Mootor töötab nagu diisel

Mootor töötab nagu diisel

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
_Artsu_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Apr 2015 16:09
Asukoht: Tsooru
Autod: VAZ 21063

Mootor töötab nagu diisel

Postitus Postitas _Artsu_ »

Sai siis oma elus esimene mootor(1600) kokku pandud. Läks ka tööle aga töötab nagu vana diisel mootor, selline hääl.
Aru ei saa milles häda, äkki jätsin kokku pannes midagi vahele, jätsin tegemata võin tegin valesti?
Mootor ise on kohapeal töötanud kokku kuskil no 3 tundi vast ja sõitnud olen ka väheke, umbes 30km äkki(ei tea spido tross katki)
no sõitsin täna ikka pool tundi ringi tavaliselt umbes 2000-3000 pöörde juures. Varsti on ka video youtubes milles kuulda häält salongist kui täna sõitsin.

Igasugune info on hea ja kui tahate midagi täpsemalt teada kuidas tegin või kas üldse tegin siis küsige. Loodan väga et saan masina ilusti tööle
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kett lõdva
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
_Artsu_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Apr 2015 16:09
Asukoht: Tsooru
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas _Artsu_ »

Kett ei olnud lõdva, täna vaatasime. Mõtlesin, et kuna kett sai uus ning hammakad mitte uued vaid sellised vähe kulunud, äkki kuskilt ei istu ilusti ja tekibki mingit pull seal. Algul oli ka probleem et ei saanud ketipingutit sisse, peale 2 tundi mootori töötamist alles sain õige pinguti sisse panna, sest enne lihtsalt ei läinud nõnda palju, et pinguti kinni tõmmata. Homme vast jõuan ja võtan selle mootori otsa kanne maha ja vaatan mis hammakatega toimub.
Kasutaja avatar
_Artsu_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Apr 2015 16:09
Asukoht: Tsooru
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas _Artsu_ »

u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

minekut ka pole?
kahe käega kapoti all
u
ubja47
Foorumi kasutaja
Postitusi: 115
Liitunud: 31 Juul 2015 11:06
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106 21011

Postitus Postitas ubja47 »

ehk mõni pütt ei tööta, kontrolli kyynla juhmed ja kyynlad yle
kahe käega kapoti all
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Ega piduri vaakumvõimendist lisaõhku ei vea? Pane pime kollektorile ette ning proovi siis - sümptomid sarnanevad vaakumlekkele.
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Jaotusvõlli kett 1-2 hamba võrra kuhugi poole nihkes? Jube imelikku häält teeb ja usun, et õiget minekut ka olla ei tohiks.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas mootor käivitub kergelt ja kohe?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Kompresiooni mõõtmis võimalus on olemas?
Kasutaja avatar
_Artsu_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Apr 2015 16:09
Asukoht: Tsooru
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas _Artsu_ »

Nonii. Pikkjutt lühemalt, mootor töötab peale pikka sõitu paremini kui enne aga ikka kuidagi imelikult, kuid jõudu on küll tunduvalt rohkem kui eelmisel 1.5 mootoril, eile sai ka jäärajal valu antud. Kõik sai üle vaadatud peale raam ja kepsu saalede kuid nüüd teada, et neis ka häda ei ole, sest muidu oleks mootor juba koos :)
Pakuti välja variant et uus kett koos mitte tutikate hammakatega vaid ma otsisin vähem kulunud endale tekitab kõik koos mootoriga lärmi
Keegi pakkus ka välja et 1 kolb mis sai uus pandud kuna oli ainult 3 vähekasutatud võtta võib tekitada probleeme.
Prg muidu üldse ei kurda, sest jõudu on ja arvatavasti ta kokku ikka ei jookse
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht: Võru
Autod: Vaz21063

Postitus Postitas martresc123 »

Mõõda kompresioon ära.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Põhimõtteliselt oma küsimusele "kas tegin midagi valesti?" oled juba ise vastanud: uus kett ja vanad hammakad ning ühe kolvi asendamine (ma loodan, et need kolm kasutatud kolbi pärinesid ikka samast mootorist ja läksid pärast samadesse silkudesse tagasi) ongi juba valesti. Uued ja vanad detailid ei istu omavahel kokku (silindrites tolerantsid valed) ja see on juba täiesti piisav, et igasugu imelikud mürad kostma hakkaks. Aga noh, vigadest õpitaksegi - järgmise mootori juures oled juba palju targem.
Vasta ka olaafi ja Miku küsimustele, siis vast hakkab tasapisi ka selgus majja saama.
Kasutaja avatar
_Artsu_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 16 Apr 2015 16:09
Asukoht: Tsooru
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas _Artsu_ »

Mootor töötab muidu ilusti praegu. Lärmab ikka aga palju vaiksemini, nüüd juba arvatakse et klapid(uus plokikaas olemas koos uute klappidega) aga ei hakka vahetama.

olaafi küsimusele siis mootor läheb väga hästi tööle ja koheselt.

Surved olid mitte nii head aga 10,9,9 ja vist oli neljandas 8,5 Ei mäleta enam.

Olen ka mõned korrad peale mootori tööle saamist veel ketti ka igaksjuhuks pingutanud.
Muidu mootor suhteliselt hästi läheb edasi minu meelest aga öeldi, et saab veel paremini :)

Muidu õppisin mootori ehitamisest väga palju ning tulevikus on mõned uued plaanid selle 1600 mootoriga, eks ta varsti selle kere pealt maha tuleb ja vana 1.3 mootor tagasi läheb :D
Vasta