TABEL plokikaane mahalihvimine mm vs surveaste [muudetud]

TABEL plokikaane mahalihvimine mm vs surveaste [muudetud]

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Njahh lugu selline, et alumine ots on juba kokku laotud ja võimalus ainult peast nüüd võtta. Samas kui kaanest 2mm teeb sellesama teema tabeli järgi surveastme juba 10,4:1 siis plokist sama palju maha võttes peaks ju surve veel suuremaks minema kuna siis võetakse maha silindri suuruselt pinnalt vs kaanest, kus väiksemaks läheb ainult põlemiskambri osa..
Mulle pakub sama asi huvi mis logmanile.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
logman kirjutas: 
olaaf kirjutas: ... kaane pind tasa ...
Ei saa hästi aru.
Mida see sõnakolmik täpselt tähendab?
Pidasin silmas tihendipinna puhastamist ainult lihvimise teel, eemaldades minimaalselt metalli.
Kui kaan veel osadeks pane nukkvõll ilma nookuriteta peale ja vaata kas too ilusti vabalt ringi käib - minu käsutuses olevatest plokikaantest päris mitmel on plokikaas ka pealt kõver veidi - eriti tähelepanelikult tuleks läheneda juba korra lihvitud plokikaantele!!! kõverat kaant pealtpoolt tavaliselt kontrollida ei vaevuta.
Sansa plokikaas millel nukkvõllid plaks ja plaks pooleks läksid oli pealt 0,2mm kõver ainult..

Kaanest mahavõttes õnnestub kindlasti madalama surveastmega masin detoneerima saada, kuna see lollakas pilu (~3mm) jääb kolvi ja plokikaane vahele.
Ainult kaanest 1,5-2mm võiks ju võtta.
NB! surveastet tõstes pead nii ehk naa muutma jagaja parameetreid veidi, kuna pauk levib silindris kiiremini pole nii varast süüdet enam vaja.
Selle tõttu on ka 2106 ja 21213 mootoritele mõeldud jagajatel erinevate parameetritega tsentrifugaalregulaator.

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
võts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 19 Veebr 2014 20:48
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas võts »

tere

mul selline küsimus kui plokikaanes 1.2 mm maha võta ja metall tihend panna kas siis juhtub midagi kui tuleb veel sport nukk ja reguleeritav nuka ratas.oskab keegi veel öelda kus ja kes lihvimist teeb. mootor 1.7 lada niva

tänud
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Oleks vaja lihvida plokist 1,8mm ja väntvõll remont mõõtu, kus võiks leida inimest Tallinnas ja mis võiks maksma minna ?
Samas on kahjustada saanud ainult raamsaale liugpind, kas tasub kepsu liugpinda lihvima hakkata ?
Palju oleks surve aste mootoril kui kaanest on maha lihvitud 2,6 mm ja plokist veel lisaks 1,8 samas süvendiga kolvid - 5 cc ja põlemiskamber 30 cc ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui vänt 80 ja kolb 79,4 ja kolb jääb tasapinnast 0,3mm allapoole siis SA=~10,4

lihvivad:
Tõukur AS http://www.toukur.ee/?mis=kontakt
härra Detjonõshev https://www.1182.ee/et/jevgeni-detjonoshev-fie
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

Kui palju võib surveaste 1600 mootoril väheneda kui kolvidele teen klapi süvendused?
kahe käega kapoti all
h
H0PE
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 29 Dets 2010 13:26
Asukoht: rapla

Re: TABEL plokikaane mahalihvimine mm vs surveaste [muudetud]

Postitus Postitas H0PE »

tere, sooviks teada palju saaks lihvida plokikaanest, et klapid vastu kolbe käima ei hakkaks? ja palju surveaste olema peab, et 98-ga sõita?

aitäh
Vasta