1. leht 1-st
2109, laizk, 1989
Postitatud: 06 Juun 2004 15:15
Postitas laizk
selline ta siis on (pildid veid all pool). ostmise hetkeks sõitnud 102 000. tegu on eksport variandiga. ise olen väga rahul:D
Postitatud: 06 Juun 2004 15:35
Postitas VeilSide
Postitatud: 06 Juun 2004 16:22
Postitas trv
asi on selles, et su pildid on zone.ee serveris. neil seal omad seadused ja modifikatsioonid, nii, et pilte linkida ei saa. küll aga saab jah lingina pilti näidata. ise soovitan, et tee hot-i kasutaja ja näita selle kaudu pilte.
Postitatud: 06 Juun 2004 16:46
Postitas revolutsionäär
Postitatud: 06 Juun 2004 20:01
Postitas VeilSide
täitca kobe pill ainult rooste uss näitab oma elumärke juba
Postitatud: 06 Juun 2004 20:06
Postitas laizk
järgmise kuu alguses ootab ees uute koobaste keevitus;)
pikemas plaanis on kogu kere värvimine:D
Postitatud: 07 Juun 2004 22:25
Postitas Mel
Kas sa olid laupäeval (6 juuni) õhtul Liivalaias foori taga kõrvuti punase 011-ga? Jäid kuidagi maha
Postitatud: 08 Juun 2004 12:33
Postitas laizk
:sein:sein
see olid siis sina jah? tükk aega mõtlesin, kas proovida kiirendada... otsus sündis liiga hilja:sein
eks teine kord ilusat ladat nähes on siis plaanid kohe selged:D
PS! sõber ütles, et ilus punane lada oli kadriorus mersule ära teinud:yllatunud
Postitatud: 08 Juun 2004 16:26
Postitas revolutsionäär
Algselt postitas: laizk
PS! sõber ütles, et ilus punane lada oli kadriorus mersule ära teinud:yllatunud
mersu seisis vist pukkidel:D
Postitatud: 08 Juun 2004 21:18
Postitas Mel
Ega minagi polnud kiirendamise peal väljas, läksin lihtsalt rahulikult kohalt minema.
Ühtegi mersut pukkidel ka ei näinud:puzzled
Postitatud: 10 Juun 2004 21:26
Postitas laizk
nagu öeldud, siis tiivad lähevad keevitusse.
kere koos karpidega on plaanis üle värvida. mis värvi, pole veel teada. tahaks muidugi eesti esimest kameeleon-ladat, aga sellest ei käi rahakott üle. eks suve lõpuks näeb, mis välja tuleb.
pikemas plaanis on spoilaring, nahksisu, valuveljed ja sellest alumiiniumplaadist põhi sisse:)
Postitatud: 10 Juun 2004 22:42
Postitas M.I.R.
Jaa plaanid on sul igatahes muljetavaldavad...kui selle kõigega ka hakkama saad, siis igatahes au sulle
Aga peab mainima, et ega masinal hetkelgi midagi viga pole, igati aus ja korralik pill.... respect:)
Postitatud: 19 Juul 2004 01:51
Postitas laizk
auto parandamise esimene järk on lõppenud. tulemus siis järgmine:
uus veorihm
uus generaatori rihm
uued rattalaagrid ette
käsipidur korda tehtud
udutuled paigaldatud
jne
põhiline osa muidugi keevitamine:
tagumistes rattakoobastes augud lapitud
uued koopaääred taga
uksenurgad uued
esikoobastes augud parandatud
võrdluseks pildid siis allpool (pahtel pandi kiiresti peale, sest enne värvimist vaja veel palju sõita olude sunnil. lähipäevil lasen kerge värvikihi ka peale väljanägemise huvides)
lähipäevil vahetan välja püksid ja panen logarid taha. samuti saab uue olemise kogu auto põhi:)
Postitatud: 25 Juul 2004 02:10
Postitas laizk
nädala sees sai auto põhi uue elu ja ilme. rooste on võimust võtnud ainult kuni 15 cm äärest... ülejäänud põhi on korraliku krundi ja mastiksi all. lausa ilus vaadata, kui särav plekk keskel on.
ülevalt on põhi puhtaks tehtud ja uue mastiksiga kaetud. all äärt vaadates on näha, milline põhi enne oli.
Postitatud: 29 Juul 2004 00:58
Postitas Moss
Vot enne ka mõelnud ja praegu ka vaatan, kuidas selline pöidlajämedune esisild vastu küll peab
Postitatud: 23 Nov 2004 19:36
Postitas laizk
uus (kordus) etapp auto korrastamises on läbitud:
1) põhja alt leitud ohtrad augud kinni keevitatud
2) suvel pandud ja rooste alla võtnud mastiks maha võetud
3) uus krunt, korrosioonitõrje, kompressoriga uus mastiks
4) tagumised mõlemad logarid said lõpuks korralikult alla pandud
Postitatud: 23 Nov 2004 19:55
Postitas AaClub
hmm kesse pahteldas? Jätab tõsiselt soovida aga igatahes vähemalt tegutsetakse sellegi ees müts maha ja jääb soovida ainult edu !
Postitatud: 23 Nov 2004 20:02
Postitas laizk
pahtelduse kohta nii palju, et keevitajal oli mingi 12h, et ära keevitada, pahteldada ja värvida...niiet ei saa teda süüdistada. ta andis endast parima...mul oli väga kiiresti autot vaja:(
Postitatud: 28 Nov 2004 18:19
Postitas laizk
põhja keevituse ajal tuli välja, et salongis oli mingi 1cm vett vaiba all:(
nüüdseks on salong tühjaks tehtud, läbimärg müramatt välja visatud ja asutud korraliku roostetõrje ning soojendussüsteemi lekke kõrvaldamise kallale!
ühtlasi sai lõpuks ette võetud ka pagassi korrastus:(
Postitatud: 29 Nov 2004 16:45
Postitas rs racing
Algselt postitas: MossOpel
Vot enne ka mõelnud ja praegu ka vaatan, kuidas selline pöidlajämedune esisild vastu küll peab
Väga edukalt peab kusjuures, paar niput tuleb teha ja on kõva kui kurat