Probleem karburaatoriga

Probleem karburaatoriga

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
kristo99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Sept 2009 21:24
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

Probleem karburaatoriga

#1

Postitus Postitas kristo99 » 03 Jaan 2016 19:26

Tere!
Panin 2103le 1,6 peale kasutatud 2108 solex karburaatori, millel olid sees düüsid 1k - 97,5/165 , 2k - 97,5/125, magnetklapi düüs 97,5... Leotasin karpat 1 päev, puhusin kanaleid suruõhuga, reguleerisin ujukitaset ettenähtule - 34 mm ja 2 mm korpusest, asendasin vanad jubinad 07 remontkomplekti omadega, istusid 1:1. Panin uued düüsid 1k-õhk 150 bens 125; 2k- õhk 135, bens 115 ja 1 kiirenduspihusti 45. Sõita ei kannata, tahmab kohutavalt. Panin vanad samaari düüsid tagasi, aga seis on sama. Keeratud süüdet, ujukitaset viidud madalamale aga midagi oluliselt ei muutu, tühikäigul tiksub aga koormusega sõites üle 60 ei lähe :rolleyes

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#2

Postitus Postitas olaaf » 04 Jaan 2016 11:58

tühikäik 40 ( see magnetklapi düüs)
õhk 150
kütus 97,5

2k
õhk 125
k 97,5
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

kristo99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Sept 2009 21:24
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

#3

Postitus Postitas kristo99 » 30 Nov 2016 21:25

Tänaseks kõik töötab, aga järsult gaasi andes poob korraks kinni ja kergelt gaasi andes samuti. Tühikäik on hea, ca 900-1000 pööret ja stabiilne, süüte muutmisest ei ole kasu, vaakumregulaator töötab. Kui tõsta tühikäik ca 1400 pöördeni, siis probleem ei esine.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#4

Postitus Postitas olaaf » 02 Dets 2016 09:21

kiirenduspump pole piisavalt tootlik või jääb peadüüs hiljaks..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

kristo99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 27 Sept 2009 21:24
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

#5

Postitus Postitas kristo99 » 05 Dets 2016 20:22

Seegi nüüd lahendatud. Kiirenduspihusti rõngastihend ei olnud piisavalt tihe. Peale vahetust on hoopis teine tera :D


Mine “Mootor ja väljalase”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist