3. leht 4-st

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 11 Apr 2017 22:33
Postitas logman
Lisan juurde, et sel rihmarattal torkab piltidelt silma esmalt valatud märk, millele on ka noolega viidatud.
Selle laia triibu järgi saad küünlajuhtmeid õigesti paigutada.
Aga lisaks on veel sälk, mida näed sellelt pildilt, kuna keegi torgib otse sinna sälku kruvikeerajaga http://remont-avtovaz.ru/wp-content/upl ... m-vaz2.jpg
Sälk on täpsem. See on süütemomendi sättimiseks parem kui valutriip.
Tavaliselt on kõik see kena asi kultuurikihi või rooste all peidus ja vajab küünega ülekompimist.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 12 Apr 2017 00:50
Postitas Edel
Kui silindrite tööjärjekord on paigas ja ikka jonnib, proovi jagaja kaant vahetada. Vahel võib sellele väike mõra sisse tekkida ja siis võib käivitades ka huvitavaid asju teha...

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 12 Apr 2017 09:56
Postitas SexSix
EdR kirjutas:Kui silindrite tööjärjekord on paigas ja ikka jonnib, proovi jagaja kaant vahetada. Vahel võib sellele väike mõra sisse tekkida ja siis võib käivitades ka huvitavaid asju teha...
Käivitades pimedas vaata kapotialla. Nähtavad sädemed jooksevad?

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 12 Apr 2017 10:27
Postitas Vaalo
Hannes12334 kirjutas:...kütus jõuab karpasse ilma takistusteta.
Karpasse jõuab, aga silindritesse? Tooreklapp toimetab õigesti?

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 12 Apr 2017 18:36
Postitas Hannes12334
Süütejärjekorra panin paika (loe: oli paigas, aga sain targemaks katsetamise käigus), leidsin silgud sälgud kenasti üles. Nüüd tean. Jagaja kaane võin täitsa ära proovida.
Vaalo kirjutas:
Hannes12334 kirjutas:...kütus jõuab karpasse ilma takistusteta.
Karpasse jõuab, aga silindritesse? Tooreklapp toimetab õigesti?
Kuidas kontrollin, et silindrisse jõuab? Tooreklapp peaks korras olema.

Huvitav nähtus on ka see, et kui süüdet keerata ja käiata natuke, lööb kütusehaisu üles.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 12 Apr 2017 19:19
Postitas -Berg-
Pane moto tööle ja samas hakka katsuma näppudega väljalaskekollektori kanaleid, või mõõda digiga. Saad varsti aru milline toru on jahedam jne. See aitas ka minu vanaisa! Oli maakas aga seiuksid asju tegi nagu MägiAivar, tegi järeldused mõõdetust ja kõrvaldas vea.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 13 Apr 2017 00:07
Postitas Hannes12334
-Berg- kirjutas:Pane moto tööle ja samas hakka katsuma näppudega väljalaskekollektori kanaleid, või mõõda digiga. Saad varsti aru milline toru on jahedam jne. See aitas ka minu vanaisa! Oli maakas aga seiuksid asju tegi nagu MägiAivar, tegi järeldused mõõdetust ja kõrvaldas vea.
Paneks meeledi tööle, seda ma ju teha proovingi. Ei õnnestu lihtsalt...

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 13 Apr 2017 12:39
Postitas Vaalo
Hannes12334 kirjutas: Kuidas kontrollin, et silindrisse jõuab?
Eks ikka küünalde järgi. Kui pika käiamise peale küünlad märjad on, siis ju ilmselgelt kütus silindrisse jõuab. Kui aga kuivad, siis tõenäoliselt mitte.
Kus kandis täpsemalt asud muidu? Kuna tundub, et suured spetsialistid on siin kas vaikimisvande andnud või asuvad Pärnumaal, siis tuleks vaataks selle eluka ise mingil õhtupoolikul üle.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 13 Apr 2017 20:29
Postitas Hannes12334
Süüde oli ikkagi natuke paigast ära. Paika panin nii, et võtsin neljanda küünla ära ja jagajakaane ka maha, et rootorit näha. Panin näpu küünlaaugu ette ja käitasin mootorit ringi. Tegin paar tiiru, et näha kus asub rootoriots, mis süüdet jagab, sel ajal kui silinder popsu teeb ja näpu niiöelda ära lükkab sealt. Selle järgi oli rootor ikkagi paigast ära. Tõstsin jagaja ülespoole ja keerasin rootori u. veerand pööret tagasi. Peale seda toimib ilusti.
Ammutasin siit inspiratsiooni ja tegin sama asja. Mina aga keerasin rootorit päripäeva, ehk edasi.
Ja voila! Auto läks käima. Õnnejoovastuses otsustasin, et võiks sõitma minna. Tegin siis ühe otsa Türisalule ja tagasi. Tee peal siukesed sümptomid: auto jõnksutab pidevalt, vahepeal poob, foori taga sureb välja, käiguga gaasi andes ei taha väga liikuda (jõnksutab ja ei liigu). Kütust väga palju paagis ei olnud, aga tagasiteel sai ta otsa. Kuidagj kahtlane... oleks pidanud piisama küll. Õnneks oli kanister lisaga olemas.
Keerasin jagajakaant ja kruttisin seda jagaja 'täppisregulaatorit' ühele ja teisele poole, aga sellist sweet spoti ei leidnud. Tooreklapp peal (mitte täiesti kinni) sõidab paremini.

AGA siiski, sain vähemalt auto tööle ja see oli juba piisav, et tuju heaks teha. Sõit ka veel otsa.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 13 Apr 2017 22:04
Postitas vasepoiss
Ehk aitab karburaatori tihendite ja membraanide uute vastu vahetamine. Oli endalgi sarnande jõnksutamise ja jõuetuse probleem. Sai jauratud ujuki taseme ja teiste düüsidega, kuid edutult. Lõpuks ostsin ladapoest remontkomplekti, vahetasin osad ära ja panin raamatu järgi düüsid ka lõpuks õiged ja sõidab nüüd siiani edukalt :)

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 13 Apr 2017 23:35
Postitas logman
Sul oleks hea lihtne lasta kellelgi stroboskoobiga süüde paika sättida kui ise jagajat kruttides ja 12v pirni kasutades varem seda teinud pole.
No võid ka ise selle asjanduse osta http://www.avsk.ee/est/tooted/test-ja-k ... 13122.html
...või otsida õpetusi, kuis 13-võtme ja kontrolllambiga seda tehakse.

Mis puutub sooja mootori soovist "toorest" saada, siis tavaliselt on selles süüdi lisaõhu leke (karbussi tihendite- ja jala pinnad, sisselaskekollektor, pidurivõim ..).

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 14 Apr 2017 14:34
Postitas Hannes12334
Lisamärkusena: kui süüdemomenti muuta, kas jagaja asendi muutmise või rulliku keeramisega, muutub jõnksutamine/jõu kadumine halvemaks/paremaks. Äkki on süüde kala jõukadumise taga?

Õhu lekkimine on ka tõenäoline variant, tegelen sellega kui pühad läbi saavad. (Arvatavasti tean ka kust lekib. Karpa jala üks kinnituspoltidest peaaegu, et ära murenenud juba. Ja ma ei tea, kas mulle tundus või on päriselt jala aluspind natuke paindes. Loodetavasti tundus. Aga tihendid panen küll uued, arvan)

Häid pühi! Ärge munasid liiga katki ka koksige.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 16 Apr 2017 21:51
Postitas Arvos
zajetz kirjutas:Proovi kindluse mõttes ka teist kütus eraldi kanistrist. Olen ise sellega hädas olnud, kõik oli nagu olemas aga käima ei lähe. Ehk sellepärast saidki tanklast soodukat.
Kui jutt tankla peale läks, siis mitte mingil juhul ei soovita tankida siis kui kütuseauto seal parajasti tegutseb. Kui ta hetk tagasi minema läinud on ja seda ei tea, siis kahjuks pole jälle mitte midagi parata vaid tuleb leppida sellega mis tünnist tuleb.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 16 Apr 2017 22:10
Postitas ToM
Vot ma ei saa nüüd päris hästi aru kuidas see süütehetk sul ise paigast ära läks? Vale võllipikkusega jagaja?

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 17 Apr 2017 21:33
Postitas Hannes12334
Ma ei kujuta ka ausalt öeldes ette kuidas süüde paigast läks. Aga see selleks. Vaalo tuli külla, panime süüte paika, avastasime, et jagaja rootor on omadega õhtal. Täna panin uue rootori peale ja töötab. Samuti vahetasin karpal tihendid ära ja ajasin enam-vähem sirgeks (jalg oli paindes. nagu ikka). Mõni päev teen jälle pikema sõidu, siis on näha kas kõik toimib.

Lisaküsimusena: karteri õhutus tossab. Miks see võib olla? Samamoodi ajab kuskilt mootori juurest, salongipoolsemast osast heitgaase kapoti alla.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 17 Apr 2017 21:53
Postitas Arvos
Hannes12334 kirjutas:Lisaküsimusena: karteri õhutus tossab. Miks see võib olla? Samamoodi ajab kuskilt mootori juurest, salongipoolsemast osast heitgaase kapoti alla.
Surve karteris, ei muud midagi.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 20 Apr 2017 20:06
Postitas Hannes12334
Auto töötab, sõidab, jõud ei kao ära, tühikäik on olemas.
Enam mootoriruumi nii palju heitgaase ei tule (miskit väikest ikka tuleb) ja karteriõhutusest tuleb samuti vähem.

Kokkuvõtlikult, mis aitas:
Auto sain tööle kui vahetasin jagaja rootori ära.
Vahetatud said ka karbussi kaas, küünlad, küünlajuhtmed, süütepool, nõelklapp, ujuk, kiirenduspumba membraan, karpa tihendid, klapikaane tihend. Kindlasti oli midagi veel, aga see selleks.

Aitüma teile. Selleks korraks kõik. Ilmselt teen autole eraldi teema ka, koondamaks kokku selle auto mured, rõõmud ja probleemid.

Hannes

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 21 Apr 2017 18:28
Postitas Hannes12334
Tegin üks öö ühe pikema sõidu. Kõik toimis suurepäraselt. Männikul maantee peal proovisin kuidas kiiremini sõites auto end üleval peab. Pärast hoo uuesti maha võtmist hakkasin tegema tagasipööret, aga siduri lahutamisel suri auto välja. Keerasin süüdet, sain uuesti käima, aga iga kord kui sidur lahutada sureb auto välja. Proovisin tooreklappi välja poole tõmmata, siis tõusid pöörded ka kõrgemale ja auto enam välja ei surnud.
Võiks nagu eeldada, et ehk saab lisaõhku peale? Karpa tihendid vahetasin ära (uus karpa kaas on natuke deformeerunud) ja klapikaane tihendi vahetasin samuti ära. Kas võib olla asi lisaõhu saamises või on ka võimalus, et mõni teine probleem. Nüüd auto ilma tooreklappi välja tõmbamata tühikäiku ei hoia.
Kas on võimalik selliste sümptomitega, et väsinud kondekas toimetab halvasti?

Täna vahetasin jagaja kontaktid ära. Süüde ka kõrva järgi paigas. Küünlad ja juhtmed panin samuti uued. Probleem endiselt lahendamata.

Proovin a la 'brake cleaneriga' ka puhuda, kas mootori töös muutub miskit.

Selline huvitav lüke, et segukruvi mängis kakukest ja veeres minema.

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 22 Apr 2017 23:29
Postitas ToM
Sümptomite järgi on sul tühikäiguga probleem, pööre lihtsalt liiga madal? Tuleb juurde keerata :twisted: Ja peale kontaktide vahetust tuleks süühetk ka ikkagi üle kontrollida :!:

Re: 06 anomaalia. Kütus ujub üle(?)

Postitatud: 23 Apr 2017 19:15
Postitas Hannes12334
Probleem on selles, et segukruvi loksus sõidu ajal välja ja lisaõhku tuleb juurde.
Süütehetke kontrollisin loomulikult üle pärast kontaktide vahetamist.

Nüüd natuke teisel teemal:

Kas kellelgi on kogemusi jagada VAZ mootori ja sisepesuõliga?

Kavatsen lähipäevil õli vahetada, aga pole kindel mis õli sees on. Ei oska klapikambri alust 'nõgisust' hinnata. Mõtlesin, et teeks enne uue õli sisse panemist sisepesuõliga katsetusi ja 'loputaks' mootori ära.

Räägitakse muidugi, et pesuõli ajab pasa lahti ja ummistab õlikanalid ära või loputab sita tihendite vahelt ära ja mootor hakkab lekkima.