8. leht 21-st

Postitatud: 20 Apr 2016 18:28
Postitas mauno85
Kuna olen pooleldi masohist, siis mis järgmiseks? Lamborghini uksed? Jaaguari kujuke kapotile? 21 dollised valuveljed?

Postitatud: 22 Apr 2016 18:37
Postitas whistle
Imo ajastukohane kontseptsioon on igati mõistetav, sellised esispoilerid on väga kaua eksisteerinud ja õigest ajastust pärit koos 13" või 14" alumiinium velgedega saavutab justnimelt esilekutsuvama välimuse. Võrdle näiteks seda kui bmw Mtech II stiilis välimuse uuendamiseks, mitte midagi hullu kuid kerge "enhancement".

Ma saan aru, et mahoistlikul olemusel on raske mõista teisi "vaatenurki" kuid inimene ehitab korraliku tänavakõlbulikku sigulli mis on igati tore ja positiivne. Üks korralik lada tänavapildis rohkem.

PS: vaadakem vähem Xzibiti pimp my ride'i :lol

Postitatud: 22 Apr 2016 19:15
Postitas mauno85
Lada-dele ei topita külge ei spoilereid, ei sport summuteid, ei cd box jne. Kas sa ei leia, et 13 ja 14´´ on veits vähe, 21 dollistega tõmbad rohkem tähelepanu. whistle, on autosid mida värskendatakse ja mida ei värskendata. Liiga toores näide aga ehk saad aru: 18. sajandi lossile sa ei pane plastaknaid, ei krohvi fassaadi jne aga miks sa siis ladaga peaksid tegema? No ma ei tea, olen vist liiga konservatiivne ja ei mõista rullnoksust. Ilma led tuledeta saad ka autot tänavakõlbulikuks muuta.

Mmmmm, kes või mis on Xzibit?

Postitatud: 22 Apr 2016 21:12
Postitas whistle
Xzibit ongi see inimene keda sa kirjeldad 21 Dolliste kroomvelgede ja lambouste jne paigaldaja (vana USA telesari). Keegi pole ütleja kuskohas jookseb piir mida võib värskendada ja mida mitte ja pealegi pole lada veel mingi 18.sajandi loss, parimal juhul puumaja kus plastaken annab sooja. Ma saan tõesti aru, kui keegi peaks vana pobeda tjuunima racing leekide ja 21 dolliste velgedega on see juba rahvuspärandi rikkumine.

Üleüldse ajad segamini kaks erinevat asja. Värskendamine ajastukohaste juppidega mis pole ülepakutud ja tjuuning mis sisaldab sinu ülal mainitud loetelu paigaldust lisa siia ka 1KW audio süsteem ja odavad hiina käigukangi nupud jne stuff= rullnoksus. sellise tjuuningu vastu olen ka ise.

Sinu teooria kohaselt peaks iga auto sünnist surmani samade poltidega koos püsima.

Postitatud: 22 Apr 2016 23:43
Postitas Edel
Rahu rahvas. VAZ 2106 pole nüüd nii haruldane pill ka, et selle originaalsust kümne küünega kinni hoidma peab. Mõningane tuuning pole paha, põllelisa paneks oma pillilegi, aga ma va laisk ei viitsi vajalikku juppi otsida ja külge aretada...

Postitatud: 27 Apr 2016 23:00
Postitas Tony_2106
Hiljuti võtsin esispoileri uuesti ette, eesmärgiga teha veidi parandustöid ja see uuesti ja korralikult üle värvida.
Lasin ettevaatlikult traatharjaga (trelli otsas) spoileri värist puhtaks ning parandasin tagant poolt veidi klaasriide
ja klaaskiudpahtliga. Peale seda kandin julmalt pritsphtlit peale, et täita osad augud. Edasi lasin peale paar kihti
platiku krunti, seejärel valget krunti ning peale seda 2 aerolooli elavandiluu valget värvi. Tegelesin selle kallal terve
öö ning spoileri paigaldasin autole uuesti külge alles hommikul. Tulemus oli iseenesest hea, kuigi värvitulemust ja
aerosooli korki võrreldes oli tulemus kollakas, mitte selline nagu lootsin.

Pildid tulemusest:

Pilt

Pilt

Postitatud: 01 Mai 2016 22:51
Postitas vkuus
Ladale sobib ajastukohane tuuning väga hästi.esispoila,tagaakna ribid ja laiad veljed :) omalgi garages ootab esispoiler tegemist.neid originaal seisus masinaid on liikvel küll.Keep up the good work

Postitatud: 04 Mai 2016 19:59
Postitas Tony_2106
Mingil ajal pean võtme ette ka kaitsme blokkide vahetuse nagu ma järgnevas teemas olen kirjutanud: Modernsed kaitsmed 2106-le

Postitatud: 26 Juun 2016 15:49
Postitas Tony_2106
Täna sai paar tiiru masinaga tehtud ning siis lasin tuttaval ka sõita.

Hiljem selgus, et sõidu ajal aku ei lae. :(

Vähemalt see odav akutester ei näidanud sõidu ajal laadimise tuld.

Postitatud: 28 Juun 2016 21:57
Postitas Tony_2106
Täna võtsin kodust multimeetri kaasa, et mõõta geneka laadimist. Aga kahjuks, kuna see mõõteriist oli odav, siis läks see kärssama :)

See nägi taoline välja:

Pilt

Jooksin siis kiirelt (kuigi aega mul oli), Oomipoodi ning soetasin sealt vähe korralikuma, kaitstud ahelatega: Digitaalne multimeeter

Pilt

Pilt


Esimene mõõtmine näitas, et gaasi andes on pinge 13,5V ja ei liigu sealt kuhugi.

Postitatud: 05 Juul 2016 20:21
Postitas Tony_2106
Tundub, et see 13,5V mootori töötamise ja gaasi andmise ajal oli ikkagi õige pinge, millega generaator akut laeb. See sai teadjama mehega üle mõõdetud.

Postitatud: 04 Sept 2016 08:40
Postitas Tony_2106
Masin käis hiljuti (31.09.2016) tehnilisel ülevaatlusel. Tulemus - OK
Järelikult oli mu remonttöödest ikkagi kasu. Ainuke asi, mida mainiti, oli siduri probleem.

Veel teha:

1. Sidurikomplekt on kuskil 80€ (vahetustasu on kuskil 100€)
2. Sidurivedeliku vahetus (umbes 11€ - 26€)
3. Käigukasiõli vahetus (umbes 11€ - 26€)
4. Õhutamise junnid velgedel vahetada (3,50€/4tk + Vahetus täis rehvitööna 36€)


See vist läheb kokku kuskil 180€-225€ maksma, vähemalt ma loodan.

Lisaks veel:

5. Amordid osta ja vahetada (amordid 4tk - umbes 88€

Seega kõik kokku on umbes 300€-315€

Postitatud: 04 Sept 2016 10:15
Postitas Tony_2106
Eile sai käivitusjuhtmetega ühele Ford Focusele oma 2106-ga käivitusabi osutatud. 10min ja korras. Proovitud sai kahte akut, üks oli kaua sesnud ja teine oli enne masinal peal. Viimasega läks Ford kohe käima.

Postitatud: 01 Okt 2016 11:49
Postitas Tony_2106
Ühel õhtul huvi pärast sai proovitud, kas auto peale seismist ka käima läheb. Suur oli üllatus, kui vajutasin siduripedaali ja see välgu kiirusel vasti põrandat läks ning siis 2 cm põrandast tagasi aeglaselt vajus. Tegin kapoti lahti ning uurisin sidurivedeliku anumat - see oli täitsa tühi. Eeldan, et sidurivedelikku vahetades, jäi vist silindrisse ja voolikutesse õhk sisse ning see tuli siis aja pikku korgil oleva õhu ava kaudu välja, samal ajal langetades sidurivedeliku taset anums. Täna hommikul sai vedelikku juurde lisatud ja pedaal toimib normaalselt. Eks ole näha, kas veel õhku välja tuleb või ei.

Postitatud: 02 Okt 2016 00:33
Postitas Edel
Siduril töösilinder ilmselt lekib. Ega õhk ajamist niisama välja ei tule, kusagil peab leke olema. Kui peasilinder lekib, peaks õliloik salongi põrandale tekkima (eeldatavalt mati alla). Viska pilk auto alla, kohe näha, kui silinder märg.

Postitatud: 02 Okt 2016 12:44
Postitas Tony_2106
 
EdR kirjutas:Siduril töösilinder ilmselt lekib. Ega õhk ajamist niisama välja ei tule, kusagil peab leke olema. Kui peasilinder lekib, peaks õliloik salongi põrandale tekkima (eeldatavalt mati alla). Viska pilk auto alla, kohe näha, kui silinder märg.
Mati all loiku polnud, kuid pinsakuga eriti auto alla ronida ei tahaks :D Eks vaatan selle silindri mingil päeval üle.

Võimalik, et vahetan selle välja koos peasilindri, anuma ning voolikutega. Sama on plaanis teha ka piduri paagi ning peasilindriga.

Postitatud: 03 Okt 2016 20:46
Postitas Tony_2106
Täna juhuslikult kaasihoova õhufiltri korpuse juures liigutades, avastasin pisikese vaakumlekke.

Pilt

Võtsin isoleerteibi ja keerasin mõned tiirud voolikule peale, et auk/pragu kinni katta. Ei tea, mille jaoks see vaakumvoolik on?


Pilt


Pilt


Pilt

Postitatud: 04 Okt 2016 12:02
Postitas hevi
Tundub et sul on originaal bensuvoolikud. Kui juba kapoti all voolikutele tähelepanu pöörad siis soovitaks selle bensuvooliku ka üle vaadata igaks juhuks:

Pilt

Punase kastiga märgitud kohas mul oli kapoti piiraja/hoidja traatjublakas vastu bensuvoolikut hõõrunud (nagu näha) nii et ühelt maalt oleks vast bensuvoolikus auk olnud mis pole jagaja kõrval ja kuuma mootori peal eriti hea variant potentsiaalse tulekahju mõttes.
Kui seda viga märkasin ja olukorda uurisin siis panin juba kõik uued tänapäevased voolikud (31 aastat vanad voolikud oli üsna kõvad ja rabedad).

Postitatud: 05 Okt 2016 19:16
Postitas Tony_2106
Täna sai vanast siduri anuma kaanest valmistatud silline vigur:


Pilt

Pilt

Postitatud: 06 Okt 2016 11:29
Postitas ubja47
Mis selle viguri mõte on ? :D