Pikka aega vaikus olnud. Pole autoga midagi teinud ka. Seisab vasalemma rajapäevast saadik garaazis. Midagi otseselt katki ka pole mida remontida. Vaja oleks vahetada tagasillas lühikeste varraste puksid. Peale vasalemmat olid uutest puksidest alles vaid ribad. Samas tellimus juba sees ja tuuakse kõik uued ja uhkemad vardad. Nagu ikka, ei läinud terve võistluspäev probleemideta. Kohe alguses treilerilt maha tagurdades tuli käigukangile sisse suur lõtk. Teiselt kolmandale lülitada oli peaaegu võimatu, kuna käigukangi sai lükata väga paremasse nurka kus teistel autodel juba 5-s käik. Kiire konsultatsioon Olaafiga ja ruttu käigukangi maha kakkuma. Nimelt käigukangi kattekummi all on vedru mis lükkab käigukangi pidevalt üles. Seesama vedru surutakse kokku kui tagurpidi käiku sisse lükata. Vedru peal olev splint oli lihtsalt läbi roostetanud ja kang oli koguaeg alla vajutatud asendis. Antud kast oli umbes 8h varem paigaldatud ja testida ennem ei saanud. Õnneks sai viga kiirelt kõrvaldatud. Voolikuklambriga fikseerisime juba pooliku splindi oma pessa ja saigi rajale. Lühidalt öeldes oli rada väga nauditav. Pikad sirged ja äkilised tagasipöörded. Oleks soovinud veel kiiremat sõitu, aga kipsis käega kergem auto üle kontroll kaotada. Lisaks sellele kadus viimases voorus roolivõim. Rihm otsustas minna parematele jahimaadele.
Hooaja kokkuvõtteks spec list ja mõni pilt Murka fotolt:
Mootor
*011 stock block
*01 stock väntvõll 66mm
*Stock kepsud
*0,25 rem kõik saaled
*Vanad stock kolvid ja rõngad 79,0
*Golf 3 roolivõimupump
*Turbost õli tagasivool karterisse
Kaas
*21011 porditud kaas
*Nukk Sl/Vl 256 kraadi 10,5 tõus ~23 kraadi ülekate
*Duralumiin klapitaldrikud
*Pronks juhtpuksid
*Reg nukaratas
*Rullikuga ketipinguti
*Kaanetihend silikon äärega mastersport
Turbosüsteem
*Turbo - BMW 2,5 tds TD04-11G-4 @ 1,3 bar
*Intercooler 550x180x65mm 2,5" otsad
*Omavalmistatud õlipüüdija (oil catch tank)
*Sisselasketorustik RV 2,5"
*Hulgaliselt silikonlõdvikuid
*Koonusfilter 3"
*Väljalase stock kolle vahetükiga
*Turbo XS blow off klapp
*Omavalmistatud manuaalne turborõhu kontroller
*Custom sisselaske kollektor niva flantsiga
*Sierra 60mm segusiiber koos asendianduriga
*Audi 200T radiaator
*Audi A6 kliimaradiaatori jahutusventillaator
*Golf 3 paisupaak
*60 mm downpipe turbost
*Väljalase 60 mm otse
Elektroonika
*Megasquirt 2v3 juhtaju
*Süüte- ja küttetabelid peenhäälestatud Tartu dynos.
*Ford Escort coilpack süütemoodul
*2x2 wasted spark süüde
*36-1 triggerwheel
*LADA 112 väntvõlliandur
*Süüteküünlad Bosch WR5DC+
*Silikon küünlajuhtmed
*Corrado sinine jahutusvedeliku temp andur
*Audi A4 1,8T sisselaske õhu temp andur
*Innovate LC-1 Lairiba lambda kontroller
*Omavalmistatud juhtmestik
*Aku taha viidud
Kütusesüsteem
*Originaal kütusepaak lisatud tagasivool
*Vahepaak 2l
*Etteandepump pieburg 120 l/h
*Peapump audi 2,0 K-jetronic 160 l/h
*Stock trass 8mm, tagasivool 8mm
*Kütusesurve regulaator - ford escort
*Modifitseeritud corrado kütuselatt
*Pihustid MSD 788cc/min @3bar
Transmissioon
*Originaal 01 kast
*4-labaga keraamiline ketas 215 mm
*215 mm korv 750kg surujõud
*Hooratas suurema auguvalemiga 215mm korvile
*Sachs survelaager
*Audi sachs siduri töösilinder
*DIY phantomgrip LSD differentsiaal 4,3 ülekanne
Veermik
*Tagasild sierra vedru sachs touring amort
*Esisild mosse vedru VW T4 transporter KYB gaasiamort
*Tagasillavardad uued samara puksidel.
*Taga 20mm flantsid poldivalemiga 4x100/4x108
*Razgon drift õõtsad
*Pidurisupportid ette viidud
*Käändmikud viidud väljapoole
*Lühikesed rooliõlakud
*VW Golf 3 võimuga roolilatt
*Offset välimised rooliotsad
*Strut bar
Välimus
*Koopalaiendid +40mm
*Tagatiib
*Eest avanev kapott audi 80 tagaluugi hingedel
*Kapoti kiirkinnitused
Salong
*Autogauge rõhunäidik
*Trisco kütuserühunäidik
*Dragon gauge väljalaskegaaside temp näidik
*Dragon gauge õli temp näidik
*Mehhaaniline universaalne õlirõhu näidik
*Mehhaaniline universaalne väljalaskegaaside rõhu näidik
*Innovate lairiba küttesegu näidik
*Trossiga gaasipedaal
*Golf 3 roolisammas