Kaks originaal karburaatorit 2106
Kaks originaal karburaatorit 2106
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Kaks originaal karburaatorit 2106
Tervist!
Internetis surfates, komistasin järgneva video otsa - https://www.youtube.com/watch?v=Icj8DlTx298
Peale video vaatamist, tekkis huvi teha midagi sarnast. Videos kasutatud kollektorid, tuleb vist ise valmis vorpida, või on selliseid saada kuskilt?
Internetis surfates, komistasin järgneva video otsa - https://www.youtube.com/watch?v=Icj8DlTx298
Peale video vaatamist, tekkis huvi teha midagi sarnast. Videos kasutatud kollektorid, tuleb vist ise valmis vorpida, või on selliseid saada kuskilt?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- ironseries
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 04 Dets 2015 23:20
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: VAZ 21063
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Siis pean vist mingi teise varjandi kasuks otsustama.
Näide: https://www.youtube.com/watch?v=M5MF6Brw9D4
Arvan, et näites toodud varjandi teostus pole vist odav.
Näide: https://www.youtube.com/watch?v=M5MF6Brw9D4
Arvan, et näites toodud varjandi teostus pole vist odav.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Arvan, et tsikli karpade variant on kah suht mõttetu. Reguleerimisvõimalused ja oskusteave nende kohta on kesised ja see muudab kogu häälestamise õnnemänguks. Twist-i teemas oli vist lõpptulemuseks see, et rahuldavalt tomima ta neid ei saanudki? Pigem soovitaks ebay-st mõnda universaalsemat topeltkarpat hiilida. Weber-id on arusaamatult kallid, aga näiteks endal õõnestus skoorida 100 euri eest ilusas korras dellortod.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Leidsin veel ühe huvitava video. Masin pole küll 2106, vaid on 2101. Südameks on pandud talle Duratec mootor.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Gg-318Se2Bg
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Gg-318Se2Bg
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Hea mõte! Seda tasub lausa kaaluda. Leidsin ka pisikese teemaharu pritsungi kohta, siit foorumist:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid158646
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid158646
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Weberid on põhjusega kõrgelt hinnatud.. universaalsemaid karburaatoreid võibolla polegi olemas... pean siinkohal silmas DCOE seeriatkarel kirjutas:Arvan, et tsikli karpade variant on kah suht mõttetu. Reguleerimisvõimalused ja oskusteave nende kohta on kesised ja see muudab kogu häälestamise õnnemänguks. Twist-i teemas oli vist lõpptulemuseks see, et rahuldavalt tomima ta neid ei saanudki? Pigem soovitaks ebay-st mõnda universaalsemat topeltkarpat hiilida. Weber-id on arusaamatult kallid, aga näiteks endal õõnestus skoorida 100 euri eest ilusas korras dellortod.
Dellortosid on mitmeid erinevaid tüüpe, DHLA40 ja DHLA40E pole odavamad kui Weberid, kuna need on nn performance tüüpi universaalkarburaatorid.
DHLA40N/H ja muud tähed on nn Emission tüüpi, mõeldud enamuses 2L mootoritele millel kitsad nukkvõllid ja hea vaakum tühikäigul..
Emissioon tüüpi dellortode häälestamine väikse kubatuuriga jämeda nukkvõlliga mootorile on suhteliselt rõve ja olenevalt sisudest mitte väga odav tegevus.. Võimalik, et peab vahetama alljärgnevast: kurgud /kiirenduspumba pihustid /peadüüsid /õhudüüsid / emulsioonitorud...
kõiki neid asju on aga vaja 4tk, selleks, et häälestada veel mitmeid erinevaid komplekte.
Dellortode varuosade saadavusega on samuti teinekord probleeme..
Protsessi edukus, sõltub otseselt eelnevalt tutvutud vene- ja inglisekeelsest kirjandusest..
Viimati paigaldasin DHLA40N stokk 1500 mootorile, häälestamine võttis 2 õhtut kasutada olid Carbtune II, Colortune ja lairiba lamda...
Pidin ringi tegema tühikäigu düüsid, emulsioonitorud, kolm korda muutma kütuse tasapinda, korduvalt muutma jagaja siseelu jne
Tulemus eriti madalal pöördel jäi ikka üsna keskpärane..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Ma ei väidagi, et DCOE-d halvad on, lihtsalt minusilmis on DHLA-d igati edumeelsema disainiga. Mõtlen kiirenduspumpa, "õhuklapimehhanismi", reguleerkruve... Weberite eeliseid näen ma pigem mittemateriaalses osas, ehk siis laialdane oskusteave, teatav kultuslikkus jne.
DHLA emissions versioonide osas muidugi nõustun, et sobimatu karburaatori kohandamise peale võib ilmselt väikese varanduse ära raisata.
Endale ostsin kah tegelikult DHLA40N variandi. Samas olen ma suht optimislikult meelestatud, sest enne sai pisut kodutööd tehtud. Pärinevad need 1,6 alfa pealt, kurgud on 30mm ja düüsid peaks kah kõik suht parajad olema. Plaan on need paigaldada kergelt moditud 1700 mootorile. Niipalju, kui google mind õpetanud on, siis peaksin pääsema suurema tühikäigudüüsi paigaldamisega ja võibolla ka natu suurema kütuse peadüüsiga. Aga jah, internetitargad oleme me kõik, praktikas selgub asi kevadel.
DHLA emissions versioonide osas muidugi nõustun, et sobimatu karburaatori kohandamise peale võib ilmselt väikese varanduse ära raisata.
Endale ostsin kah tegelikult DHLA40N variandi. Samas olen ma suht optimislikult meelestatud, sest enne sai pisut kodutööd tehtud. Pärinevad need 1,6 alfa pealt, kurgud on 30mm ja düüsid peaks kah kõik suht parajad olema. Plaan on need paigaldada kergelt moditud 1700 mootorile. Niipalju, kui google mind õpetanud on, siis peaksin pääsema suurema tühikäigudüüsi paigaldamisega ja võibolla ka natu suurema kütuse peadüüsiga. Aga jah, internetitargad oleme me kõik, praktikas selgub asi kevadel.