Madal õlirõhk uuel mootoril

Madal õlirõhk uuel mootoril

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kas Eestis on tegijaid, kes stendis käima paneb, et kõik OK oleks?
https://www.youtube.com/watch?v=-bZQut7L_4I
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Hoidku aeg meid kõiki selliste tegijate eest, kelle tööd ja täpsust sellisel viisil üle peab kontrollima.
Lammutuskotta sobiks selline asjandus, aga lisaseadmetele mõeldes läheks pilt liiga kirjuks.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

 
logman kirjutas:Hoidku aeg meid kõiki selliste tegijate eest, kelle tööd ja täpsust sellisel viisil üle peab kontrollima.
Lammutuskotta sobiks selline asjandus, aga lisaseadmetele mõeldes läheks pilt liiga kirjuks.
???
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mille üle sa Urmas imestad?
See stend on ainult kliendile demonstreerimiseks, et mootor töötab ja sobib suurepäraselt lammutuskodadesse kui keegi sealt motot osta soovib.
Nime ja tegudega meistrimehele on see solvang.
Mootor ei ole asjandus, mille kallal robinal toimetatakse. Kehtivad omad reeglid, mõõdud ja toletantsid. Need on paigas, muutumatud nimetajad. Korralik motorist peab neist kinni ja kui nii on tehtud, pole mingit tarvidust tema tegemisi üle kontrollida. Masin töötab!
Või on sul teistsuguseid kogemusi? Siis ära tolle venna teenust enam osta. Lihtne.

Konkreetseks minna, siis suurema osa oma tehnika juures teen ise.
Jänni jään asjade juures, milleks puuduvad seadmed ja nende kasutamise kogemus.
Seetõttu ploki puurimise-hoonimise olen usaldanud mikule (kui tead, kellest jutt).
Ja ma ei pea tema tegemisi üle mõõtma. Sest tööle ei hakka ta ennem, kui kolvid laual. Ja kui ma saan tema käest tagasi ploki ja kolbidele on peale joonistatud, milline kuhu pütti läheb, siis müts maha selle mehe ees! Sisemikromeetriga pole mul tema tehtu järelvaatamiseks hülsse vaja üle mõõta.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Et siis remondimees, kes enda tööd kontrollib, on sitt mootorimees??? Antud tegija on Poolas ja remondib mootoreid.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vaat sellest ma ei saa nüüd küll aru.
Kui sa oled teinud kõik nii nagu ette on nähtud, siis milleks pead teostama sellist kontrolli?
See on sama loll mõte nagu peale kahetunnist enese saunas leilitamist ja pesemist hakata valge kindaga ihu üle käima, et äkki jäi kuskilt mustaks :P.
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

Et oleks kindlam, sest!
kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

Teadmiseks.
Mootoril sai vahetatud kõik kolvirõngad. Sai vahetatud kõik saaled, ka raam saaled. Plokikaan läbis täieliku töötlemise spetsialisti pool, sai kaanest 1 mm maha võetud ,kanaleid suuremaks puuritud, klappe lihvitud ja klapi auke tehtud ja klapisääre tihendeid vahetatud. Ära sai vahetatud ka kõiksugused tihendid. Sisselaske kollektorist sai puuritud. Kangem nukk sai peale koos regnukkarattaga. Karpa sai viimse detailine lahti võetud ja puhastatud. Õli ja õlifilter uus.
kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

Kapp remont pole see tõesti ja uus mootor ka mitte aga siiski on kõvasti parem kui enne.
kahe käega kapoti all
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
ubja47 kirjutas:Kapp remont pole see tõesti ja uus mootor ka mitte aga siiski on kõvasti parem kui enne.
Õige! Õlirõhul pole selle kõige juures enam mitte mingit tähtsust.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Siin jääb selgusetuks, millistel mootori tööpööretel selle teema esimesel postitusel näidatud numbrid olid? Parem mõõda rõhku keskmistel pööretel, peaks olema 3,5-4 kandis.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Vasta