4. leht 13-st

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 10 Okt 2017 20:26
Postitas RRisto
Aasadega "tagumise istme" tagaserva juurde, et rihmad jääks nii horisontaalis kui võimalik. Jalgevahe omad ka aasadega.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 11 Okt 2017 10:17
Postitas atzkarik
RRisto kirjutas:Aasadega "tagumise istme" tagaserva juurde, et rihmad jääks nii horisontaalis kui võimalik. Jalgevahe omad ka aasadega.
Ehk siis sinna kanti kus originaalis turvavööd kinnituvad! Aga oled kindel, et siis jääb nende kraadide juurde?
Capture.JPG
Capture.JPG (23.85 KiB) Vaadatud 12886 korda
Ning kas lihtsam ei oleks panna üks toru juurde nende punktide vahele mis kinnituvad koobaste peale? Ning sinna külge õlarihmad!
Ning see jalgade vahe rihma kinnitus põrandale on ikka hea varjant? kuna kui põhja kuskile vastu ära sõidad siis lähevad rihmad lõdvaks ning pärast neid aasasid sealt kätte saada võib olla päris keeruline.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 11 Okt 2017 11:14
Postitas RRisto
mõlemad head argumendid :) usun, et kui läheb rihmade paigalduskohtate mõõtmiseks, siis vaatab üle kõik variandid ning leiab sobiva. Torud tunduvad olevat v.head lahendused. Aga kraadid peaksid olema ok. Olen näinud rallikrossi Ladasi, kel on õlarihmad aasadega pandud. Aga eks need torud on kindlasti parem lahendus!


EDIT: Vastavalt E2WD uutele tingimustele (hakkavad kehtima 01.01.2018) tuleb jalgevahe rihmad teha 35mmx2,5mm torule. Muud võimalust ei olegi seal antud. Seega eks siis õlavöödele tuleb ka lisatoru panna.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 11 Okt 2017 11:22
Postitas RRisto
Kirjutan siia vahemärkuse - KÕIGIL kel on mingeid märkusi/ideid/ettepanekuid .... need KÕIK on oodatud! Kuna plaanis teha ikkagi kiiresti liikuv sõiduvahend, siis iga väike detail võib olla oluline :) Suured tänud ette juba.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 11 Okt 2017 20:08
Postitas twist
Kui kiiresti liikuvat sõidukit tahad ja sentimentaalselt Lada mootorist kinni ei hoia, on Honda K20 vast ainuõige valik nüüd ;)

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 11 Okt 2017 21:28
Postitas RRisto
Vaatasin ka Honda CTR mootori poole :) aga sinna vast selle k.kasti külge aretamine paras ooper. Muidu võiks vabalt CTR stock mootoriga peale lennata. Aga mõtted hetkel M42B18 peal.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 08:11
Postitas olaaf
Kas honda mootor mitte teistpidi ringi ei käi? siis läheb kasti ja reduktoriga keeruliseks..

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 08:33
Postitas ccve
olaaf kirjutas:Kas honda mootor mitte teistpidi ringi ei käi? siis läheb kasti ja reduktoriga keeruliseks..
Honda B seeria mootorid käivad teistpidi, K seeria mitte.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 09:08
Postitas twist
B, D ja F(va F20C) käivad jah vastupäeva, K käib õigetpidi, muidu ma ei soovitaks. Liitrivõimsuselt ja vastupidavuselt stock K-le väga vastu ei saa.
Ilmselt saaks bollverki kasti ka sinna sobima vajadusel, lisaks lihtsustava asjaoluna Hondal starter mootori pool. Sisselase võib vajada tähelepanu, kuna see vaatab K20-l kasti poole.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 10:42
Postitas RRisto
Arvan, et see oleks kohe vähe suur tükk hammustada :) Eks alguses vb lihtsam ehitada kui hiljem ümber teha, kuid peab vähe rahakoti vastu leebem olema :roll:

Miks mitte kohe siis subaru 110kw või isegi wrx oma peale visata :D pole k.kasti mure ka. Boxer vist ainult nii lai, et ei mahu Ladale aisade vahele :roll:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 12:18
Postitas atzkarik
Kui juba siis juba natuke raha ja 260 HP nagu maast leitud :D https://view.publitas.com/burtonpower/2 ... es/page/14

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 13:05
Postitas RRisto
ja jah, neid vist isegi kuni 300hp-ni tehakse :D Soovitasin Olavil Sillastele näidata ... ainult 15k naela + Derenth 10k otsa :D 25k naela ning olemas. Odavam, kui Toomase Vask-i M3, mis oli 45k euriga müügis.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 15:05
Postitas karel
Lugesin teemat ja juba mõtlesingi, et miks keegi Duratec-i ära ei maini :D. Minu silmis ideaalne mootor mingiks ralliks. Siin on neist ka tore artikkel kirjutatud:
http://www.sbdev.co.uk/History_files/Hi ... Tuning.htm
Stock Duratec korraliku sisse ja väljalaskega on juba 200 hobust. Ja seda tõepoolest stock! mootoriga. Lisaks on see mootor täisalumiiniumist ja kopika omast tüki kergem.
Ja tore on ka see, et nüüd hakkavad igasugused Mondeo-d jms. duratec mootoriga tarbeautod ära mädanema, mis teeb vähemalt toorik mootorid odavaks.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 17:05
Postitas Stern
Kas Ladale siis kunagi pandud neid eelnimetatud mootoreid? Või olen valesti aru saanud millestki...? Kas ei ole nii et võib kasutada neid mootoreid mis tehas kunagi ladale üldse on pannud, mitte suvalisi?

Vöö kinnituse koht sobib ka põhja külge endiselt, alles uurisin kui mossele peale puuri valmimist istme ja vöökinnitusi sai tehtud. Õlavööd lähevad toru külge mul. Pilte näed facebookis: Ilvesed Moskvichiga Fanclub(tulen ise mossega e9 sõitma lähiaastatel).

Aga väga tore et ehitatakse, edu!

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 18:22
Postitas atzkarik
Stern kirjutas:Kas Ladale siis kunagi pandud neid eelnimetatud mootoreid? Või olen valesti aru saanud millestki...? Kas ei ole nii et võib kasutada neid mootoreid mis tehas kunagi ladale üldse on pannud, mitte suvalisi?
Panen siis siia ka uued tehnilised tingimused! http://autosport.ee/sites/default/files ... 202018.pdf

3.1.1Mootor, selle tüüp,valmistaja ja asukoht algse ruumi piires on vaba. Kinnituspunkte kerele võib lisada (alates 01.10.2017)

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 12 Okt 2017 19:36
Postitas RRisto
Uuest aastast on jah tegemist E2WD (PROTO) tingimustega :)

Durateci vaatasin juba ka, sinna sobib T9 kast ka kenasti otsa ehk mõtteainet on hetkel päris palju :D

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 15 Okt 2017 00:21
Postitas VäikeMägilane
Loe ja imesta neid mõnusaid mõtteid...(samuti viimase aja EALi üllitisi, mis muutuvad nagu tuul rannikul)

Aga siiski, öelge palun kolm vajadust/mõtet, milleks üldse Ladast ehitada E-rühma sõiduk, kui kõik peale katuse, uste ja esiklaasi on mujalt?
(Jättes seniilsuse, õnneliku ENSV lapsepõlve jms nostalgia kräpi välja)


Teema autorile jõudu ja kainet mõistust selles ralli virvarris!

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 15 Okt 2017 09:23
Postitas karel
A mis mõte on üldse rallit sõita? Kainet mõistust rakendades näen ma rallis ainult rahakulu ja riske. Käega katsutavat ei saa sealt midagi tagasi.

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 15 Okt 2017 13:22
Postitas RRisto
VäikeMägilane - ei olegi ühtegi "põhjendust"/mõtet/vabandust või midagi sellelaadset! Kuna EAL tegi sellise üllitise nagu E2WD (PROTO), siis eks neil olid selleks omad põhjused....eeldatavasti. Samas kui minna nüüd tehnilise poole peale, siis kui palju on just möödunud Saaremaa ralli E9 võitja Lada vanakooli Lada moodi, jättes kõrvale need loetletud katuse, esiklaasi jms. Tal vist mootori kest on Lada oma, kuid mitte ka klassiku oma. Kõige Lada-mad masinad olid vist Kruusma ja Tali omad, kuid neil ka juba "pahade Lääne korporatsioonide" tehtud sillad ja vedrustus all :D

Aga minu arusaam on pigem selline, et ralliks tuleb ehitada niimoodi, et ta kestaks selle 90-130 ss km ilma probleemiteda ära. Ja sedasi tehes jääks ntx Lada mootorist alles vaid korpus..sama ju k.kast. Bollverki kast on ju vaid Lada korpus.

Seega, vb mina ei saa asjadest aru, miks üldse selline küsimus? Ja kui palju sinu Ladal originaali alles? (no offence!) :)

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitatud: 15 Okt 2017 18:59
Postitas ccve
Ma puusalt pakun, et Väikemägilase postituse mõte oli, et miks toppida Ladale Opeli ja Bmw mootoreid kui kõik muu on jätkuvalt kehv, palju odavam/mõtekam/lihtsam oleks kohe Opel või Bmw võtta. Lada ainus eelis teiste tagaveoliste ees on, et ta näeb lihtsalt kõvasti ägedam välja :) ülejäänud - vedrustus, kast, tagasild jms on ju kergeltöeldes kehv võrreldes teiste markidega.