K: Mis mootorid Ladale?
K: Mis mootorid Ladale?
Pead ladal käigukasti tunnelit suuremaks tegema, recordi mootori kinnitusi pidi kuhugile poole nihutama, ei mäleta enam täpselt vist ettepoole. Sõber tahtis kunagi volgale recordi mootorit peale panna,siis sai natu uuritud. Laiuse poolest peaks minema, kuid pikaks jääb vist.Kuigi pead ei tea anda. Pead mõõtmistöid tegema.Algselt postitas: Laurimetall
ikkagi ,kas keegi on midagi kuulnud opeli rekordi mootori panekust ladale.
-
vviiulimees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 5
- Liitunud: 15 Veebr 2006 23:02
- Asukoht: Kose
- Autod: 2103
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Arvatavalt vaheplaati vaja ei lähe ja tõenäoliselt ka mootoripadja kronsadele vist koht olemas.Probleem karteripõhjaga,mis esiveolisel teise kujuga (selle vastu aitab 100kr ja saad minult mirafiori(tagaveoline) karteripõhja.Ja teine probleem termostaadis,mis esiveolisel asub käigukasti pool.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
To put a Dturbo engine in, the engine needs an adapter plate, the engine needs grinding back in a few places, plus an adapter on the crank to shove the flywheel out. Sump needs modifying and the oil pickup, and the passenger side engine mounting along with the bulkhead by the heater matirx.
Selle jutu järgi on vaja ikkagi uut sidurikoda.
1993-1996 paigaldati Peugeot XUD-9L ja 1998- ... XUD-9SD,mõlemad 1900 cc.
Ühe foto leidsin ka:
Täiendus:Soovisid bensiinimootorit diisli vastu vahetada,siis
oli müüa selline rem. komplekt(250 eur).
[Muudetud: 20-3-2009 arvi100]
Selle jutu järgi on vaja ikkagi uut sidurikoda.
1993-1996 paigaldati Peugeot XUD-9L ja 1998- ... XUD-9SD,mõlemad 1900 cc.
Ühe foto leidsin ka:
Täiendus:Soovisid bensiinimootorit diisli vastu vahetada,siis
oli müüa selline rem. komplekt(250 eur).
[Muudetud: 20-3-2009 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Algselt postitas: viaccess
Diisli mõtted keerlevad peas... Kuidas kaasaegsete fiatide mootorid, tahaks väiksema vaevaga hakkama saada, et kast otsa ja voila. Ehhh unistused....
Nii,ikkagi hakkab üks Fiat`i TD n.ö.bolt on Lada käigukasti otsa:Fiat 1,9 JTD.
Max.power - 100 HP
Max.torque- 200 Nm @ 1500 rpm
Suhtlesin ühe Taani tuuningukaupluse müügimehega kes sellist mootorit müüb ja sain vastuseks:
The Fiat 1,9 JTD is made in many different versions.
One of them fits directly on the Niva (It bolts right on to the Gearbox).Another version fits the Lada 1200 or 1500 or 1600
(the Classic Ladas).
Basicly it is the same engine, but the Oilpan, Crankcase, Flywheel and Clutch (and some other details) are different
(and custom made by Fiat to AvtoVAZ).Hind 4.998 eurot.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
very nice!!! Nüüd tuleb leida autot millele seda mootorit on paigaldatud. Tänud Arvi!
Wikipedia järgi:
Alfa Romeo 145
Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 147
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 159
Alfa Romeo GT
Cadillac BLS
DR5
Fiat Bravo
Fiat Croma II
Fiat Dobl?
Fiat Grande Punto
Fiat Marea
Fiat Multipla
Fiat Sedici
Fiat Stilo
Fiat Strada
Lancia Lybra
Opel Astra
Opel Signum
Opel Vectra C
Opel Zafira
Saab 9-3
Saab 9-5
Suzuki SX4
[Muudetud: 21/3/2009 viaccess]
Wikipedia järgi:
Alfa Romeo 145
Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 147
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 159
Alfa Romeo GT
Cadillac BLS
DR5
Fiat Bravo
Fiat Croma II
Fiat Dobl?
Fiat Grande Punto
Fiat Marea
Fiat Multipla
Fiat Sedici
Fiat Stilo
Fiat Strada
Lancia Lybra
Opel Astra
Opel Signum
Opel Vectra C
Opel Zafira
Saab 9-3
Saab 9-5
Suzuki SX4
[Muudetud: 21/3/2009 viaccess]
Jupid Venemaalt!
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Lada`le on paidaldatud ka Venemaal toodetud diiselmotot
Vaz-341,tootjaks Barnaultransma?.Auto enda mudeli-
nimetus on Vaz 21045.
http://www.omega-inter.ru/models/13/
Siin veel autoajakirja "Za Ruljem" test:
http://www.zr.ru/articles/42237/
Vaz-341,tootjaks Barnaultransma?.Auto enda mudeli-
nimetus on Vaz 21045.
http://www.omega-inter.ru/models/13/
Siin veel autoajakirja "Za Ruljem" test:
http://www.zr.ru/articles/42237/
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
To Iisak: Nimekiri pole peugeot mootorist, see JTD seeria millele läheb ka lada kast otsa. Pesoo tahab vahejuppi saada, naabrimehe nivat uurisin ja seal on vaheplaat olemas.
Wikipedia kirjutab 1,9 JTD kohta nii:
The most common JTD engine is the 1.9 L (1910 cc) straight-4 found in the Fiat Punto, Dobl?, Stilo and Croma.
The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS (104 hp/77 kW)), making it the world's first common-rail Diesel passenger car. In 1999 it was introduced with the Fiat Punto and Fiat Brava/Fiat Bravo/Fiat Marea. The engine block weighs approximately 125 kg (276 lb).
The Multijet second generation features a common-rail design and is available with four different power outputs. The 8-valve version has 100 PS (99 hp/74 kW), 120 PS (118 hp/88 kW) or 130 PS (128 hp/96 kW), the last two with variable inlet geometry; and the 16-valve version has 150 PS (148 hp/110 kW).
Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It is used in the Vectra, Signum, Astra, Zafira, Cadillac BLS and Suzuki SX4 as well as some Saabs marked as TiD and TTiD (twinturbo version).
Common rail - see mootor peaks ka biodiislit sööma.
Wikipedia kirjutab 1,9 JTD kohta nii:
The most common JTD engine is the 1.9 L (1910 cc) straight-4 found in the Fiat Punto, Dobl?, Stilo and Croma.
The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS (104 hp/77 kW)), making it the world's first common-rail Diesel passenger car. In 1999 it was introduced with the Fiat Punto and Fiat Brava/Fiat Bravo/Fiat Marea. The engine block weighs approximately 125 kg (276 lb).
The Multijet second generation features a common-rail design and is available with four different power outputs. The 8-valve version has 100 PS (99 hp/74 kW), 120 PS (118 hp/88 kW) or 130 PS (128 hp/96 kW), the last two with variable inlet geometry; and the 16-valve version has 150 PS (148 hp/110 kW).
Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It is used in the Vectra, Signum, Astra, Zafira, Cadillac BLS and Suzuki SX4 as well as some Saabs marked as TiD and TTiD (twinturbo version).
Common rail - see mootor peaks ka biodiislit sööma.
Jupid Venemaalt!
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Ma ei tea kas ehk mõtlesid seda Omega mootor ja rekordi kast.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 663&page=4
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 663&page=4