Tarvis karteri tihend ära vahetada. Lasin mõlemad mootoripadjad lahti ja tõstsin tungiga mootorit üles aga saa kuidagi õlipanni kätte.
Mis nipiga seda kõige kergem ära võtta on? Kas tõesti tuleb esisilla tala lahti lasta?
Ei hakanud uut teemat tegema aga kas kuskil on õpetust kuidas mootori kett paika panna ja klapid ära reguleerida, otsing tulemust ei andnud. Märgid saan paika aga kui ketipinguti külge panna siis läheb jälle paigast ära.
Pane märgid paika ja vaata et kett oleks paremalt poot(Jagaja poolt)ilusti pinges,siis pane pinguti kinni ja keera mootorit paar ringi see järel vaata uuesti märke.
Märgid sain paika.
Klappe reguleerisin nii, et märgid paika, 4-6-7-8 klapivahed 0,15mm siis tegin vändast ühe tiiru ja reguleerisin 1-2-3-5 klapivahed. On see õige viis reguleerimiseks?
Mangaan kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema aga kas kuskil on õpetust kuidas mootori kett paika panna ja klapid ära reguleerida, otsing tulemust ei andnud. Märgid saan paika aga kui ketipinguti külge panna siis läheb jälle paigast ära.