1. leht 1-st

Probleem karburaatoriga

Postitatud: 03 Jaan 2016 19:26
Postitas kristo99
Tere!
Panin 2103le 1,6 peale kasutatud 2108 solex karburaatori, millel olid sees düüsid 1k - 97,5/165 , 2k - 97,5/125, magnetklapi düüs 97,5... Leotasin karpat 1 päev, puhusin kanaleid suruõhuga, reguleerisin ujukitaset ettenähtule - 34 mm ja 2 mm korpusest, asendasin vanad jubinad 07 remontkomplekti omadega, istusid 1:1. Panin uued düüsid 1k-õhk 150 bens 125; 2k- õhk 135, bens 115 ja 1 kiirenduspihusti 45. Sõita ei kannata, tahmab kohutavalt. Panin vanad samaari düüsid tagasi, aga seis on sama. Keeratud süüdet, ujukitaset viidud madalamale aga midagi oluliselt ei muutu, tühikäigul tiksub aga koormusega sõites üle 60 ei lähe :rolleyes

Postitatud: 04 Jaan 2016 11:58
Postitas olaaf
tühikäik 40 ( see magnetklapi düüs)
õhk 150
kütus 97,5

2k
õhk 125
k 97,5

Postitatud: 30 Nov 2016 21:25
Postitas kristo99
Tänaseks kõik töötab, aga järsult gaasi andes poob korraks kinni ja kergelt gaasi andes samuti. Tühikäik on hea, ca 900-1000 pööret ja stabiilne, süüte muutmisest ei ole kasu, vaakumregulaator töötab. Kui tõsta tühikäik ca 1400 pöördeni, siis probleem ei esine.

Postitatud: 02 Dets 2016 09:21
Postitas olaaf
kiirenduspump pole piisavalt tootlik või jääb peadüüs hiljaks..

Postitatud: 05 Dets 2016 20:22
Postitas kristo99
Seegi nüüd lahendatud. Kiirenduspihusti rõngastihend ei olnud piisavalt tihe. Peale vahetust on hoopis teine tera :D