1.7i 62kw ei tööta korralikult, turtsub ((VIGA ILMSELT LEITUD, ÜKS SÜÜTEKÜÜNAL OLI LÄBI))

1.7i 62kw ei tööta korralikult, turtsub ((VIGA ILMSELT LEITUD, ÜKS SÜÜTEKÜÜNAL OLI LÄBI))

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

1.7i 62kw ei tööta korralikult, turtsub ((VIGA ILMSELT LEITUD, ÜKS SÜÜTEKÜÜNAL OLI LÄBI))

#1

Postitus Postitas reggebiit » 24 Jaan 2017 20:31

Sai soetatud päris kaua seisnd 21044 1.7i 62kw mootoriga. (1996 aasta)

Auto sõitis peale ostu 1-2 kuud täiesti probleemivabalt.

Probleem tekkis päevapealt.
Nimelt siis auto paugub ja turtsub, nii eest kui tagant. Kui hääästi vaikselt gaasi peale anda, siis läheb ilusti pöördesse. Järsult vajutades hakkab kas siis korralikult podisema ja tahab välja surra. Sõita saab ainult ilma gaasi vajutamata.
NB! Kohapeal käib enamvähem normaalselt, vahepeal tundub, et viskab mingit turtsu vahele aga tühikäigul üldiselt käib kenasti.

Külma mootoriga käib kohe alguses üsna ilusti pöörde, aga kui natukene juba käinud on(mootor pole jõudnud soojakski minna), siis hakkab jamama.

Kütusefilter ? (Sai korra maha võetud ja uuritud, puhutud jne:D)

Musta, sinist ega mingit sellist tossu EI ESINE.
Bensiinihaisu kuskilt tunda ei ole.
Kontrollisin ka bensiinipumpa survet, et kui tugevalt pudelisse lööb. Olulist "survet" seal ei olnud, pigem selline "kusemine", aga samas tuleb kenasti.
Eelnevalt kokku puutunud Sierra 2.0 OHC pumbaga, see lõi korraliku survega.
Vaz-i oma lööb küll ühtlast survet, aga ei tea kui tugev see olema peaks ?
Ütleme nii silma ja tunde järgi, et 1,5l pudel täitub kuskilt 15 sek ?

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#2

Postitus Postitas reggebiit » 24 Jaan 2017 20:33

Läbi filtri kütust lasta ei proovinud.

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#3

Postitus Postitas reggebiit » 25 Jaan 2017 20:39

Kuna keegi minust targem vahepeal vastanud pole, siis üritan ise asja huvitavamaks ajada.
Sai räägitud paari inimesega ja vene lehtedelt uuritud, et viga ei ole filtris ega kõiges kütusega seonduvas. Pritsung pritsib ilusti peale ja sellega kõik korras.
Viga peitub kuskilt elektris.
Kas midagi süütega või siis ei teagi.

Kui õrnalt/vaikselt gaasi anda, siis läheb auto kenasti pöördesse. Kui järsult pedaal põhja vajutada või siis noh tavainimese moodi pedaalile astuda, siis hakkab turtsuma.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#4

Postitus Postitas GTA » 25 Jaan 2017 21:23

Jahutusvedeliku temp. andur vigane. Selle töökorda saab mu meelest testriga ka mõõta.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#5

Postitus Postitas reggebiit » 25 Jaan 2017 21:30

GTA saab küll mõõta. Ise ma seda ei kahtlusta, aga vaatan üle ikkagi. Tänud

(eelmisel Vazil sama mootoriga oli just nimelt see sama andur probleemiks, aga siis olid sümptomid hoopis teised - külma mootoriga toimis, hiljem ajas musta tossu ja hull bensiini lõhn)

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#6

Postitus Postitas reggebiit » 29 Jaan 2017 18:15

Keegi oskab veel midagi pakkuda ?

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#7

Postitus Postitas reggebiit » 29 Jaan 2017 21:16

Tõsine probleem on !
Davai 1.7i mehed pakkuge lahendusi :(

Auto käivitub, tühikäigul käib normaalselt, pöördesse läheb ainult siis kui sujuvalt gaasi anda, järsult hakkab pooma ja tekib selline tunne, nagu kõik pütid ei töötaks.

Kütust on piisavalt, kütust peale tuleb ilusti, bensiini haisu pole, tossu pole.

nems2105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 13 Juun 2013 18:15
Asukoht: Saaremaa
Autod: vaz2105;KIA Sorento;Seat Toledo

#8

Postitus Postitas nems2105 » 31 Jaan 2017 18:35

Vaata üle kuidas kiirendus pump töötab.Tundub et jääb bensu nälga.Võimalik et kiirenduspumba membraan saba andnud.

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#9

Postitus Postitas reggebiit » 31 Jaan 2017 19:22

Kus asub ning kuidas sellele ligi saada ? Pritsungit ei tahaks väga ise remontima hakata, läheb veel hullemaks.

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#10

Postitus Postitas reggebiit » 01 Veebr 2017 20:19

Kas keegi oskab veel öelda midagi selle kohta ?
Täpsemalt rääkida kontaktivabast jagajast ja kommutaatoritest jne.
Mida veel kontrollida ?
Süüde äkki vale ?

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#11

Postitus Postitas Walter » 01 Veebr 2017 21:34

pritse masina puhul kas veakoode oled otsinud?
MännikuLaiali.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#12

Postitus Postitas olaaf » 01 Veebr 2017 21:55

Kas tegu on monopritsega, või täispritsega.

gaasiasendi andur võib selliseid asju põhjustada..

kui ise ei suuda tuvastada kumb pritse sul on, viska mootorist üks foto. siis näeb ehk ka seda, kui keegi leiutanud midagi lisaks...

1,7i mootoril pole ise võimalik ei süüdet muuta, ega jagajat/kommutaatorit tal eraldiseisva elemendiga tehasest pole...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#13

Postitus Postitas reggebiit » 02 Veebr 2017 20:24

to Walter - Ei ole otsinud, kas saab kuidagi ?

to olaaf - Mono peaks olema, kindel pole. Lisan siia alla pilte mootorist.

KÕIGILE - Selline kahtlane teema, et hetkel hakkas mootor toimima nii, nagu peab. Autot proovisin viimati 4-5 päeva tagasi, tühikäigul töötas aga gaasipedaali näppides hakkas turtsuma ja vahele jätma.

Auto seisis 4 päeva, mõtlesin, et viin maale ära. Auto oli Tallinnas korteri ees ja võtsin ette marsuudi Tallinn-Rapla. Keeruline on sõita, kui gaasi andes hakkab välja surema :D Samas ilma gaasi andmata kuidagi käike venitades ja häääästi õrnalt gaasi andes sain sõita.

Sõitsin 40km, mootor oli täiesti soe, sooja puhus, kõik toimis. Mõtlesin, et proovin gaasi anda - ja oh imet, masin töötas nii nagu peab.

Jõudsin Raplasse, lasin kohapeal käia 15 min, mängisin gaasiga ja kõik toimis. Andsin üks 20-30 minutit Rapla linna vahel veel paaru ka, lappasin käike üles alla lasin peeneks jne - TOIMIB hetkel.

Viga siiski endiselt vaja üles leida, et miks ta nii tegi ? Äkki midagi oli niiske/märg ? Kuu aega tagasi läks soendusradika kraan katki ja kõrvalistujapoolne salongiosa oli tosooli täis. Kindalaeka all asub selle 1.7il aju, mis ei olnud tosooliga õnneks kokku saanud, aga selle ümbert mõned juhtmed küll. (kuivatasin paberiga ära sealt kõik)


PILDID:

https://www.upload.ee/image/6629030/mootor1.jpg

https://www.upload.ee/image/6629031/mootor2.jpg

https://www.upload.ee/image/6629034/mootor3.jpg

https://www.upload.ee/image/6629035/mootor4.jpg

https://www.upload.ee/image/6629039/mootor5.jpg


Sooviks ka, et keegi ütleks, mis selle anduri täpne nimetus on.(PILT ALL) See andur annab infot pritsule, ajule ning samuti peaks reguleerima ka ventika tööd (kui see lahti võtta hakkab vent tööle)
Radiaatori termoandur/temp. andur ? Lada varuosa poodidest ma ei leia seda mitte kuskilt. Eelmisele autole telliti mulle Venemaalt see.

Eelmisel 21044 1.7il oli just see samune andur läbi ning tänu sellele masin ei töötanud üldse ja ajas korralikult musta tossu.

https://www.upload.ee/image/6629038/andur1.jpg



VÄGA SUURED TÄNUD KÕIGILE, KES VASTAVAD JA MÕTLEVAD KAASA ! :)
Üksi jään tehnika osas ikka väga lolliks.

Kasutaja avatar
vasepoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 55
Liitunud: 19 Juul 2015 21:19
Asukoht: Tamsalu
Autod: 21051

#14

Postitus Postitas vasepoiss » 02 Veebr 2017 22:32

Jahutusvedeliku temepratuuriandur on see jah.
Külmal mootoril annab see juhtplokile teabe külmkäivitusest.

Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 153
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

#15

Postitus Postitas zerosix » 03 Veebr 2017 09:14

 
reggebiit kirjutas:Viga siiski endiselt vaja üles leida, et miks ta nii tegi ? Äkki midagi oli niiske/märg ? Kuu aega tagasi läks soendusradika kraan katki ja kõrvalistujapoolne salongiosa oli tosooli täis. Kindalaeka all asub selle 1.7il aju, mis ei olnud tosooliga õnneks kokku saanud, aga selle ümbert mõned juhtmed küll. (kuivatasin paberiga ära sealt kõik)



Jahutusvedelik on kordades parem elektrijuht kui vesi. Kui kraan läks katki sooja mootoriga, võisid ka jahutusvedeliku aurud jõuda kaugemale kui pealtnäha võis. Loodetavasti pääsed vaid pistikute puhastamisega (brake cleaner vms)

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#16

Postitus Postitas reggebiit » 03 Veebr 2017 09:52

Tänud kaasa mõtlemast. Täna vaatan sealt alt kõik pistikud ja asjad üle. Muidu jah auto hetkel toimib laitmatult, aga hoian teid asjaga kursis ja proovin ikkagi sellele jälile saada, mis seda tekitas.

reggebiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Veebr 2013 00:27

#17

Postitus Postitas reggebiit » 05 Veebr 2017 23:22

Üks hommik hakkas jälle jamama.

VIGA ILMSELT LEITUD !!!

ÜKS KÜÜNAL EI TÖÖTANUD, hakkasin piibujuhtmeid maha võtma ja selge see asi oligi.

Peale küünlavahetust asi toimib nagu kellavärk.

(((Muidu küünlad olid vahetatud uute vastu 4 kuud tagasi)))


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist