1. leht 1-st

Millise seadega karburaator?

Postitatud: 14 Dets 2016 14:59
Postitas JUSTer
Tere.
Kuna olen karburaatorite osas veidi võõras siis küsin targematelt nõu.
2 päeva foorumit sobranud ja ei leidnud vastust küsimustele.

Täpsemalt on probleem selles, et ei tea milliste seadetega karburaatoreid soetada.

Mootoriks 1.6L
Auto 2106

Esialgu jääb mootor ilmsalt stockiks (kõike korraga ei jõua), väljalaskega tegeleks, torukolle + reso delete + sportlikum pütt lõppu.

Asja juurde ka:

Karburaatoriks: FAJS LINK
Pilt

Võimalikud seaded:
IDF 40: Main 115, Air 200 Emulsion F11, Idle 52, Dif 28
IDF 44: Main 135, Air 200 Emulsion F11, Idle 55, Dif 36
IDF 48: Main 150, Air 180 Emulsion F2, Idle 60, Dif 40

Neid kõiki annab omavahel muuta...

Ettetänades
Juss.

Postitatud: 14 Dets 2016 18:50
Postitas Hulkur
Seadistamine ikka korraliku lambda anduriga.

Siis vastavalt düüsidega segu lahjemaks või rikkamaks....

Postitatud: 14 Dets 2016 19:18
Postitas ToM
Plaanis paigaldada üks karburaator või kaks? Kui mootor nii tagasihoidliku tuuninguga (stock) siis miks lada enda valikust sobivat ei leia?
See FAJS tundub väliselt 1:1 weberi koopia, aga ilmselt valmistatud hiinas. Peale odava hinna midagi head loota vist pole.:)

Postitatud: 15 Dets 2016 00:00
Postitas JUSTer
To helkur: Seda muidugi, kuid pidasin silmas just mis suuruses "düüsidega" asi tellida.

ToM: Tegu tõesti weberi koopiaga. Plaanis ikka 2 paigaldada.
Youtube materjali põhjal ei tundu siiani veel halb mõte :D
Kuna pikemas perspektiivis pole plaanis mootorit stockiks jätta siis tegingi sellise valiku. Hiljem võib neid düüse sinna teisi toppida kuid esialgne soov oleks stock mootor nendega tööle saada. Kahjuks topelt weberid müüdi ära ja rohkem pole kuskilt hetkel midagi leidnud

Postitatud: 15 Dets 2016 23:43
Postitas sm.vanapagan
Olgu hiinlase või veel kellegi teise tehtud aga miks ta ei peaks töötama kui ta on weberi koopia? See ju lihtne mehhaaniline karpa, hiinlased on keerulisemaidki asju edukalt teinud. Ikkagu uus asi, ükski külasepp pole veel viili ja puuriga juures käinud ega midagi kõveraks keeranud. Pole kallis kah, telli ära saab näha mis ta on ja düüse lase kotiga kaasa panna.

Postitatud: 16 Dets 2016 01:22
Postitas ToM
http://www.weberperformance.com.au/info ... info_id=14
Aga miks üldse vertikaal karpad mitte klassikalised horisontaalid?
Ruumiga läheb kitsaks, eriti kui trompetid otsas on.

Postitatud: 18 Dets 2016 20:18
Postitas JUSTer
Kõige lihtsam on vastata vist, et miks eelistada 4 karburaatorit 1 asemel?
Samuti loeb kas sul jookseb kütus läbi "U" kujulise pika toru mootorisse või läbi lühema sirge.

Tänud Olaafile kes andis mulle päris täpsed juhised mis seadetega karburaatorid tellida ja mida juurde osta.

Postitatud: 19 Dets 2016 00:30
Postitas ToM
 
JUSTer kirjutas:Kõige lihtsam on vastata vist, et miks eelistada 4 karburaatorit 1 asemel?
Samuti loeb kas sul jookseb kütus läbi "U" kujulise pika toru mootorisse või läbi lühema sirge.

Tänud Olaafile kes andis mulle päris täpsed juhised mis seadetega karburaatorid tellida ja mida juurde osta.
Ma küsisin miks eelistad vertikaal karburaatoreid. Just nendega peab sisselaske kollektor tegema 90 kraadi pöörde, horisontaalidega tuleks kollektor tunduvalt sirgem.
Pilt

Postitatud: 21 Dets 2016 09:37
Postitas JUSTer
Minu paha :D

Kui otsustan siiski weberite kasuks siis ei otsusta vertikaalsete kasuks.
Kuniks mootor ulme tuuningut ei saa ei ole siin olulist vahet.
Vähemalt on seaded teada ja olen saanud teisi ka aidata kellel plaanis samad karburaatorid panna.
Võib teema põhimõtteliselt lukku panna.

Postitatud: 21 Dets 2016 10:46
Postitas olaaf
Tuletan meelde, et kõik suured kahe karpa installijad ei unustaks paari lihtsat reeglit:
sisselaske kanali kokkumineku nurk ei tohiks olla järsem kui 7*
mida pikemalt on sisselaske kanal sama diameetriga seda ühtlasem on väändegraafik,
mida jämedam on karburaatori kõri (difuusor) seda halvemini käitub mootor madalatel pööretel, sama kehtib sisselaske kanali kohta.

sisselaske kolle IDF tüüpi karpadele võiks olla suure raadiusega.