21083, indrek56, 2001
Postitatud: 30 Juul 2015 09:55
Kunagi kui veel väike olin, ostis sovhoosis keegi omale sputniku. kuidas see võimalik oli, ei tea. igatahes olid meil kõigil tatikatel karbid laiali ja koolist tulles sai kodutee ikka nii sätitud et sellest mööda sai kõndida. kes siis ei unistanud et saaks endalegi kunagi sellise. Nüüd 30 aastat hiljem on unistus täitunud. Jah unistused saavad teoks
Igatahes käis sõber mulle pikka aega juba pinda, et vaja rallispordi harrastusega tegelema hakata, ikkagi vanusele ja füüsisele nagu kohasem. Käisime tema sputnikuga siis haapsalus sprindil ära ja suvel sai siis endale ka üks juurde.
500€ eest sai aga nii hea eksemplar, et kuidagi ei raatsi seda lammutama ja ümber ehitama hakata. Remondimehel näen, kuidas käed sügelevad rellaka ja lõiketangide järele, aga siiani olen ikka pidurit peale hoidnud. Samas ei takistanud see Misso krossirajal võistlemas käia. Roostet esineb nagu ikka, muidu aga korralik. Ehk siis ka tehase konfis pilliga kannatab rahvaspordiüritustel vajutada. Kohti ei saa aga elamust küll.
Uudne kogemus on ka see, kuidas LADAga sõites üritavad kaasliiklejad meeleheitlikult mööda sõita, ehki sõidan sama kiiresti kui oma teise autoga. Sellega liigeldes sellist paanikat ümber ei toimu. Kas kellelgi veel selliseid tähelepanekuid?
MNT andmed:
Esmane registreerimine: 09.11.2001
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: luukpära
Kere värvus: tumeroheline
Mootor: 1499 cm 3
Mootori võimsus: 56 kW
Kütus: bensiin kat.
Käigukast: manuaal
Veoskeem: esivedu
Auto ajalugu tundub olevat: 2001 (kas eesti lada esindus siis veel tartus tegutses? numbrimärgi alus viitab nagu oleks) ostetud ja selle aasta kevadel sama isiku poolt kampaania korras uue auto soetuseks ära antud.
mooditud (24.05.16):
* jäigad mootoripadjad
* mootori põhjakaitse
* kiirkinnititega EAL RS nõuetele vastav tulekustuti
* b6 amordiring
* jäigemad -30mm vedrud
* sportrool
* LSD torsen 8kg
* konkreetsem käigukangi kardaan
* Strutbar ees (koos mootori kinnitusega) ja taga
* start/süüte lülitid
* lisa kaugtuled
* aknapesu muudetud (tagumine eemaldatud)
Igatahes käis sõber mulle pikka aega juba pinda, et vaja rallispordi harrastusega tegelema hakata, ikkagi vanusele ja füüsisele nagu kohasem. Käisime tema sputnikuga siis haapsalus sprindil ära ja suvel sai siis endale ka üks juurde.
500€ eest sai aga nii hea eksemplar, et kuidagi ei raatsi seda lammutama ja ümber ehitama hakata. Remondimehel näen, kuidas käed sügelevad rellaka ja lõiketangide järele, aga siiani olen ikka pidurit peale hoidnud. Samas ei takistanud see Misso krossirajal võistlemas käia. Roostet esineb nagu ikka, muidu aga korralik. Ehk siis ka tehase konfis pilliga kannatab rahvaspordiüritustel vajutada. Kohti ei saa aga elamust küll.
Uudne kogemus on ka see, kuidas LADAga sõites üritavad kaasliiklejad meeleheitlikult mööda sõita, ehki sõidan sama kiiresti kui oma teise autoga. Sellega liigeldes sellist paanikat ümber ei toimu. Kas kellelgi veel selliseid tähelepanekuid?
MNT andmed:
Esmane registreerimine: 09.11.2001
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: luukpära
Kere värvus: tumeroheline
Mootor: 1499 cm 3
Mootori võimsus: 56 kW
Kütus: bensiin kat.
Käigukast: manuaal
Veoskeem: esivedu
Auto ajalugu tundub olevat: 2001 (kas eesti lada esindus siis veel tartus tegutses? numbrimärgi alus viitab nagu oleks) ostetud ja selle aasta kevadel sama isiku poolt kampaania korras uue auto soetuseks ära antud.
mooditud (24.05.16):
* jäigad mootoripadjad
* mootori põhjakaitse
* kiirkinnititega EAL RS nõuetele vastav tulekustuti
* b6 amordiring
* jäigemad -30mm vedrud
* sportrool
* LSD torsen 8kg
* konkreetsem käigukangi kardaan
* Strutbar ees (koos mootori kinnitusega) ja taga
* start/süüte lülitid
* lisa kaugtuled
* aknapesu muudetud (tagumine eemaldatud)