21072, Timm ,1986
Postitatud: 08 Okt 2014 12:50
Hei! Teeks siis enda jääraja sunnitlusega ladast ka siia teema.Kuna pühapäeva autoks oleva 2106-ga talviti sõita ei raatsi,siis sai 2013 detsembris tehtud endale sünnipäeva kink ning ostetud tuttavalt tema seisma jäänud 072 ära.
Ostes oli ta sellises seisus:
Peale seda sai vanakest pisut turgutatud.Vahetatud piduriklotsid ja rooliotsad, paigaldatud lisatuled, pandud alla laiendatud plekkveljed koos uute conti naastudega. Peale seda sai läbitud ka edukalt ülevaatus.
Peale seda sai ladat kasutatud igapäevaselt, ning nauditud talve täielrinnal,nii palju kui seda oli.Peale lume sulamist jäi seitse tükiks ajaks seisma, ja mingil määral doonoriks 06-le.
Kuskil juuli alguses kui ma puhkusele jäin otsustasin teda hakata vaikselt järgmiseks talveks kõpitsema. Plaan nägi ette keevitada põhi, värskendada veidi värvi ja komplekteerida uus mootor.Päris nii see aga ei läinud...
Sai alustatud lammutamisega ja kogutud kokku paremaid juppe. kuna pgasiruumi luuk oli mäda, sai see toodud 05 oma, koos luugiga tõin veel kapotti, esi -ja tagatuled ja veel pisemat nänni. Eelmise omaniku käest sai soetatud ka soodsalt VFTSi laiendid.
Peale seda sai auto osandatud praktiliselt algosadeks. Lapitud sai põhi ja poolraamid.Kännule lisatud tugi, lapitud põlled ja vahetatud kunde poolsed uksed, koopad suuremaks tehtud .
Siis jõudis aeg eeltööde ja värvimiseni. Kuna tegemist on ikkagi kähkusõidu masinaga, siis iga väiksemat kriimu taga ei ajanud, suuremad mõlgid said silutud,et oleks talutav vaadata. Kuna pruun värv ei olnud just meelt mööda siis sai otsustatud hoopis auto punaseks värvida, ikkagi kiire auto värv
Koostöös sõber Martiniga saigi auto silutud mõne õhtuga ja ka üle tuisatud.
Peale umbes nädalast pausi sai ka auto väliselt komplekteeritud.
Peale seda asusin tegelema sildade ja mootoriga. Silla jupid said puhastatud, värvitud ja poluretaan puksidega kokku laotud. Selle käigus sai ka alumisi õõtsa kinnitusi veidi ette poole nihutatud. Amordid läksid bilstein b4-jad ja vedrudeks 1,5 keerdu lühemad orginaalid.
Mootor on 79,4 peale puuritud 06 mootor. Sisse said uued kolvid,rõngad saaled. Kaanel said kanalid ja kolded kokku aetud, paigaldatud uued klapid, vedrud ja veidi kangem nukk koos uue nukaraamiga. Lähitulevikus tahan peale installida veel ka kontaktivaba süüte.
Hetke seisuga on esimesed proovisõidud tehtud. Mõned asjad vajavad veel siit sealt kohendamist ja hääletamist, ning salong komplekteerimist.
Puudu on veel ka VFTS stiilis antitiib, kui kellegil peaks selline asi üle olema ,siis PS
Lähiajal üritan auto lõpuni komplekteerida,et saaks alustada sissesõiduga. Ning peale seda hakata aktiivselt osa võtma rajapäevadest
Ostes oli ta sellises seisus:
Peale seda sai vanakest pisut turgutatud.Vahetatud piduriklotsid ja rooliotsad, paigaldatud lisatuled, pandud alla laiendatud plekkveljed koos uute conti naastudega. Peale seda sai läbitud ka edukalt ülevaatus.
Peale seda sai ladat kasutatud igapäevaselt, ning nauditud talve täielrinnal,nii palju kui seda oli.Peale lume sulamist jäi seitse tükiks ajaks seisma, ja mingil määral doonoriks 06-le.
Kuskil juuli alguses kui ma puhkusele jäin otsustasin teda hakata vaikselt järgmiseks talveks kõpitsema. Plaan nägi ette keevitada põhi, värskendada veidi värvi ja komplekteerida uus mootor.Päris nii see aga ei läinud...
Sai alustatud lammutamisega ja kogutud kokku paremaid juppe. kuna pgasiruumi luuk oli mäda, sai see toodud 05 oma, koos luugiga tõin veel kapotti, esi -ja tagatuled ja veel pisemat nänni. Eelmise omaniku käest sai soetatud ka soodsalt VFTSi laiendid.
Peale seda sai auto osandatud praktiliselt algosadeks. Lapitud sai põhi ja poolraamid.Kännule lisatud tugi, lapitud põlled ja vahetatud kunde poolsed uksed, koopad suuremaks tehtud .
Siis jõudis aeg eeltööde ja värvimiseni. Kuna tegemist on ikkagi kähkusõidu masinaga, siis iga väiksemat kriimu taga ei ajanud, suuremad mõlgid said silutud,et oleks talutav vaadata. Kuna pruun värv ei olnud just meelt mööda siis sai otsustatud hoopis auto punaseks värvida, ikkagi kiire auto värv
Koostöös sõber Martiniga saigi auto silutud mõne õhtuga ja ka üle tuisatud.
Peale umbes nädalast pausi sai ka auto väliselt komplekteeritud.
Peale seda asusin tegelema sildade ja mootoriga. Silla jupid said puhastatud, värvitud ja poluretaan puksidega kokku laotud. Selle käigus sai ka alumisi õõtsa kinnitusi veidi ette poole nihutatud. Amordid läksid bilstein b4-jad ja vedrudeks 1,5 keerdu lühemad orginaalid.
Mootor on 79,4 peale puuritud 06 mootor. Sisse said uued kolvid,rõngad saaled. Kaanel said kanalid ja kolded kokku aetud, paigaldatud uued klapid, vedrud ja veidi kangem nukk koos uue nukaraamiga. Lähitulevikus tahan peale installida veel ka kontaktivaba süüte.
Hetke seisuga on esimesed proovisõidud tehtud. Mõned asjad vajavad veel siit sealt kohendamist ja hääletamist, ning salong komplekteerimist.
Puudu on veel ka VFTS stiilis antitiib, kui kellegil peaks selline asi üle olema ,siis PS
Lähiajal üritan auto lõpuni komplekteerida,et saaks alustada sissesõiduga. Ning peale seda hakata aktiivselt osa võtma rajapäevadest