Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Tekkis selline idee, et paigaldaks mootorile nn kolmanda mootoripadja. Ehk siis varras klapikambrikaane ja lanseka vahele. Hoiaks suurema mootori liikumise ära ning ei peaks mootoripatju nii tihti vahetama. Hetkel ikka liigub mootor päris mehiselt ;) siit ka küsimus, et kas sellel mõttel on jumet ja otstarvet, reeglite kohaselt võib nagu teha, sest patjadele on vaid piirang selliselt seatud, et need ei tohiks lubada mootoril sõitjateruumi liikuda.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pane korralikud padjad - niva padi on pask...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Rääkisite jah midagi Transiti patjadest ..... ega ei tea täpsemalt öelda, mis aasta/mudeli omad sinna lähevad, telliks ära :) vaatasin sisekaameraga tehtud videoid .... käigukang käib ka mööda "tuba" ringi :D hea, et käiguvahetuseks ta sealt ülesse leiab üldse :lol
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid206658

Siit leiad Transiti padja koodi.
Mina sõitsin transiti padjaga mõtlesin et nüüd proovin bemmi oma ära, sest transiti omaga käis õhukopsik vastu kapotti, pidi natuke modifitseerima kopsiku kaant.
Žiguliga juba igav ei hakka.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Seal ka bemmi omadest juttu, ehk peaks ise ka kohe bemmi omi proovima....tänud!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

volvo 740/940 2,4d sobib samuti
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Mis auto rooli nuudid on 1:1 klassiku omadega .... fiat 124? venelane ju kopeeris enamik detaile, äkki ka selle.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Tõmba nendel baadyeri rehvidel kohe naelad välja, pese augud ilusti puhtaks ja liimi nad sisse. Muidu hea rehv, aga poest ostes ja alla pistes hülgab metalli ära.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Kus ja millal siis esimene start planeeritud? :)
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Uue mootori ja muude asjadega tahaks valmis saada esimeseks kruusa etapiks, kuid enne suuremat ümberehitust tahaks Otepääl ja Pandiveres startida.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Valmis ka väike video kokkuvõte eelmisest hooajast :)

https://www.youtube.com/watch?v=Vqc8vZsUqAc

Kindlasti on ka midagi tulemas Otepää sprindist ja Pandivere Talv'est ;)

Hetkel toimub auto lammutamine. Järgmisena väike liivaprits, keevitamine, värvimine ja komplekteerimine :P Eks ole näha, kuidas asjad sujuvad, kuid siiani on plaanis 04.04.2015 teha 1. start uuendatud masinaga.
i
IngmarSid
Ladaklubi Liige
Postitusi: 174
Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
Asukoht: Tartu
Autod: 21011 avtoexport

Postitus Postitas IngmarSid »

Väga äge, natuke rohkem kui pool aastat tagasi oleks saanud veel minu masinast ka suurepärase SU auto teha, nüüd on kahjuks see rong juba läinud. Eriti seda videot vaadates hakkab hinges natuke kraapima küll :)

PS: videolt vaadates tundub see siksi originaaliste ikka päris sült :)
overkill is just about enough
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

päris sült jah .... seal on veel kõik tehase asendis. kuna selga pmts vastu istes panna ei saanudki, siis ei ole head sõidutunnetust ka. Istme vb saaks paremaks, kui laseks vähe vedrusi/porolooni jms tuunida.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Väike stiilinäide Kehala "testipäevast" - https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=556C88C6

Auto uuendamisest tuleb väike jutt/pildid ka :)
Viimati muutis RRisto, 18 Jaan 2018 16:29, muudetud 1 kord kokku.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

Auto on müügis :)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=e0b1

Mootor tehtud Olaaf'i poolt
Hooldused/remondid on stiilis "regardless of cost"
Kere on tugev, vajalikest kohtadest tugevamaks tehtud. Kuid kasutatud sihtotstarbeliselt, seega vajab iluravi.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (RR/RS SU-Klass)

Postitus Postitas RRisto »

Viimasest postitusest on pikalt möödas.....

Kuna autot selles komplektsuses keegi soetada ei tahtnud nii ehk naa oli idee auto "vähe turvalisemaks" ja sportlikumaks ehitada, siis saigi see saaga ette võetud.

Praeguseks hetkeks on auto puhtaks roogitud ja käib puuri instaleerimine. Sealt edasi juba kõik muu.

Plaanis:

Mootor jätta hetkel 1700cc peale, väheke kohendada ja lisada korralik sisse/väljalase.
K.Kastiga vaatab. Soov oleks muidugi ntx Bollverki toodangust midagi sinna saada, kuid eks elu näitab.
Esisild toruõõtsadele, tagumine sild tuleb Volvo 740 alt 1030 koodga, sisse ketaslukk ja 4,88 ülekanne
Ette vähe tummisemad vent. kettad ja ehk leiab ka 4-kolvilised sadulad, taha midagi Opeli maailmast. Korralikud klotsid/vedelik ja torud/voolikud.
Vedrustuse kohapealt on mõtted hetkel Kenetica Suspensioni peal. Mees teeks vastavalt kaalule ja käigule korralikud gravel spec coilid.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja siit algas ümberehitus :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Edasine info juba jooksvalt...
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Puur peaks nüüd valmis olema :)

Pilt
Pilt
Pilt

Ja uus ning sise katus!

Pilt
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Saime siis reedel auto puuri tegemisest kätte, tegin mõned klõpsud detailidest :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas twist »

Ilus töö 8-)
Kellelgi läheb nüüd kõvasti karukeelt tarvis :D
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas atzkarik »

Vaatan ja aru ei saa kuhu sa õlarihmad kinnitad?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Vasta