15. leht 21-st
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 29 Apr 2018 18:44
Postitas vkuus
kas selle esispoileri mis küljes hetkel müüd maha ka ? oleks huvitatud
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 29 Apr 2018 21:37
Postitas Tony_2106
vkuus kirjutas:kas selle esispoileri mis küljes hetkel müüd maha ka ? oleks huvitatud
See spoiler mis oli küljes, on juba ammu müüdud.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 01 Mai 2018 01:21
Postitas Tony_2106
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 04 Mai 2018 03:38
Postitas Tony_2106
Täna võtsin ma süüteküünlad ükshaaval maha ning puhastasin ära, samuti lehtkaliibriga panin selle uuesti täpseks 0,6 mm peale. Puhastasin ära ka massi kontaktid süütepooli poldi küljes ning puhastasin ka antud ala roostest ja sodist. Keerasin peale küünalde puhastamist nõksu jagaja kaant kellaosuti liikumise suunas.
Küünlad nägid välja sellised, kui olin need eemaldanud:
Silinder 1
Silinder 2
Silinder 3
Silinder 4
Nüüd veel teha:
Mootoriõli koos filtriga vahetada,
Süütepool vahetada (uued süüteküünlad jätta tagavaraks),
Kõik ülejäänud massid üle vaadata ja puhastada,
Lisatuled paigaldada,
Uus korralik esi põrkeraud paigaldada (vanal on üks stange sisemine kinnitus keevitusest lahti),
Kleepsud paigaldada,
Amortide puksid üle vaadata ja vahetada,
Tagumine stabilisaator korralikult paigaldada,
Esipõlle lisa värvida ja paigaldada (võibolla kasutada šhabloonina ja teha klaasriidest uus ja tugevam),
Madala profiiliga tagatiib värvida ja paigaldada (võibolla kasutada šhabloonina ja teha klaasriidest uus ja tugevam),
Raadiosaatja koos antenniga paigaldada ja testida,
Mootoribloki küljes olev jahutussüsteemi lõdvikute kolmik vahetada (vanal on ühe lõdviku kinnituskohast tükk väljas),
Istmed puhastada.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 04 Mai 2018 09:45
Postitas SexSix
Küünlad mustad, kas töristad linnavahel?
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 04 Mai 2018 19:07
Postitas Tony_2106
SexSix kirjutas:Küünlad mustad, kas töristad linnavahel?
jah, linnavahel töristan, kuid puhastasin küünlad ära ja soetasin ka varuks ühe komplekti küünlaid.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 04 Mai 2018 19:08
Postitas Tony_2106
Täna sai siis veidi veel tööde listi vähendatud ning vahetatud välja originaal süütepool NGK oma vastu.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 25 Mai 2018 00:27
Postitas Tony_2106
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 27 Mai 2018 20:36
Postitas Tony_2106
Täna sai siis veidi auto kallal taas nokitsetud. Likvideeritud pisike tosooli leke, vahetatud õlifilter koos õliga (Mannol 10w40 Classic), Vahetatud originaal leegitoru roostavaba vastu koos tihendiga. Peale viimase vahetust ei taha auto enam eriti paremale pöörata, kuna arvatavasti käib keskmine roolivarras, mis on pendelhoova ja roolikarbi vahel, vastu uut leegitoru. Ehk on kellegil ettepanekuid, mida ette võtta??
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 27 Mai 2018 22:28
Postitas Tony_2106
Lisan siis uuest leegitorust pildi:
Pöörderaadiused peale uue leegitoru paigaldust:
Juhipoolne:
Kundepoolne:
Probleemne koht, mis ei lase roolil lõpuni keerata:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 27 Mai 2018 23:18
Postitas vasepoiss
Heh, just sai sama probleemiga maadeldud
Minul oli küll kogu teema probleemiks avarii, kuid siiski. sai pükste ülemisele torule alla tükk vahele keevitatud ja toru flantsi juurest lahti lõigatud et siis ta kokku tagasi lasta uues asendis.
Nii sai toru sillatala poole rohkem et pendelhoob mööda mahuks ilusti
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 28 Mai 2018 01:09
Postitas Tony_2106
vasepoiss kirjutas:Heh, just sai sama probleemiga maadeldud
Minul oli küll kogu teema probleemiks avarii, kuid siiski. sai pükste ülemisele torule alla tükk vahele keevitatud ja toru flantsi juurest lahti lõigatud et siis ta kokku tagasi lasta uues asendis.
Nii sai toru sillatala poole rohkem et pendelhoob mööda mahuks ilusti
Ma arvan, et ma nii suurt tööd ette ei võta, kuna pole keevitaja ja keevitustöödeks raha pole. Ehk kuumutan ja siis masseerin seda kohta nii palju, et pendelhoob mööda mahuks
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 28 Mai 2018 14:36
Postitas Frequency
[quote="Tony_2106"]Täna sai siis veidi veel tööde listi vähendatud ning vahetatud välja originaal süütepool NGK oma vastu.
Kui tohib küsida, siis kust süütepooli ostsid ja palju maksis?
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 28 Mai 2018 17:02
Postitas Tony_2106
Frequency kirjutas:Tony_2106 kirjutas:Täna sai siis veidi veel tööde listi vähendatud ning vahetatud välja originaal süütepool NGK oma vastu.
Kui tohib küsida, siis kust süütepooli ostsid ja palju maksis?
Süütepooli ostsin ma Autokaubad24-st. NGK Süütepool 12V U1079, 48342 Hind oli mingi 20€ ja 30€ vahel.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 04 Juun 2018 19:29
Postitas Tony_2106
Täna sai kisutud küljest tagaluugi embleem ning seda veidi värskendatud. Plaanis oli üks uuendus teha, kuid mõtlen veel, kuidas seda ellu viia nii, et see ka toimiks.
Värskendamise tulemus kolmes erifaasis pidil:
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 04 Juun 2018 20:50
Postitas Lemz
A mis muutus ?
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 05 Juun 2018 15:37
Postitas Tony_2106
Lemz kirjutas:A mis muutus ?
Must osa ja kohati ka valge osa olid kulunud, lihtsalt värskendasin embleemi, värvides selle uuesti. Kuid plaanis on midagi muud selle embleemiga teha.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 05 Juun 2018 21:08
Postitas Tony_2106
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 15 Juun 2018 04:32
Postitas Tony_2106
Sai lahendatud ka leegitoru ning sisemise rooliotsa konflikt, tagudes veidi muljuda saanud koht sisse ning nüüd enam keskmine rooliots vastu leegitoru ei käi. Antud töö käigus sai käsi veidi kõrvetada, minnes vastu kuumutatud tulist leegitoru, kuna tegijal ikka juhtub. Samuti sai meisterdatud ka signaalinupp ning lellele paigaldatud Lada originaal sportrooli nupp külge, kuna vanad kinnituskohad nupul läksid katki. Tagatiib sai kiletatud, et näeks parem välja.
Hetkel veel vaja:
Paigaldada Vihuri esispoiler ning vahetada esiamordi puksid ning tagumised readktiivvardad. Võimalik, et kõik amordid lähevad vahetusse, kuid seda tulevikus. Hetkel all Master Sport amordid tavapuksidega. Plaanis alla panna Blistein B6 amordid, ette Niva vedrud, võibolla taha ka mingid jäigemad vedrud. Samas masin karjub topelt esimese stabilisaatori järgi.
Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Postitatud: 19 Juun 2018 04:45
Postitas Tony_2106
Sai laupäeval (16.06.2018) käidud väiksel väljasõidul