1. leht 1-st

2107 1,7i, 1996, series

Postitatud: 08 Apr 2015 16:59
Postitas series
Sai eelmine nädal (aprilli algus 2015) Viljandist üks 07 ligi võetud. Kapoti all 1,7l monopritsega mootor, 5k. Autoga tegemist on üksjagu ja natuke ka juba tehtud.
Pärnusse tuues oli sõidu ajal mürin ja kahin sees.

Kohe sai hakatud autot lahti kakkuma. Esimene ja tagumine stange tulid küljest. Käigukast, kardaan ja differ alt. Käigukastis vahetatud otsalaagrid. Üks kukkus lahti võttes koos separaatoriga laiali ja see oli üks sõidumüra põhjustaja (kaugemalt ei hakanud käigukastist viga otsima).
Esimese asjana sai klapivahed kellaga paika pandud (0,15mm, 52 mikromeetrit). Osad olid liiga väikesed (30 mikromeetrit) ja teised jällegi liiga suured (70-80 mikromeetrit). Mootor hakkas nagu paremini tuksuma küll ja tiks kadus ära.
Järgmiseks sai vahetatud kardaani vahepukk laagriga. Differ sai ise lahti võetud ning sealgi sees olid laagrid kulunud ning põhjustasid undamist. Tutikad laagrid vene päritoluga, kuna hiinakaid ja muid ei soovitatud. Difri kokkupanek oli üsna riski peale minek, kuna isal endal polnud varasemast ajast sellega ka kogemusi. Õpetuseks sai ette kirjutatud siit samast foorumist ühe kasutaja õpetus ning siiani on paika pidanud ja kõik vaikne.
Said ligi võetud ka tagumised uued tuleklaasid, kuna vanad üsna tuhmid (Made in Russia) :D.

Plaanis:
* Sportrool - olemas
* Väljalase vabamaks ja sportpütt
* Otsida laiendatud plekkveljed või kenad valud (suveks) - otsimisel
* Veermiku remont (uued puksid, vardad ja muu vajalik) - tehtud

Administreeriv toiming

Postitatud: 08 Apr 2015 17:12
Postitas Kytt
 ! Sõnum kasutajalt: Kytt
Teema on liigutatud.

Postitatud: 08 Apr 2015 17:18
Postitas series
Mõned pildid

Klapivahed reguleeritud 0,15mm peale
Pilt

Pilt
Käigukasti läks 0,3L õli üle normi, ehk piisab 5k kasti jaoks :)
Pilt
Reduktori jubinad
Pilt

Lisandub pilte ka autost

Administreeriv toiming

Postitatud: 10 Apr 2015 21:51
Postitas olaaf
 ! Sõnum kasutajalt: olaaf
Teema on jagatud kaheks.

17.04

Postitatud: 19 Apr 2015 11:08
Postitas series
Väike Ladade sõbrapilt ;)
Pilt

25.05.15

Postitatud: 25 Apr 2015 21:30
Postitas series
Nüüdseks vahetatud ka kõik tagumised reaktiivvardad (2+2+1) ja kõik stabika- ning õõtsapuksid esisillas, rooliotsad ja šarniirid (lisasime ka määrdeniplid) ning lisaks pendelhoob, mis nüüd laagriga. Rool käib hästi ning kergelt ja auto sõidu ajal enam ei uju :). Sillatala ja hoovastik esiosas sai värskema musta värvikihi ka peale.

Alati on mulle meeldinud ka see, kui autos on hea muusika. Selleks sai veetud uued juhtmed eest taha välja, kuna vanad olid vähemalt kolmest eri juhtmest kokku keeratud. Esimeste kõlarikatete all armatuuris uued väikesed kõlarid ja taga aknalaual ovaalid. CD-mängijaks vanakooli Panasonic. Heliga nüüd rahul küll.

Postitatud: 25 Apr 2015 21:43
Postitas Qunts
Kirjuta ka siia kuidas reguleerisid tagadiffrit, ega see kellegile mööda külge alla ei jookse.
Mis sellest autost tuleb ? Tänavapill, radade hirm või midagi hullemat ?

Postitatud: 25 Apr 2015 21:58
Postitas series
Otsin difri reguleerimise kirjelduse üles ja lisan hiljem siia (selle võlus isa kuskilt välja ja pidi olema vene aja retsept ;)). Auto plaanis hoida salongi ja kere silmas pidades võimalikult tehasekonditsioonis mõningate muudatustega. Suvel ralli ei plaani küll teha. Pigem oleks tänavapill kena väljanägemisega, millega talvel tore jääl hullata.

Talveks läheb alla neljane kast ja võimalik, et ka aeglasem ülekanne tagasilda, ei välista ka plokkdifrit, aga see hilisem teema. Lisaks plaanis vahetada originaal hooratas 4,5kg hooratta vastu. Kindlasti saab ka väljalase vabamaks tehtud (hetkel kat vahel) ning küll neid plaane aina juurde ka tuleb.

Haakekonks sai ka ära võetud küljest, kuna roostetas ja ei kannatanud visuaalselt kriitikat. Isa lasi konksu liivapritsis üle, uus värvikiht peal ja läheb uuesti alla :).

Panime tagasi ka originaalstanged, mis said uuenduskuuri. Kroom on puhas ja plastik tume. Üks esimene ja üks tagumine stange ka üle, millel samuti plastik ilus tume ning kroom korras ja läikiv (väike vihje, kui keegi otsib korralikke stangesid).

Esisild & nukkvõll

Postitatud: 05 Mai 2015 10:34
Postitas series
Esisilla remondist ka väike fotojäädvustus. Lisan pildid ka nukkvõllist ja nookuritest, mis hakkasid kole kiirelt klapiklõbinat tekitama. Klapivahed olid ühe paagitäie kütusega läinud kordades suuremaks (kolmel klapil). See nädal peaks juba uue nuka ka kätte saama.


Pilt

Pilt
Alljärgnevad pildid ise ütlevad rohkem kui tuhat sõna :)
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 05 Mai 2015 11:19
Postitas student
Õlipuudus?

Postitatud: 05 Mai 2015 13:42
Postitas series
 
student kirjutas:Õlipuudus?
Ei usu, aga ei saa ka ümber lükata. Kui auto toodud sai siis oli ilusti norm sees. Olevat kasutatud ka korralikke õlisid.

Uus nukk nookuritega olemas ja läheb varsti külge :)

08.05

Postitatud: 09 Mai 2015 08:32
Postitas series
Uued nookurid koos nukaga ning vabam katalüsaatorita väljalase Stinger küljes ja mõni klõps eilsest ilusast ilmast.

Pilt

Pilt

Pilt