1. leht 2-st

2104 VFTS C20XE, holden, 1996 (kross)

Postitatud: 25 Mär 2015 19:15
Postitas holden
Kuna sedaankerega kandilisi on ralliradadel küll, siis tekkis idee nn universaal tüüpi kerega rallikas ehitada. Ja et tulevikus adrenaliini lisada, siis proovida ka rallikrossi. Ehk siis juba eos võtta suund ehitada krossinõuetele vastav masin.

Mõeldud tehtud, sai hoovi lohistatud üks 04 (Lada Nova 21044 1996.a. eksport) mida ei ole kahju lõigata/ehitada - kuna plekid vähe laines ja usski närinud. Tänava masinaks oleks tööd liiga palju, seega hea toorik rallika ehitamiseks.

Mootor ja tehnika
Vahel oli 1,7i (mis juba uue omaniku leidnud). Peale läheb Opeli C20XE 110kW DOCH (esialgu jääb stock).
Käigukastiks tuleb ka midagi Opelilt.

Veermik ja sillad
Ette toruõõtsad, auto tagarattaid hakkab keerutama Volvo 200 seeria tagasild. Amortisaatorid ja vedrustus selgumisel. Roolikarp koos muude vidinatega jääb mängust välja - asendub roolilatiga.

Välimus
Tuled ja viled jäävad riiulisse või leiavad uue omaniku. Külge VFTS laiendid, skuubid ja põll. Kapott ja tagaluuk klaasfiibrist.

Sisu
Tehase istmed ja sisu välja, asemele turvapuur, korviste ja muud vidinad mis krossimasinale vaja.

Natuke fotomaterjali algsest olukorrast:
Pilt
(see tagumine)

Pilt
(seest)

Pilt
(esituled)

Pilt
(tagatuled)

Pilt
(esiukse polstrid)

Pilt
(tagumise ukse polstrid)

Postitatud: 25 Mär 2015 19:24
Postitas holden
Eesmärk nr 1, kere paljaks kiskuda ja grilli vahele kruvida. Fotod räägivad enda eest.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 25 Mär 2015 19:38
Postitas martin13
ohoh :D midagi uut

Postitatud: 25 Mär 2015 20:03
Postitas 01vaz01
:P Insane värk ma räägin! (Y) :cul
Pilt

Postitatud: 25 Mär 2015 20:13
Postitas holden
Natuke veel fotomaterjali:

Pilt
(nagu võluväel, kere grillis!! - tagareas ka üks)

Pilt
(põhjaaluse sneakpeak)

Pilt
(latid toeks kuna sillad veel all - tekib suurem ekstsentrilisus)


Pilt
(vedrude ja esisilla eemaldus)

Pilt
(tuba tühjaks)

Pilt
(klaas eest, mootoriruum peaaegu tühi)

Postitatud: 25 Mär 2015 20:53
Postitas holden
Mitte just igapäevasem tõesti :)
 
martin13 kirjutas:ohoh :D midagi uut

Postitatud: 25 Mär 2015 20:54
Postitas holden
Kuubik, aga tuleb vähe süngemates toonides :D
 
01vaz01 kirjutas::P Insane värk ma räägin! (Y) :cul
Pilt

Postitatud: 25 Mär 2015 21:44
Postitas navigator
Sorry et offtopic aga kas see esimeste piltide peal kui õues on, see punane sedaan ei ole müügis äkki?

Postitatud: 25 Mär 2015 22:06
Postitas 01vaz01
See punane peaks see masin olema ja müügis hetkel pole.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid213202

Postitatud: 25 Mär 2015 22:13
Postitas Hulkur
Oskab keegi kommenteerida palju see C20xe koos kastiga kaalub?

Postitatud: 25 Mär 2015 22:23
Postitas 01vaz01
Oleneb seadest. Korralikult ettevalmistatud racing mootor ca 120kg. Stock ca 130kg pakun. K.kasti valik sinna otsa väga lai, ford t9, omega, lada jne

Postitatud: 25 Mär 2015 23:34
Postitas Ronn
Jõudu :). Ootan huviga tulemust...

Postitatud: 26 Mär 2015 00:23
Postitas holden
Punane sedaan müügis tõesti ei ole. Ilmselt jääb tulevikuski taustale või esiplaanile kuna on "toanaaber" :D

Moto ja kasti kaalu kommenteerida ei oska. Kuna C20XE pärit esivedulise pealt siis tuleb tagaveolise kast leida (täpne mark veel lahtine). Aga no - nii käe tunde järgi julgen öelda, et moto+kast on kokku 40-50kg raskem lada tehnikast. Siksi 1.6 on süles veetud seega arvan, et see üle 100kg vast ei ole. OPELi puhul annab kiire guugel vastuse f20 is 38 kilos, fully dressed C20XE is about 125-130.

Hetkel tahtmine suurem kui finants. Mingit ajagraafikut projektile seadnud ei ole, kuna argielu vajab ka elamist ning antud teema on hobivärk - kuid tulemus tuleb kindlasti :)
Ja mis nii noor enam, parimas nooruses sai sellist masinat ehitatud facebook.com/pulmaauto - GAZ-12 "ZIM" :D

Postitatud: 27 Mär 2015 09:21
Postitas holden
Kere pudinatest tühi, tuleb hakata põhja alt pigi nokkima (tuba pigist tühi juba) ja mõningaid haigeid kohti arstima hakata:

Pilt
(ilmekas näide kuidas aur on läbi vakstust laekatte ja klaasvilla katusepleki sisepinnale kondenseerunud ning ei kuiva sealt enam ära - tulemus pildil)

Pilt
(nagu ka varasemas postis mainisin et antud isendit ei ole kahju lõikuda kuna plekid vähe laines)

Pilt
(mõned mädaplekid)

Postitatud: 31 Mär 2015 22:25
Postitas holden
Vahepeal on ikka midagi tehtud ka - lõiketööd

Pilt
(et teada saada millised kohad tuleb lappida ja millised kohad jäävad üldse mängust välja, tuli joonistama hakata)

Pilt
(teiselpool asi lihtsam juba, lõige/šabloon ees)

Pilt
(lõikekettaga joon üle käidud ja läks hästi - mädased nurgad jäävad mängust välja)

Pilt
(sõbra soovitusel: tagaistuja põhjaplekid ka lännu, saab sirgem ja peab vähem pigi nokkima :) )

Postitatud: 06 Apr 2015 13:19
Postitas holden
Keretööd jätkuvad...

Pilt
(tagaistuja põhjaplekid vahetatud silepleki vastu, esimesed poolraamid saanud väikesed parandused, käigukasti koda pooleks lõigatud)

Postitatud: 06 Apr 2015 13:42
Postitas atzkarik
Kui juba tagaistuja põhja plekki vahetasid oleks võinud poolraamid ka kokku viia.

Postitatud: 07 Apr 2015 11:14
Postitas holden
Õige tähelepanek! Tegelikult on see veel tulemas.

 
atzkarik kirjutas:Kui juba tagaistuja põhja plekki vahetasid oleks võinud poolraamid ka kokku viia.

Postitatud: 08 Apr 2015 23:57
Postitas holden
Ajaviiteks natuke plekki väänatud...

Pilt
(uus koda võtab kuju)

Pilt
(..ja teise nurga alt)

Postitatud: 27 Mär 2016 12:31
Postitas holden
Tükk aega vaikus olnud, kuid keretööd jätkuvad...

Pilt
(küljekarbid vahetatud)

Pilt
(..koos sisemiste vahelehtedega ja alates poolest kerest ka sisemine karp)

Pilt
(..karbi otsad ilusti kinni)

Pilt
(pakiruum ilusti ilmastikukindlaks)

Pilt
(tuppa ka mõned lapid)

Pilt
(rattale rohkem keeramisruumi ja tugevamaks)

Pilt
(laterna jaoks lisaruum jäetud)

Pilt
(eestvaade siis selline)