2107 1,7i, 1996, series

2107 1,7i, 1996, series

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

2107 1,7i, 1996, series

#1

Postitus Postitas series » 08 Apr 2015 16:59

Sai eelmine nädal (aprilli algus 2015) Viljandist üks 07 ligi võetud. Kapoti all 1,7l monopritsega mootor, 5k. Autoga tegemist on üksjagu ja natuke ka juba tehtud.
Pärnusse tuues oli sõidu ajal mürin ja kahin sees.

Kohe sai hakatud autot lahti kakkuma. Esimene ja tagumine stange tulid küljest. Käigukast, kardaan ja differ alt. Käigukastis vahetatud otsalaagrid. Üks kukkus lahti võttes koos separaatoriga laiali ja see oli üks sõidumüra põhjustaja (kaugemalt ei hakanud käigukastist viga otsima).
Esimese asjana sai klapivahed kellaga paika pandud (0,15mm, 52 mikromeetrit). Osad olid liiga väikesed (30 mikromeetrit) ja teised jällegi liiga suured (70-80 mikromeetrit). Mootor hakkas nagu paremini tuksuma küll ja tiks kadus ära.
Järgmiseks sai vahetatud kardaani vahepukk laagriga. Differ sai ise lahti võetud ning sealgi sees olid laagrid kulunud ning põhjustasid undamist. Tutikad laagrid vene päritoluga, kuna hiinakaid ja muid ei soovitatud. Difri kokkupanek oli üsna riski peale minek, kuna isal endal polnud varasemast ajast sellega ka kogemusi. Õpetuseks sai ette kirjutatud siit samast foorumist ühe kasutaja õpetus ning siiani on paika pidanud ja kõik vaikne.
Said ligi võetud ka tagumised uued tuleklaasid, kuna vanad üsna tuhmid (Made in Russia) :D.

Plaanis:
* Sportrool - olemas
* Väljalase vabamaks ja sportpütt
* Otsida laiendatud plekkveljed või kenad valud (suveks) - otsimisel
* Veermiku remont (uued puksid, vardad ja muu vajalik) - tehtud


Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2023
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Toyota

Administreeriv toiming

#2

Postitus Postitas Kytt » 08 Apr 2015 17:12

 ! Sõnum kasutajalt: Kytt
Teema on liigutatud.

series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

#3

Postitus Postitas series » 08 Apr 2015 17:18

Mõned pildid

Klapivahed reguleeritud 0,15mm peale
Pilt

Pilt
Käigukasti läks 0,3L õli üle normi, ehk piisab 5k kasti jaoks :)
Pilt
Reduktori jubinad
Pilt

Lisandub pilte ka autost

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Administreeriv toiming

#4

Postitus Postitas olaaf » 10 Apr 2015 21:51

 ! Sõnum kasutajalt: olaaf
Teema on jagatud kaheks.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

17.04

#5

Postitus Postitas series » 19 Apr 2015 11:08

Väike Ladade sõbrapilt ;)
Pilt

series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

25.05.15

#6

Postitus Postitas series » 25 Apr 2015 21:30

Nüüdseks vahetatud ka kõik tagumised reaktiivvardad (2+2+1) ja kõik stabika- ning õõtsapuksid esisillas, rooliotsad ja šarniirid (lisasime ka määrdeniplid) ning lisaks pendelhoob, mis nüüd laagriga. Rool käib hästi ning kergelt ja auto sõidu ajal enam ei uju :). Sillatala ja hoovastik esiosas sai värskema musta värvikihi ka peale.

Alati on mulle meeldinud ka see, kui autos on hea muusika. Selleks sai veetud uued juhtmed eest taha välja, kuna vanad olid vähemalt kolmest eri juhtmest kokku keeratud. Esimeste kõlarikatete all armatuuris uued väikesed kõlarid ja taga aknalaual ovaalid. CD-mängijaks vanakooli Panasonic. Heliga nüüd rahul küll.

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#7

Postitus Postitas Qunts » 25 Apr 2015 21:43

Kirjuta ka siia kuidas reguleerisid tagadiffrit, ega see kellegile mööda külge alla ei jookse.
Mis sellest autost tuleb ? Tänavapill, radade hirm või midagi hullemat ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

#8

Postitus Postitas series » 25 Apr 2015 21:58

Otsin difri reguleerimise kirjelduse üles ja lisan hiljem siia (selle võlus isa kuskilt välja ja pidi olema vene aja retsept ;)). Auto plaanis hoida salongi ja kere silmas pidades võimalikult tehasekonditsioonis mõningate muudatustega. Suvel ralli ei plaani küll teha. Pigem oleks tänavapill kena väljanägemisega, millega talvel tore jääl hullata.

Talveks läheb alla neljane kast ja võimalik, et ka aeglasem ülekanne tagasilda, ei välista ka plokkdifrit, aga see hilisem teema. Lisaks plaanis vahetada originaal hooratas 4,5kg hooratta vastu. Kindlasti saab ka väljalase vabamaks tehtud (hetkel kat vahel) ning küll neid plaane aina juurde ka tuleb.

Haakekonks sai ka ära võetud küljest, kuna roostetas ja ei kannatanud visuaalselt kriitikat. Isa lasi konksu liivapritsis üle, uus värvikiht peal ja läheb uuesti alla :).

Panime tagasi ka originaalstanged, mis said uuenduskuuri. Kroom on puhas ja plastik tume. Üks esimene ja üks tagumine stange ka üle, millel samuti plastik ilus tume ning kroom korras ja läikiv (väike vihje, kui keegi otsib korralikke stangesid).

series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

Esisild & nukkvõll

#9

Postitus Postitas series » 05 Mai 2015 10:34

Esisilla remondist ka väike fotojäädvustus. Lisan pildid ka nukkvõllist ja nookuritest, mis hakkasid kole kiirelt klapiklõbinat tekitama. Klapivahed olid ühe paagitäie kütusega läinud kordades suuremaks (kolmel klapil). See nädal peaks juba uue nuka ka kätte saama.


Pilt

Pilt
Alljärgnevad pildid ise ütlevad rohkem kui tuhat sõna :)
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

#10

Postitus Postitas student » 05 Mai 2015 11:19

Õlipuudus?
I Mosse 408E (topelttuledega,, ootab paremaid aegu.) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha töid. Soovid rooli Jämedamaks ja omapärasemaks, viska PS või mail romm.koma@gmail.com

series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

#11

Postitus Postitas series » 05 Mai 2015 13:42

 
student kirjutas:Õlipuudus?

Ei usu, aga ei saa ka ümber lükata. Kui auto toodud sai siis oli ilusti norm sees. Olevat kasutatud ka korralikke õlisid.

Uus nukk nookuritega olemas ja läheb varsti külge :)

series
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 2107 1,7i

08.05

#12

Postitus Postitas series » 09 Mai 2015 08:32

Uued nookurid koos nukaga ning vabam katalüsaatorita väljalase Stinger küljes ja mõni klõps eilsest ilusast ilmast.

Pilt

Pilt

Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: tanel79 ja 7 külalist