Millise seadega karburaator?

Millise seadega karburaator?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

Millise seadega karburaator?

#1

Postitus Postitas JUSTer » 14 Dets 2016 14:59

Tere.
Kuna olen karburaatorite osas veidi võõras siis küsin targematelt nõu.
2 päeva foorumit sobranud ja ei leidnud vastust küsimustele.

Täpsemalt on probleem selles, et ei tea milliste seadetega karburaatoreid soetada.

Mootoriks 1.6L
Auto 2106

Esialgu jääb mootor ilmsalt stockiks (kõike korraga ei jõua), väljalaskega tegeleks, torukolle + reso delete + sportlikum pütt lõppu.

Asja juurde ka:

Karburaatoriks: FAJS LINK
Pilt

Võimalikud seaded:
IDF 40: Main 115, Air 200 Emulsion F11, Idle 52, Dif 28
IDF 44: Main 135, Air 200 Emulsion F11, Idle 55, Dif 36
IDF 48: Main 150, Air 180 Emulsion F2, Idle 60, Dif 40

Neid kõiki annab omavahel muuta...

Ettetänades
Juss.

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#2

Postitus Postitas Hulkur » 14 Dets 2016 18:50

Seadistamine ikka korraliku lambda anduriga.

Siis vastavalt düüsidega segu lahjemaks või rikkamaks....

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#3

Postitus Postitas ToM » 14 Dets 2016 19:18

Plaanis paigaldada üks karburaator või kaks? Kui mootor nii tagasihoidliku tuuninguga (stock) siis miks lada enda valikust sobivat ei leia?
See FAJS tundub väliselt 1:1 weberi koopia, aga ilmselt valmistatud hiinas. Peale odava hinna midagi head loota vist pole.:)
m'kay

JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

#4

Postitus Postitas JUSTer » 15 Dets 2016 00:00

To helkur: Seda muidugi, kuid pidasin silmas just mis suuruses "düüsidega" asi tellida.

ToM: Tegu tõesti weberi koopiaga. Plaanis ikka 2 paigaldada.
Youtube materjali põhjal ei tundu siiani veel halb mõte :D
Kuna pikemas perspektiivis pole plaanis mootorit stockiks jätta siis tegingi sellise valiku. Hiljem võib neid düüse sinna teisi toppida kuid esialgne soov oleks stock mootor nendega tööle saada. Kahjuks topelt weberid müüdi ära ja rohkem pole kuskilt hetkel midagi leidnud

sm.vanapagan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 21 Sept 2014 09:15
Asukoht: Elva
Autod: 2103

#5

Postitus Postitas sm.vanapagan » 15 Dets 2016 23:43

Olgu hiinlase või veel kellegi teise tehtud aga miks ta ei peaks töötama kui ta on weberi koopia? See ju lihtne mehhaaniline karpa, hiinlased on keerulisemaidki asju edukalt teinud. Ikkagu uus asi, ükski külasepp pole veel viili ja puuriga juures käinud ega midagi kõveraks keeranud. Pole kallis kah, telli ära saab näha mis ta on ja düüse lase kotiga kaasa panna.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#6

Postitus Postitas ToM » 16 Dets 2016 01:22

http://www.weberperformance.com.au/information.php?info_id=14
Aga miks üldse vertikaal karpad mitte klassikalised horisontaalid?
Ruumiga läheb kitsaks, eriti kui trompetid otsas on.
m'kay

JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

#7

Postitus Postitas JUSTer » 18 Dets 2016 20:18

Kõige lihtsam on vastata vist, et miks eelistada 4 karburaatorit 1 asemel?
Samuti loeb kas sul jookseb kütus läbi "U" kujulise pika toru mootorisse või läbi lühema sirge.

Tänud Olaafile kes andis mulle päris täpsed juhised mis seadetega karburaatorid tellida ja mida juurde osta.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#8

Postitus Postitas ToM » 19 Dets 2016 00:30

 
JUSTer kirjutas:Kõige lihtsam on vastata vist, et miks eelistada 4 karburaatorit 1 asemel?
Samuti loeb kas sul jookseb kütus läbi "U" kujulise pika toru mootorisse või läbi lühema sirge.

Tänud Olaafile kes andis mulle päris täpsed juhised mis seadetega karburaatorid tellida ja mida juurde osta.

Ma küsisin miks eelistad vertikaal karburaatoreid. Just nendega peab sisselaske kollektor tegema 90 kraadi pöörde, horisontaalidega tuleks kollektor tunduvalt sirgem.
Pilt
m'kay

JUSTer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 2105 & 21063

#9

Postitus Postitas JUSTer » 21 Dets 2016 09:37

Minu paha :D

Kui otsustan siiski weberite kasuks siis ei otsusta vertikaalsete kasuks.
Kuniks mootor ulme tuuningut ei saa ei ole siin olulist vahet.
Vähemalt on seaded teada ja olen saanud teisi ka aidata kellel plaanis samad karburaatorid panna.
Võib teema põhimõtteliselt lukku panna.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#10

Postitus Postitas olaaf » 21 Dets 2016 10:46

Tuletan meelde, et kõik suured kahe karpa installijad ei unustaks paari lihtsat reeglit:
sisselaske kanali kokkumineku nurk ei tohiks olla järsem kui 7*
mida pikemalt on sisselaske kanal sama diameetriga seda ühtlasem on väändegraafik,
mida jämedam on karburaatori kõri (difuusor) seda halvemini käitub mootor madalatel pööretel, sama kehtib sisselaske kanali kohta.

sisselaske kolle IDF tüüpi karpadele võiks olla suure raadiusega.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist