4. leht 7-st

Postitatud: 13 Dets 2009 14:37
Postitas ToM
Algselt postitas: lada772
aga siis see mootor peal ja selline karter http://album.ee/node/11713241/50083863
veel pilte on siin http://album.ee/user/288240
See on tal Omega originaal, üldiselt jääb see natuke liiga madalale ja oleks mõistlik ümber keevitada. Sõltub kui kõrgele mootori paned. Minul jäi omega oma nii:
Pilt
Algselt postitas: lada772
ok aga kas midagi muud siis ümber tegema ei pea aind keevitan ümber ja vahetan ara
Õli võttur tuleb ka vast ringi teha. Karteri keevitamise kohta on head pildid kasutaja Jukii teemas, samamoodi, madalamaks ja laiemaks tuleks teha. Ise pole veel tegema hakanud, päris täpselt ei oska kõike öelda.

Edit: Muide need pildid mille lingi sa panid on kasutaja Paskaak masinast. Ilmselgelt on tema jätnud mootori kõrgemale kui mina ja seetõttu pole ka karter nii madalal.

[Muudetud: 13-12-2009 ToM]

Postitatud: 17 Dets 2009 00:24
Postitas france2
nii küsimus suurele ringile kas keegi on paigaldand tagaveolisele vw gti 2.0 16v 110kw mootorit (mootori tüüp 9a). Mõlgub endal peas selline plaan juba otsitud mootor ja kere kuid äkki kellegil see tee juba läbitud. Kas on ületamatuid probleeme?

Postitatud: 19 Dets 2009 13:47
Postitas Paskaak
Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: lada772
aga siis see mootor peal ja selline karter http://album.ee/node/11713241/50083863
veel pilte on siin http://album.ee/user/288240
See on tal Omega originaal, üldiselt jääb see natuke liiga madalale ja oleks mõistlik ümber keevitada. Sõltub kui kõrgele mootori paned. Minul jäi omega oma nii:
[img]
Algselt postitas: lada772
ok aga kas midagi muud siis ümber tegema ei pea aind keevitan ümber ja vahetan ara
Õli võttur tuleb ka vast ringi teha. Karteri keevitamise kohta on head pildid kasutaja Jukii teemas, samamoodi, madalamaks ja laiemaks tuleks teha. Ise pole veel tegema hakanud, päris täpselt ei oska kõike öelda.

Edit: Muide need pildid mille lingi sa panid on kasutaja Paskaak masinast. Ilmselgelt on tema jätnud mootori kõrgemale kui mina ja seetõttu pole ka karter nii madalal.

[Muudetud: 13-12-2009 ToM]

minul jäi kindlasti madalamale mootor kui sinul, mul jäid karetri servad vähem kui pool senti vastu sillatala.
pealegi panin ma mootori külliti, nii et käigukang oleks peaaegu sirge, kuid siiski väikese kalduvusega juhi poole.
karter pole mul nii madalal, sest ma tegin selle lühemaks, ning laiemaks. Õlivõtturi tegin samuti lühemaks.

Postitatud: 19 Dets 2009 14:04
Postitas ToM
Algselt postitas: Paskaak
Minul jäi kindlasti madalamale mootor kui sinul, mul jäid karetri servad vähem kui pool senti vastu sillatala.
pealegi panin ma mootori külliti, nii et käigukang oleks peaaegu sirge, kuid siiski väikese kalduvusega juhi poole.
karter pole mul nii madalal, sest ma tegin selle lühemaks, ning laiemaks. Õlivõtturi tegin samuti lühemaks.
Teeme võistluse, et kumbal on madalamal?:P Mul on hetkel karter sillatala vastas. Okei, seda ma ei teadnud et sa omal ka karteri ringi tegid, ma arvan et üsna samal kõrgusel peaksid olema siis meil mootorid. Ma panin ka muide viltu mootori, käigukang jäi otse. Karteri ja võtturi modimine ootab mind veel ees, kevadel.;) Äkki kui sul on mõni klõps valmis karterist, näita mulle ka.

Postitatud: 19 Dets 2009 15:52
Postitas lada772
jh karterist tahaks küll pilte kuna endal praegu kõik karteri taga ja veel sellest kuidas mootor viltu on pandud

Postitatud: 19 Dets 2009 16:24
Postitas ToM
Algselt postitas: lada772
jh karterist tahaks küll pilte kuna endal praegu kõik karteri taga ja veel sellest kuidas mootor viltu on pandud
Kõik karteri taga? Mootori saab originaal Omega karteriga ka vahele pandud, lihtsalt nii madal asi ringikimamiseks väga ohutu ei ole. Jukkii teemat uurisid muidu? http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... 382&page=6
Tal seal päris hea pildimaterjal, analoogne asi tuleb teha.
Veel üks asi mida Opeli mootori panemise korral silmas peab pidama on stabika varras. Kitsaks läheb. Ma viin stabikat vist edasi 2 cm (õõtsad ka nihutatud juba nkn).
Mootori viltu panemise kohapealt vaata, kuidas ta omega kapoti all on, juba tehasest nats viltu.
Natuke saad selle pildi pealt aru äkki http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 3f2d2b.jpg
Vaata seda tala, mille küljes kapoti hinged on. Plokikaane küljes on seal mingi veekanal või värgendus, see peab olema talaga paralleelne(pildi pealt ehk saad aru mida ma silmas pean). Siis on moootor samas asendis nagu ta omega peal on, käigukang peaks otse jääma. Mille kasti kasutad üldse?

Postitatud: 19 Dets 2009 16:39
Postitas lada772
kasutan omega oma kuid olen kuulnud et mingi kast on väiksem jh sain aru kuidas mootor olema peab kuid kuidas sul mootori kinnitused on mis mootoripatjale läheb kas pilte sellest pole

Postitatud: 19 Dets 2009 22:02
Postitas raunolend
Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: raunolend
aga saab 1,8l ja 2,0l rekordi mootoril väliselt ka vahet teha?
Jah. 1.8 on OHC (rihmaga) mootor, 2.0 ja kõik teised rekordi omad CIH (vanematüübilised, ketiga) mootorid. Eksimatu element on 1.8 "pikali" olev jagaja.
1.8 kapotialune:

Pilt
Sellel mootoril mis endal plaanis peale panna on karburaator,auto omanik rääkis et ta on sellele peale panud ascona mootori,aga jagaja on ikka selline 1,8l rekordil.Järgmine nädal mootorit vaatama eks paistab mis saab.

Postitatud: 20 Dets 2009 13:23
Postitas ToM
Algselt postitas: lada772
kasutan omega oma kuid olen kuulnud et mingi kast on väiksem jh sain aru kuidas mootor olema peab kuid kuidas sul mootori kinnitused on mis mootoripatjale läheb kas pilte sellest pole
Rekordi kast on veits väiksem, samas omega oma on kättesaadavam. Valmistu tunnelit suuremaks keevitama.
Natuke on mul fotoalbumis pilte (leiad profiilist lingi).
Üks tähtis asi, millele tähelepanu pöörama pead, on roolivarda liikumisruum. Paskaak sai omal asja mahtuma, ma lõin käega ja hakkan latt rooli kasutama.

Algselt postitas: raunolend
Sellel mootoril mis endal plaanis peale panna on karburaator,auto omanik rääkis et ta on sellele peale panud ascona mootori,aga jagaja on ikka selline 1,8l rekordil.Järgmine nädal mootorit vaatama eks paistab mis saab.
Mingitel asconatel on vist tõesti ka selline jagaja, ma omasilmaga pole näinud. Mis kasti sa plaanid kasutada?

Postitatud: 20 Dets 2009 16:35
Postitas raunolend
Algselt postitas: ToM
Algselt postitas: lada772
kasutan omega oma kuid olen kuulnud et mingi kast on väiksem jh sain aru kuidas mootor olema peab kuid kuidas sul mootori kinnitused on mis mootoripatjale läheb kas pilte sellest pole
Rekordi kast on veits väiksem, samas omega oma on kättesaadavam. Valmistu tunnelit suuremaks keevitama.
Natuke on mul fotoalbumis pilte (leiad profiilist lingi).
Üks tähtis asi, millele tähelepanu pöörama pead, on roolivarda liikumisruum. Paskaak sai omal asja mahtuma, ma lõin käega ja hakkan latt rooli kasutama.

Algselt postitas: raunolend
Sellel mootoril mis endal plaanis peale panna on karburaator,auto omanik rääkis et ta on sellele peale panud ascona mootori,aga jagaja on ikka selline 1,8l rekordil.Järgmine nädal mootorit vaatama eks paistab mis saab.
Mingitel asconatel on vist tõesti ka selline jagaja, ma omasilmaga pole näinud. Mis kasti sa plaanid kasutada?
Mootor on koos kastiga opel rekordi kere vahel veel.

Postitatud: 20 Dets 2009 17:37
Postitas ToM
Algselt postitas: raunolend
Mootor on koos kastiga opel rekordi kere vahel veel.
Ah nii, kast peaks siis Getrag 240 olema, hea asi. Ostad mootori koos kastiga või terve rekordi? Asi sõidab muidu (et kas saad enne ostu proovida ka)?

Algselt postitas: lada772
ok vaatan äkki sõbral on rekordi kasti ma arvan et pean endal karteri kindlalt ümber tegema kuna tuleb hobiauto
Mõistlik oleks ringi teha, ei tohiks midagi väga rasket olla.
Aga selle rekordi kasti kohta kordan igaks juhuks, et sobib ainult 1.8 rekordi kast. Sama kast on ka R6'tel ja muudel rekorditel, aga kinnitused on teised!

Üldiseks infoks, kes tahab omega mootorit panna, tehasest kaalub 2.0 omega hooratas 14kg tuuri! See tuleks asendada näiteks vectra, cali, kadetti vms masina omaga (u 7kg). Omega originaal kastiga tekib siis probleem siduriga, tuleb survelaagrit või lahutusharki ringi teha, täpsemalt ei tea. Mind see probleem ei puuduta kuna kasutan rekordi kasti, mis on juba tehasest mõeldud õhukesele hoorattale. Ei no ma ei käsi kergemat panna, aga ilmselgelt pärsib selline lisaraskus mootori erksust, ma plaanin sellest 7kg-st veel natuke maha võtta.

Postitatud: 21 Dets 2009 20:51
Postitas lada772
mis omega mootori karter sobbib c20ne-le

Postitatud: 21 Dets 2009 20:59
Postitas ToM
Algselt postitas: lada772
mis omega mootori karter sobbib c20ne-le
Kõige lihtsam on Omega A 2.0 85 kw , vist on mingi 1.8 variant ka olemas.

Postitatud: 30 Dets 2009 12:21
Postitas raunolend
Ise lasen käiku sellise opeli mootori.
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/63026913 rohkem pilte.

[Muudetud: 30-12-2009 raunolend]

[Muudetud: 30-12-2009 raunolend]Pilt

Postitatud: 30 Dets 2009 12:32
Postitas ToM
Ai, see kast on küll paras pervo :D . Vanakooli neljane. (see hoobadega käiguvahetus süsteem ei pidavat eriti hea olema).
Aga selle eest on ta sama suur, kui 3L purk:D

[Muudetud: 30-12-2009 ToM]

Postitatud: 30 Dets 2009 12:35
Postitas raunolend
Kõike annab paremaks teha kui aega ja viitsimist mõelda;).
Lada tunnel jääb ikkagi org.:cool:

Postitatud: 30 Dets 2009 12:38
Postitas ToM
Algselt postitas: raunolend
Kõike annab paremaks teha kui aega ja viitsimist mõelda;).
Lada tunnel jääb ikkagi org.:cool:
Jup. Endal selle kastiga kogemust ei ole, aga seda ei soovitatud mulle lihtsalt. Kui tunnel orig jääb, siis sul on isegi võimalus see asi legaalseks saada, muidugi kui tahtmist ja viitsimist on. Kilovatid peaks mahtuma raamidesse, töömaht ka, kaal on sama kui mitte väiksem.

Postitatud: 30 Dets 2009 12:41
Postitas raunolend
Aga mootor on ju 1,8l rekord?Jagaja järgi peaks olema enda arust küll.
Siis selline küsimus kuda neile mootoritele juppe saada?
Kas omega starter istub ka peale?

[Muudetud: 30-12-2009 raunolend]

Postitatud: 30 Dets 2009 12:42
Postitas ToM
Algselt postitas: raunolend
Aga mootor on ju 1,8l rekord?Jagaja järgi peaks olema enda arust küll.
Siis selline küsimus kuda neile mootoritele juppe saada?
Kas omega starter istub ka peale?
Tundub jah. Juppe saad mis iganes opeli pealt (kadett e, ascona c, vectra a jne). Mis juppe tarvis? Omega starter peaks sobima küll.

[Muudetud: 30-12-2009 ToM]

Postitatud: 28 Jaan 2010 22:32
Postitas nagel
ise sai pandud lada 06 opel omega 2,0 85kw mooor peale
http://fotoalbum.ee/photos/nagel86/62991035