Pükste tikkpoldilt keere maas
Pükste tikkpoldilt keere maas
Pükste tikkpoldilt keere maas
Autoks 21011
Ühesõnaga oli kollektori ja pükste vaheline tihend läbi. Asja uurides, st tihendit vahetades selgus et ühel alumisel tikkpoldil keere maas, sealt samas poldi juurest oli ka tihend põlenud.
Algaja motoristina küsin küsimusi mis kindlasti on aabitsatõed aga ikkagi
- Mis oleks lihtsaim lahendus? Tikkpoldi vahetamine? Ilma keevituseta vist ilma keermeta polti välja ei saa, kahjuks omal keevitust ei ole...
Hoopis väljalaske kollektor vahetada? On see ka suur töö? Kas väljalaske kollektori vahetamiseks peab ka sisselaske kollektori maha võtma? Kui jah siis kas selle juures on mingeid nippe mida teada võiks?
Millele pöörata tähelepanu kollektori vahetamisel?
Kollektori vahetamise kasuks räägib ka see et ka sooja õhuvõtu toru tikkpoldid on praegusel kolektoril murdunud ja sooja õhu toru seeläbi täitsa puudu.
Ühesõnaga oli kollektori ja pükste vaheline tihend läbi. Asja uurides, st tihendit vahetades selgus et ühel alumisel tikkpoldil keere maas, sealt samas poldi juurest oli ka tihend põlenud.
Algaja motoristina küsin küsimusi mis kindlasti on aabitsatõed aga ikkagi
- Mis oleks lihtsaim lahendus? Tikkpoldi vahetamine? Ilma keevituseta vist ilma keermeta polti välja ei saa, kahjuks omal keevitust ei ole...
Hoopis väljalaske kollektor vahetada? On see ka suur töö? Kas väljalaske kollektori vahetamiseks peab ka sisselaske kollektori maha võtma? Kui jah siis kas selle juures on mingeid nippe mida teada võiks?
Millele pöörata tähelepanu kollektori vahetamisel?
Kollektori vahetamise kasuks räägib ka see et ka sooja õhuvõtu toru tikkpoldid on praegusel kolektoril murdunud ja sooja õhu toru seeläbi täitsa puudu.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Tikkpolt võib õnnestuda kätte saada ka sooja mootori ja korralike kullinokkadega. Oht sõrmi kõrvetada on suur. Leeklamp võib samuti abiks olla, kui ei taha soojalt näperdama minna.
Kollektorite mahavõtmine omajagu nikerdamist, jahutusvedelik käib samuti ju läbi sisselaske. Ja sisselase on vaja eest ära võtta, kuna keskmine kõrv on väljalaskel allpool kui sisselaskel.
Soojaõhuvõtt on selline pigem soovituslik, minu ühelgi autol pole olnud ja pole ka vajadust näinud. Aga ehk on mind lihtsalt õnnistatud mitte külmuvate karburaatoritega.
Kollektorite mahavõtmine omajagu nikerdamist, jahutusvedelik käib samuti ju läbi sisselaske. Ja sisselase on vaja eest ära võtta, kuna keskmine kõrv on väljalaskel allpool kui sisselaskel.
Soojaõhuvõtt on selline pigem soovituslik, minu ühelgi autol pole olnud ja pole ka vajadust näinud. Aga ehk on mind lihtsalt õnnistatud mitte külmuvate karburaatoritega.
Jõud taga, peab minema.
-
vVaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: vaz 2101, vaz 21033
Kogu austuse juures: kui inimene ei tea, kuidas kätte saada tikkpolti, mis ei ole(!) murdunud, siis võib-olla tõesti on kollektori vahetamise soovitamine pisut liiga palju alguseks.
Samas jääb selgusetuks, kas keere on rikutud kogu väljaulatuval osal, või kannatab sinna otsa kuidagi siiski kaks mutrit keerata? Kui keere tõesti täielikult maas, ning mutritega ei õnnestu, siis olen kasutanud sarnases olukorras lukustuvaid tange - tundub mugavam ja efektiivsem, kui kullinokkadega. Kõigepealt aga tuleks asja ikkagi leotada MoS2-ga.
Samas jääb selgusetuks, kas keere on rikutud kogu väljaulatuval osal, või kannatab sinna otsa kuidagi siiski kaks mutrit keerata? Kui keere tõesti täielikult maas, ning mutritega ei õnnestu, siis olen kasutanud sarnases olukorras lukustuvaid tange - tundub mugavam ja efektiivsem, kui kullinokkadega. Kõigepealt aga tuleks asja ikkagi leotada MoS2-ga.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Tikkpolte paigaldades oleks ilmselt soovituslik panna keermeliimi mis kannataks kuuma. Kui juba neid tikkpolte paikad siis võiksid need enam vähem sellise pikkusega teha et kui püksid otsas koos mutriga siis ei jää tikk irvitama ... Kui kunagi peaks olema vajadus nö pükste tihendite vahetus siis ilmselt tulevad püksid lihtsamalt otsast ja läheb ka hiljem otsa tagasi .
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kuna kõige pikem tikkpolt (keskmine) jäi alles siis ei olnud teiste tikkpoltide pikkuses enam vahet, niikuinii ilma mootorit kangutamata püksid maha ei tule. Kasutasin mootori ja lanseka vahele ruumi tegemiseks koormarihma ümber mootori ja kasepuud
Igatahes on kollektorid peal tagasi ja masin sõidab. Tänud kaasa mõelda viitsijatele.
Igatahes on kollektorid peal tagasi ja masin sõidab. Tänud kaasa mõelda viitsijatele.
Kõrvutades reaalset elu ja ziguli aabitsa pilti avastasin et sisselaske kollektori drenaazi toru on puudu. Samas on näha et toru pole ka ammu seal olnud. On see vajalik detail? Teine küsimus et pildil on selline kõver toru, VAZ kodumaa saitidelt varuosa koodi järgi otsides on suht lühike ja sirge torujupp. Mis see õige võiks olla?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Vot kus, sain valesti aru, teises seadmes igatahes punast noolt ei näidatud ja linki ei avanud. (muudan siin kirjutise ära) See nr 6 detail on juhuks, kui karpa uputab, siis bens voolab sealt välja. Toru vajalik, et bens ei tilguks otse kuumadele pükstele ega tekitaks põlengu ohtu. Äkki uuem ja sirge toru ulatub otse üle pükste kaare.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Nr 6 osa joonisel?Mel kirjutas:See on toru sooja õhu võtmiseks. Külmade ilmade tulekul keeratakse õhupuhasti kaas talvisesse asendisse ja õhku hakatakse võtma tagumisest avast. Kollektori pealt tuleb kiiresti soe õhk ja see aitab külmadega näiteks karpa jäätumise vastu
Toru on painduv ja pikemaks venitatav, st paigaldamisel tõmbad pikemaks ja painutad ise sobivasse asendisse. Kataloogist näha ka kollektori poltide külge kinnituv plekk, kuhu toru alumine ots käib.
Täpselt sel samal põhjusel olen alati oma sigullidel pükste kinnitus tikkpoldid lõiganud täpselt nii lühikeseks kui vaja. Ehk komplekteeritud kujul ei ulatu tikkpolt muttrist välja.
jtt kirjutas:...niikuinii ilma mootorit kangutamata püksid maha ei tule...
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Bensiin kuumale kollektorile sattudes ise ei sütti. Aurustumine on liiga kiire.
Aga sellesama auru ja värske õhu segunemisel, kui segu on saavutanud õige kontsistentsi, siis süütesüsteemist (näiteks) sädeme lekkimisel käib pauk ära küll .
Kunagi sai vaadatud üht sakslaste tehtud loomkatsetuste filmi, mille sisuks oligi, et kuidas saaks auto end ise põlema panna. Mootoriõli süütas end kuumal kollektoril väga edukalt.
Aga sellesama auru ja värske õhu segunemisel, kui segu on saavutanud õige kontsistentsi, siis süütesüsteemist (näiteks) sädeme lekkimisel käib pauk ära küll .
Kunagi sai vaadatud üht sakslaste tehtud loomkatsetuste filmi, mille sisuks oligi, et kuidas saaks auto end ise põlema panna. Mootoriõli süütas end kuumal kollektoril väga edukalt.