Kuna pidevalt olid õlisurve probleemid, siis sai asi lõpuks korralikult kätte võetud.
Esialgne plaan oli väntvõll ära lihvida ning siis jooksvalt veel äkki mõned asjad vahetada, ei midagi suurt.
Aga läks nagu tavaliselt, tahaks ainult juurde ja juurde ja kokkuvõttes jäi ainult plokk puurimatta, kuna keegi on selle juba remontmõõtu puurinud ja kulumine polnud märkimisväärne.
Alustame algusest siis,
Väntvõllil lihviti kepsud 0.50 ja raamid 0.25 mõõtu
Uued kolvid, rõngad 79,4
Kolvid ja kepsud said väikse dieedi kuuri ka treimise ja käiamise näol, kogukaalu ei mäleta peast aga igalt kepsult sai 200g + kolvilt 30-50g
Kõik pöörlevad osad said ka kergendust mitmeid gramme, neid on näha pildilt.
Mootorikett läks rulli peale. Plokikaas sai porditud ca 34mm, kolektorile tiftid, et paigast ei liiguks ja kõik kanalid omavahel kokku aetud. Klapid kergeks ja võimalikult väikseks treitud, kaane vooluvust põlemiskambrite näol parandatud. 2mm sai maha treitud ja surveastmed paikaaetud.
Kaande läksid ka uus nukkvõll ja kõik nookurid, kuna vanadest ei olnud enam asja ja muidugi ka vag grupi sääretihendid
Kuna üks külamees tegi endale samalaadse mootori ja tegi ka kõik minu jupid, siis ma loodan et asi kestab.
Üldiselt veel kõik vahevõlli puksid ja jagaja ning õlipumba vaheline puks koos hammasrattaga, et õlisurve piisavalt heaks saada. Kõik pisitegemised kohe meelde ei tule aga üldasi, peaks kirjas olema
Muidugi plaan oli panna ka 06 radikas ja el.ventilaator ja kui kõik asjad olid soetatud, puhastatud, värvitud, siis paigaldades tuli välja et see ei mahu kuidagi sinna vahele
Tuli leida võimalikult õhuke vent ja see sinna külge sobitada, kuid sellest juba järgmine kord.
Pikk jutt, S..t jutt, vaatame pilte ka
Ja roolikarp sai ka vähe toekama kinnituse, kui juba üksiti mootor maas oli.