Madal õlirõhk uuel mootoril
Madal õlirõhk uuel mootoril
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mille üle sa Urmas imestad?
See stend on ainult kliendile demonstreerimiseks, et mootor töötab ja sobib suurepäraselt lammutuskodadesse kui keegi sealt motot osta soovib.
Nime ja tegudega meistrimehele on see solvang.
Mootor ei ole asjandus, mille kallal robinal toimetatakse. Kehtivad omad reeglid, mõõdud ja toletantsid. Need on paigas, muutumatud nimetajad. Korralik motorist peab neist kinni ja kui nii on tehtud, pole mingit tarvidust tema tegemisi üle kontrollida. Masin töötab!
Või on sul teistsuguseid kogemusi? Siis ära tolle venna teenust enam osta. Lihtne.
Konkreetseks minna, siis suurema osa oma tehnika juures teen ise.
Jänni jään asjade juures, milleks puuduvad seadmed ja nende kasutamise kogemus.
Seetõttu ploki puurimise-hoonimise olen usaldanud mikule (kui tead, kellest jutt).
Ja ma ei pea tema tegemisi üle mõõtma. Sest tööle ei hakka ta ennem, kui kolvid laual. Ja kui ma saan tema käest tagasi ploki ja kolbidele on peale joonistatud, milline kuhu pütti läheb, siis müts maha selle mehe ees! Sisemikromeetriga pole mul tema tehtu järelvaatamiseks hülsse vaja üle mõõta.
See stend on ainult kliendile demonstreerimiseks, et mootor töötab ja sobib suurepäraselt lammutuskodadesse kui keegi sealt motot osta soovib.
Nime ja tegudega meistrimehele on see solvang.
Mootor ei ole asjandus, mille kallal robinal toimetatakse. Kehtivad omad reeglid, mõõdud ja toletantsid. Need on paigas, muutumatud nimetajad. Korralik motorist peab neist kinni ja kui nii on tehtud, pole mingit tarvidust tema tegemisi üle kontrollida. Masin töötab!
Või on sul teistsuguseid kogemusi? Siis ära tolle venna teenust enam osta. Lihtne.
Konkreetseks minna, siis suurema osa oma tehnika juures teen ise.
Jänni jään asjade juures, milleks puuduvad seadmed ja nende kasutamise kogemus.
Seetõttu ploki puurimise-hoonimise olen usaldanud mikule (kui tead, kellest jutt).
Ja ma ei pea tema tegemisi üle mõõtma. Sest tööle ei hakka ta ennem, kui kolvid laual. Ja kui ma saan tema käest tagasi ploki ja kolbidele on peale joonistatud, milline kuhu pütti läheb, siis müts maha selle mehe ees! Sisemikromeetriga pole mul tema tehtu järelvaatamiseks hülsse vaja üle mõõta.
-
uubja47
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 115
- Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2106 21011
Teadmiseks.
Mootoril sai vahetatud kõik kolvirõngad. Sai vahetatud kõik saaled, ka raam saaled. Plokikaan läbis täieliku töötlemise spetsialisti pool, sai kaanest 1 mm maha võetud ,kanaleid suuremaks puuritud, klappe lihvitud ja klapi auke tehtud ja klapisääre tihendeid vahetatud. Ära sai vahetatud ka kõiksugused tihendid. Sisselaske kollektorist sai puuritud. Kangem nukk sai peale koos regnukkarattaga. Karpa sai viimse detailine lahti võetud ja puhastatud. Õli ja õlifilter uus.
Mootoril sai vahetatud kõik kolvirõngad. Sai vahetatud kõik saaled, ka raam saaled. Plokikaan läbis täieliku töötlemise spetsialisti pool, sai kaanest 1 mm maha võetud ,kanaleid suuremaks puuritud, klappe lihvitud ja klapi auke tehtud ja klapisääre tihendeid vahetatud. Ära sai vahetatud ka kõiksugused tihendid. Sisselaske kollektorist sai puuritud. Kangem nukk sai peale koos regnukkarattaga. Karpa sai viimse detailine lahti võetud ja puhastatud. Õli ja õlifilter uus.
kahe käega kapoti all