K: 2106 mootori kütusekulu
Postitatud: 19 Okt 2016 17:03
Tere, sai tehtud tänavasõiduks mootor 80x80 (1608cc) surveastmeks 10,3-10.5 umbes täpselt, peal tava nukk reguleeritava rattaga ja 05 karpa 21/25 lõõriga millel teine lõõr 27 pele puuritud. el süüde kah peal.
Probleem nüüd selles et küttekulu ei saa kuidagi alla 10l 100km maantee sõidul. Neid düüsesi on edasitagasi tõstetud, algul sai pandud esimesse kambri 107 küte ja 170 õhk ja teise 150 küte ja 190 õhku, ei saanud pöördegi korralikult, järjest sai kütusetüüse suurendatud ja enamvähem liikuma sain kui esimesse kambri sai küte 135 õhk 170 ja teise lõõri küte 200 õhk 200, esimest lõõri ei saa väiksemat panna, hakkab kakkuma, süüde sai pandud nii varaseks et ei kiliseks pedaal põhja surudes madala pöördega, jagajal vihi vedrud pingutatud ja vaakum vooli eemaldatud, mõlemad lõõrid mehaaniliseks tehtud.
Või polegi võimalik sellise kubatuuri juures saada kütekulu alla 10 liitri sajale???
Viiene käigukast, 4.1 ülekanne ja 195-50-15 ratas taga, 90 kilti tunnis pöörded 2900.
Probleem nüüd selles et küttekulu ei saa kuidagi alla 10l 100km maantee sõidul. Neid düüsesi on edasitagasi tõstetud, algul sai pandud esimesse kambri 107 küte ja 170 õhk ja teise 150 küte ja 190 õhku, ei saanud pöördegi korralikult, järjest sai kütusetüüse suurendatud ja enamvähem liikuma sain kui esimesse kambri sai küte 135 õhk 170 ja teise lõõri küte 200 õhk 200, esimest lõõri ei saa väiksemat panna, hakkab kakkuma, süüde sai pandud nii varaseks et ei kiliseks pedaal põhja surudes madala pöördega, jagajal vihi vedrud pingutatud ja vaakum vooli eemaldatud, mõlemad lõõrid mehaaniliseks tehtud.
Või polegi võimalik sellise kubatuuri juures saada kütekulu alla 10 liitri sajale???
Viiene käigukast, 4.1 ülekanne ja 195-50-15 ratas taga, 90 kilti tunnis pöörded 2900.