1. leht 2-st

K: Äsja kokkupandud 2106 mootor läheb käima, aga soojalt poob kinni....

Postitatud: 13 Mär 2016 20:58
Postitas martresc123
Kinni hakkab mootorit pooma siis kui temperatuur 85 kraadi . 70 kraadi juures lööb klõbina kaa sisse. Jahutan mootori maha siis läheb käima ilusti ja töötab ühtlaselt. Ehk oskate aidata ?

Postitatud: 13 Mär 2016 21:44
Postitas Walter
Valesti koostatud mootor

Postitatud: 13 Mär 2016 22:22
Postitas twist
Kolvirõngastega midagi peale pakist välja võtmise ja paigaldamise ka tehti?

Postitatud: 14 Mär 2016 07:05
Postitas SexSix
Hülse puuriti, hooniti remont mõõtu? Mis kolvid sisse läksid?

Postitatud: 14 Mär 2016 11:38
Postitas martresc123
Eelmise omaniku jutu kohaselt oli plokk puuritud esimesse remonti. sisse läksid 79,4.

Postitatud: 14 Mär 2016 18:33
Postitas MargusR
Äkki eksin,aga kas esimene remont pole koma kaks mitte nelja asemel.Selle juhtumi puhul tundub,et pole järgitud kolvi paisumisvahet.

Postitatud: 14 Mär 2016 18:57
Postitas martresc123
Siin minu viga teise remontmõõtu mitte esimesse. Ka sees olid algul 79,4 kolvid.

Postitatud: 14 Mär 2016 18:58
Postitas martresc123
Ütlen veel nii palju et esimesel käivitusel jäi kohe seisma ka külmalt, nüüd 80 kraadi peal poob kinni.

Postitatud: 14 Mär 2016 19:12
Postitas Walter
kui poob kinni ja peale seda ka käega keerates väntvõll ringi ei käi, siis on miskit jama mootoris. Vaja uuesti lahti võtta. Valed saaled, kolvid, nuka raam? mida iganes võib seal olla kui valesti miskit kokku pandud. Jahutus süsteemist on õhk ikka korralikult välja saadud?

Postitatud: 14 Mär 2016 20:00
Postitas Walter
Valesti koostatud mootor

Postitatud: 14 Mär 2016 20:32
Postitas martresc123
Aga ringi jõuan ajada moororit väntvõllist.

Postitatud: 14 Mär 2016 20:32
Postitas martresc123
Aga ringi jõuan ajada moororit väntvõllist.

Postitatud: 14 Mär 2016 20:32
Postitas martresc123
Aga ringi jõuan ajada moororit väntvõllist.

Postitatud: 24 Mär 2016 22:28
Postitas martresc123
Nüüdseks siis plokikaan maas ning proovisin teha nii et panin 79.4 rõngad (vene) sisse lukuvahe oli 0.20 järgmine 0.25 vahele ei läinud. Iseenesest sisse panin 79.4 india rõngad. Kas võib tootjate erinevus ka olla ?

Postitatud: 24 Mär 2016 23:23
Postitas SexSix
mm on ikka mm:D

Postitatud: 24 Mär 2016 23:45
Postitas karel
vaata, milline kolvirõnga lukupilu välja näeb. Kas rõnga otsad läigivad? 0,20 tundub natu vähe. Võiks olla pigem mingi 0,35-0,40.

Postitatud: 25 Mär 2016 10:52
Postitas Rauno06
omal oli sama teema, poosid kolvid
sai plokk oonitud kolvide järgi, valesti läks nukk peale ja klapid pähe, ostsin uued kolvid sama mõõtu mis pähe saanud kolvid ja soojalt poosid kinni, kolvidel on juba tehasest erinevad mõõdud, paisumised kah täiesti erinevad.
võtsin uuesti lahti mootori, lasin samade kolvide järgi uuesti oonida ja nüüd käib, 100c töö temp 8000rpm pole probleem :D

Postitatud: 25 Mär 2016 22:48
Postitas martresc123
täna jõudsin kaks kolbi ka plokist välja võtta ning india kolbide lukuvahe oli 0,30 mm. Kahel kolbi veel vaja võtta, kuid seda teen järgmisel nvl.
Keegi tegeleb ploki puurimisega ja hoonimisega? Või siis teab kedagi kes tegeleks?

Postitatud: 25 Mär 2016 23:46
Postitas Hulkur
Kui kolb kinni poonud siis ilmselgelt on seda kolvipealt näha.

Postitatud: 26 Mär 2016 00:36
Postitas logman
 
martresc123 kirjutas: Keegi tegeleb ploki puurimisega ja hoonimisega? Või siis teab kedagi kes tegeleks?
Ei tea, aga kui Tartu reisi paljuks ei peeta, siis võiks uurida siit näiteks: www.astromoto.ee/hinnakiri/