilisi vidinaid jne, jne. Panime peale minu pumba ja kogu see möll jäi ära. Vahet ei ole tegelikult, hakkab sõitma samamoodi kui original pumbaga. Nii on varemgi tehtud. Lisaks oli rõõmus uudis veel turbo näol, mis oli läbi. Korras turbo - 150 juurde kohe kolaki. Uus muu tehase toodang maksab 450 ja tehase oma 1711.
See oli aga kõigest Transit, mille mootor läks üks ühele peale. Katsu aga millegi muu elektroonikat vaz-i oma vastu vahetada. Katsu peale panna vaz-i karbuss nii, et asi toimiks ilma vahet märkamata. Ning see kõik on veel väike töö, lisaks füüsiline mootori külge aretamine.

Postitatud: 13 Dets 2011 03:10
Postitas viaccess
Ja ´jah..... kunagi töötasin (sügavas nooruses) ühes firmas kus oli vähemalt 10 Transiti, ja seal hakkasid lendama elektroonilised pumbad rivist välja... kuna uus elektrooniline pump maksis 40 tuhat krooni ja korralik remonditud mehhaaniline pump 3 korda odavam siis firma omanik otsustas ümber ehitada kõik Transitid......
Niii..... suures töökojas mitme lukkseppaga, ühe auto ümberehitus kestis umbes kuu aega (arvestades kõikide tööristade olemasolu)....
Lõpuks masinaid sai liikuma, kuid mu mäletamist mööda sai ainult 3 tükki ümber tehtud....
See oli ka töömahu infoks!!!!!!

Postitatud: 13 Dets 2011 09:53
Postitas nymmik
Ega see mootorite SWAP nüüd nii hull ka ei ole. Olen kodus, koduste tööriistadega asendanud kolmel muhul mootorid
1. vaheplaadiga muhule Fiat127 mootor
2. koos tagasilla ja käigukastiga Subaru Libero mootor
3. Muhule seebikarbi käigukast ja Tauria mootor vaheplaadiga

Tellitud tööd on vaheplaadi tegemine kuna puudub mul treipink.
Klassikalise auto puhul mootor ees , tagasild veab on asi palju lihtsam.

Postitatud: 18 Dets 2011 17:46
Postitas hautz
Kes elektroonikat kardab, see ei pea muretsema. Enamus inimlikel autodel on mootorijuhtmestik eraldatud kere juhtmestikust. Paar kolm juhet ära ühendada ja auto juba töötab. Näidikutega jama ainult. Lihtsam varjant kasutada siksi andureid(va õlitule andur). kui jagaja ja ühe süütepooliga r4 mootori paigaldus tuleb, siis saab ka orig. tahhoka toimima. Spidokaga natuke suuremad jamad.