K: Mis mootorid Ladale?

K: Mis mootorid Ladale?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
nagel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 16 Sept 2008 19:45
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, i30

#81

Postitus Postitas nagel » 30 Jaan 2010 00:55

Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: nagel
ise sai pandud lada 06 opel omega 2,0 85kw mooor peale
http://fotoalbum.ee/photos/nagel86/62991035

Ja rapsab küll? Kuidas kardaani lahendasid?

raskusi on rajal hoidmisel jalg jääb gaasi mängimisega valusaks:D
kardaani tegin nii et vahe pukist ette poole (käigukasti poole) lõikasin lada kardaani pooleks ja siis lasin treida ülemineku opeli kardaanile. siis keevitasin kokku. ja aru küll ei saa et viskaks kardaan. Lada reaktiiv vardad vastu ei pidanud esimesel katsetusel kõverad. Siis said lühemad vardad tugendatud ja suured vardad karprauast tehud. Karbi seina paksus mingi 3-4mm.

[Muudetud: 29-1-2010 nagel]

raunolend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada21011

#82

Postitus Postitas raunolend » 04 Veebr 2010 14:13

Nagel pajata kuidas karteriga lood kas tegid ümber ka midagi või läks org.alla?

[Muudetud: 4-2-2010 raunolend]

nagel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 16 Sept 2008 19:45
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, i30

#83

Postitus Postitas nagel » 04 Veebr 2010 20:57

Algselt postitas: raunolend
Nagel pajata kuidas karteriga looda kas tegid ümber ka midagi või läks org.alla?


karteri põhi on orginaal.käigukasti tunnel tuli ümber teha, tulemüürile pidi augu sisse tegema tahapoole viima,mootori kinnitused jätsin opeli omad aga kere külge tegin uued kohad ja panin lada mootori padjad opeli omad olid kuidagi vedelad. tala jäi täpselt karteri ja käigukasti vahele sinna jääb suht vähe ruumi. õli vilteri ja stabika vahele jääb ka umbes 1-2 cm. orginaal kolektorid ka ei saa panna, tuleb ise torust teha.http://fotoalbum.ee/photos/nagel86/62991045

Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

#84

Postitus Postitas Peep7 » 18 Veebr 2010 13:18

Mis sellest juhtmestikust saab kui panna omega 2.0 85kw. Kas tuleks kärpida ja ainult vajalik jätta vöi terve omega oma peale panna nagu on nagel teinud? Juttu on siin küll , et saab panna golf 2-he mootori. Ise panin ja muudatusi tuli teha üsna mitu. Pildil on aretamine alles üsna alguses;)

[Muudetud: 18-2-2010 peep007]Pilt

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1055
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#85

Postitus Postitas ToM » 19 Veebr 2010 17:45

Algselt postitas: peep007
Mis sellest juhtmestikust saab kui panna omega 2.0 85kw. Kas tuleks kärpida ja ainult vajalik jätta vöi terve omega oma peale panna nagu on nagel teinud?

On ta terve pannud? Minu meelest mitte. Pritse osa on päris hästi eraldatav muust süsteemist, tervet juhtmestiku Opeli oma ei ole kindlasti vaja.:P
m'kay

Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

#86

Postitus Postitas Peep7 » 19 Veebr 2010 22:20

No vot. Ma ei oska ka öelda kas on terve vöi mitte. Järeldasin et kui kaitsmeblokk on ja ka enamus juhtmeid, siis vast on juba terve skeem peale visatud. Keegi vöiks panna ka möne klöpsu sellest gardaanist:)

defen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Jaan 2010 21:39
Asukoht: kuressaare
Autod: kuna tahaks siit foorumist osta paar asja oma ladale

#87

Postitus Postitas defen » 23 Veebr 2010 13:48

tere

Kas keegi klubilistest 2101 peale bmw m10b18 monopiritsega mootorit on paigaldanud?
kui on siis äkki oskab anda paar näpunäidet?
kas kasutada bmw enda monopritset vöi teha asi ümber 01 karpa peale ? sellega pääseks tiba el. süs. ehitamisest ;)

Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

#88

Postitus Postitas Paskaak » 23 Veebr 2010 19:45

lihtsam on see pritse tööle saada kui sigulli karburaatoriga lolli mängida

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#89

Postitus Postitas hautz » 23 Veebr 2010 19:54

M10 pritsel ju paar juhet vaja ise vedada mootori pistikust edasi.

Endalgi m10b18 vedeleb garaazinurgaskoos kasti ja kardaaniga, vb viskan korra prooviks siksile peale. Just ruumipärast uurin. Võiks muidu selle nalja ära teha ,kuid kere lõikuma küll enam ei hakka.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

uve6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
Asukoht: Elva
Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line

#90

Postitus Postitas uve6 » 23 Mär 2010 21:02

Tahaks oma 08-le lääne mootorit.
Olen mõelnud mazda mootoreid,huvi oleks just sellise vastu mis on ford probel GT-l peal,sellel turbo ja 102kw

http://www.john-westerburg.de/Probe_GT/ ... _klein.jpg

matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

#91

Postitus Postitas matzz » 07 Juul 2010 09:48

Hei, olen õigesti aru saanud, et croma 2,0i istub 1:1 le vahele ladale ? Käigukasti otsa mõtlen siis, mootoripadja kinnitusi vb tuleb teha ? Mul on võimalus näpud taha saada ühele Cromale tahtmise korral :P
Meboosta
Life is too short to drive slow cars

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 862
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#92

Postitus Postitas arvi100 » 26 Juul 2010 08:10

Kes teeb ise,kes ostab valmis auto:1986 Lada 1200 Tuning Driftcar.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=127762915&pageNumber=4
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

#93

Postitus Postitas martvl » 31 Aug 2011 00:36

 
matzz kirjutas:Hei, olen õigesti aru saanud, et croma 2,0i istub 1:1 le vahele ladale ? Käigukasti otsa mõtlen siis, mootoripadja kinnitusi vb tuleb teha ? Mul on võimalus näpud taha saada ühele Cromale tahtmise korral :P

pm endal ka huvi fiati 2.0 vastu et mis fiati kast ja mootor kohe alla istuvad ?
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D

esimvaz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
Asukoht: keila
Autod: müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te

#94

Postitus Postitas esimvaz » 09 Okt 2011 14:50

nagu ma sellest teemast välja lugesin, et nivale kah kannatab fiati 1,9TD vahele panna ilma suurema ehituseta.
vaja oleks ainult veel 5k kasti;)

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1094
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#95

Postitus Postitas Arvos » 10 Dets 2011 01:36

4x4 arvab asjast nii :

*Kui sa endiselt oled seisukohal, et soovid NL alal toodetud auto originaalmootorit millegi muu (lääne) mootori vastu vahetada, siis peab sul olema komplekt järgmsi asju:

a)palju vaba aega
b)palju vaba ruumi
c)palju vaba raha
d)palju vajalike seadmeid ja tööriistu
e)palju erialaseid teadmisi ja kirjandust
f)palju oskusi, et kogu töö ise ära teha.

Kui kasvõi üks neist komponentidest puudub või ei vasta kriteeriumile "palju", siis unusta KOHE igasugune aretustegevus ära!
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2035
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

#96

Postitus Postitas Kytt » 10 Dets 2011 01:47

 
Arvos kirjutas:4x4 arvab asjast nii :

*Kui sa endiselt oled seisukohal, et soovid NL alal toodetud auto originaalmootorit millegi muu (lääne) mootori vastu vahetada, siis peab sul olema komplekt järgmsi asju:

a)palju vaba aega
b)palju vaba ruumi
c)palju vaba raha
d)palju vajalike seadmeid ja tööriistu
e)palju erialaseid teadmisi ja kirjandust
f)palju oskusi, et kogu töö ise ära teha.

Kui kasvõi üks neist komponentidest puudub või ei vasta kriteeriumile "palju", siis unusta KOHE igasugune aretustegevus ära!


Parandaks,
kui punkt c on kuhjaga täidetud võid punktid a, b, d, e, f vahele jätta

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1094
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#97

Postitus Postitas Arvos » 12 Dets 2011 19:16

Võin töömahu infoks siia lisada Transiti mootori vahetuse kirjelduse. Kuna originaalmootori remont mingil põhjusel aasta tagasi ebaõnnestus ( ei teinud mina), siis võtsin vastu otsuse vahetada mootor. Selleks ostsin ühe rimaka, millel korras mootor ja roolilatt. Roolilatti oli mulle ka tarvis. Maksis see risu 400. Rimakast jääva metalli eest saab poole raha tagasi ja roolilatt maksab teise poole, ostes kasutatud kujul.
Mootor oli ostetul uuem, turboga. Ka pump oli elektrooniline, gaasipedaalil järel ainult juhtmed jne. Algul oli plaan tõsta kogu täiega ringi kuid pärast seda kui poisid olid harutanud pool õhtut juhtmeid ja harutatu oli umbes veerand kõigest sellest mis ümber oli tarvis teha, loobusime. Aju, miski plokk, hunnik muid elektroonilisi vidinaid jne, jne. Panime peale minu pumba ja kogu see möll jäi ära. Vahet ei ole tegelikult, hakkab sõitma samamoodi kui original pumbaga. Nii on varemgi tehtud. Lisaks oli rõõmus uudis veel turbo näol, mis oli läbi. Korras turbo - 150 juurde kohe kolaki. Uus muu tehase toodang maksab 450 ja tehase oma 1711.
See oli aga kõigest Transit, mille mootor läks üks ühele peale. Katsu aga millegi muu elektroonikat vaz-i oma vastu vahetada. Katsu peale panna vaz-i karbuss nii, et asi toimiks ilma vahet märkamata. Ning see kõik on veel väike töö, lisaks füüsiline mootori külge aretamine.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

#98

Postitus Postitas viaccess » 13 Dets 2011 03:10

Ja ´jah..... kunagi töötasin (sügavas nooruses) ühes firmas kus oli vähemalt 10 Transiti, ja seal hakkasid lendama elektroonilised pumbad rivist välja... kuna uus elektrooniline pump maksis 40 tuhat krooni ja korralik remonditud mehhaaniline pump 3 korda odavam siis firma omanik otsustas ümber ehitada kõik Transitid......
Niii..... suures töökojas mitme lukkseppaga, ühe auto ümberehitus kestis umbes kuu aega (arvestades kõikide tööristade olemasolu)....
Lõpuks masinaid sai liikuma, kuid mu mäletamist mööda sai ainult 3 tükki ümber tehtud....
See oli ka töömahu infoks!!!!!!
Jupid Venemaalt!

Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 550
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: 21061 2xZaz965
Kontakt:

#99

Postitus Postitas nymmik » 13 Dets 2011 09:53

Ega see mootorite SWAP nüüd nii hull ka ei ole. Olen kodus, koduste tööriistadega asendanud kolmel muhul mootorid
1. vaheplaadiga muhule Fiat127 mootor
2. koos tagasilla ja käigukastiga Subaru Libero mootor
3. Muhule seebikarbi käigukast ja Tauria mootor vaheplaadiga

Tellitud tööd on vaheplaadi tegemine kuna puudub mul treipink.
Klassikalise auto puhul mootor ees , tagasild veab on asi palju lihtsam.

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#100

Postitus Postitas hautz » 18 Dets 2011 17:46

Kes elektroonikat kardab, see ei pea muretsema. Enamus inimlikel autodel on mootorijuhtmestik eraldatud kere juhtmestikust. Paar kolm juhet ära ühendada ja auto juba töötab. Näidikutega jama ainult. Lihtsam varjant kasutada siksi andureid(va õlitule andur). kui jagaja ja ühe süütepooliga r4 mootori paigaldus tuleb, siis saab ka orig. tahhoka toimima. Spidokaga natuke suuremad jamad.
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist