2107 1,7i, 1996, series
Postitatud: 08 Apr 2015 16:59
Sai eelmine nädal (aprilli algus 2015) Viljandist üks 07 ligi võetud. Kapoti all 1,7l monopritsega mootor, 5k. Autoga tegemist on üksjagu ja natuke ka juba tehtud.
Pärnusse tuues oli sõidu ajal mürin ja kahin sees.
Kohe sai hakatud autot lahti kakkuma. Esimene ja tagumine stange tulid küljest. Käigukast, kardaan ja differ alt. Käigukastis vahetatud otsalaagrid. Üks kukkus lahti võttes koos separaatoriga laiali ja see oli üks sõidumüra põhjustaja (kaugemalt ei hakanud käigukastist viga otsima).
Esimese asjana sai klapivahed kellaga paika pandud (0,15mm, 52 mikromeetrit). Osad olid liiga väikesed (30 mikromeetrit) ja teised jällegi liiga suured (70-80 mikromeetrit). Mootor hakkas nagu paremini tuksuma küll ja tiks kadus ära.
Järgmiseks sai vahetatud kardaani vahepukk laagriga. Differ sai ise lahti võetud ning sealgi sees olid laagrid kulunud ning põhjustasid undamist. Tutikad laagrid vene päritoluga, kuna hiinakaid ja muid ei soovitatud. Difri kokkupanek oli üsna riski peale minek, kuna isal endal polnud varasemast ajast sellega ka kogemusi. Õpetuseks sai ette kirjutatud siit samast foorumist ühe kasutaja õpetus ning siiani on paika pidanud ja kõik vaikne.
Said ligi võetud ka tagumised uued tuleklaasid, kuna vanad üsna tuhmid (Made in Russia) .
Plaanis:
* Sportrool - olemas
* Väljalase vabamaks ja sportpütt
* Otsida laiendatud plekkveljed või kenad valud (suveks) - otsimisel
* Veermiku remont (uued puksid, vardad ja muu vajalik) - tehtud
Pärnusse tuues oli sõidu ajal mürin ja kahin sees.
Kohe sai hakatud autot lahti kakkuma. Esimene ja tagumine stange tulid küljest. Käigukast, kardaan ja differ alt. Käigukastis vahetatud otsalaagrid. Üks kukkus lahti võttes koos separaatoriga laiali ja see oli üks sõidumüra põhjustaja (kaugemalt ei hakanud käigukastist viga otsima).
Esimese asjana sai klapivahed kellaga paika pandud (0,15mm, 52 mikromeetrit). Osad olid liiga väikesed (30 mikromeetrit) ja teised jällegi liiga suured (70-80 mikromeetrit). Mootor hakkas nagu paremini tuksuma küll ja tiks kadus ära.
Järgmiseks sai vahetatud kardaani vahepukk laagriga. Differ sai ise lahti võetud ning sealgi sees olid laagrid kulunud ning põhjustasid undamist. Tutikad laagrid vene päritoluga, kuna hiinakaid ja muid ei soovitatud. Difri kokkupanek oli üsna riski peale minek, kuna isal endal polnud varasemast ajast sellega ka kogemusi. Õpetuseks sai ette kirjutatud siit samast foorumist ühe kasutaja õpetus ning siiani on paika pidanud ja kõik vaikne.
Said ligi võetud ka tagumised uued tuleklaasid, kuna vanad üsna tuhmid (Made in Russia) .
Plaanis:
* Sportrool - olemas
* Väljalase vabamaks ja sportpütt
* Otsida laiendatud plekkveljed või kenad valud (suveks) - otsimisel
* Veermiku remont (uued puksid, vardad ja muu vajalik) - tehtud