3. leht 3-st

Postitatud: 21 Dets 2015 16:44
Postitas 01vaz01
Pole Eesti auto.
Pilt

Postitatud: 21 Dets 2015 23:32
Postitas VäikeMägilane
Kehva pilt küll, kuid tundub ilmselge räige nukiga rinka pill. Tore näha, et ka peale 8-at võim ei lange.
Kuid:
Alla 5500 ei toimu mitte midagi (lisaks 'tühi auk' enne seda).
Vääne kõigest 170Nm kanti ja kõverad kohtuvad alles 7000 peal.
Ilmselt Uzzac oleks sellisest huvitet;)
Kuigi tal oli esiveduse 16Vga väänet rohkem ja ka graafik ühtlasem.

Lisaks on see HU stend ehk et meil ei ole sellega midagi võrrelda.
Venemaa on täis 200hepaseid sikse, kuid ilmselgelt stendid teised, ja andmed ikkagi mootori omad (enamik stende arvutab koef. maha välja lastavates andmetes juba)

Kuid 180hp on reaalne ja ka sulaselge maksimum siksi kaanele.
Sealt ei 'puhu' midagi rohkemat kahjuks...

Postitatud: 22 Dets 2015 09:22
Postitas 01vaz01
Nende meeste sulest selliseid mootoreid tuleb koguaeg. Ennem seda saadi hakkama 176hp ja 210nm, vaat et isegi parem tulemus.
Ma arvan, et enamus teavad kui hullud sõitjad ja ehitajad need hungarlased on. Eks seal sõidab mõni lada rohkem ka kui meil. :)
Ja need pole rinka jaoks ehitatud, ikka ralli, kuid nendel enamus ongi asfalt.

Postitatud: 22 Dets 2015 11:51
Postitas olaaf
Kas pildil on Krelman racingu uus auto mis nad 2015 ehitasid?
Minuteada polnud see enam 1600 nagu 2013 vaid 84x84,5 (audi v8? kolbidega)
Kuskil on mul kirjavahetus ka nendega, vähemalt graafik väga sarnane...

Postitatud: 22 Dets 2015 14:39
Postitas karel
Toon võõra mehe autoteemasse veel rohkem offtopicut. Väände ja võimu graafikud lõikuvad alati ühel kindal pöördel, mis sõltub kasutatavatest mõõtühikutest. KW/nM graafik lõikub alati 9543 pöörde juurest. Vahet pole, on tegu rekka või bike mootoriga. Ülejäänud lõikumispunktid on puha graafiku töötlus ja silmamoondus.

Postitatud: 03 Veebr 2016 13:44
Postitas wheelman
Vahepeal, siis uus jõuallikas valmis saanud ja numbriteks seda puhku 150HP 170NM Peale esimest rallit ehk tõusevad veits numbrid, kui ilusti sisse käinud ennast. Kindlasti mitte omaklassi võimsamata hulgas, aga peab asja ära ajama :)


See mis vanast alles ei jäänud :P
Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 03 Veebr 2016 14:48
Postitas olaaf
Päris kena graafik, sellisega saab kihutada küll.

Postitatud: 08 Veebr 2016 17:42
Postitas wheelman
Siin tulebki see pritsungi eelis karpade ees välja. Lõpp jõud mõlemal üldjuhul sama, aga pritsungiga saab maalida graafiku ühtlaseks, mis siis võimaldab pööretel kiiremini kasvada.

Pildil ja teoorias kõik kena, aga tuleks nüüd natukenegi seda ilma, et saaks minna ja anda selle kõige täpsema mõõteriista hinnangu "läbi tagumiku" :)

Vahepeal käib töö roolilatti monteerimisega Tarvi garaazis.

Postitatud: 08 Veebr 2016 19:48
Postitas VäikeMägilane
Täitsa kena graafik ja numbrid on ratta omad või mootorist?
Kus pingis käisid? Minuteada pidi tartus juba rohkem kui 1 stend olema.

Pritsega saab jah alt kenasti käim asja ning ka deto oht peaks vähenema.

Sõitma see aasta vist ei saa enam jah, piikidega siis.
Haanja pidavat ka ära jääma, vähemalt kelts on läind ja enamik trassist on juba pehme.
Ilmselt tuleb asendus kuupäev augustis ja kruusal.

Endal tuleb ka ära käia, ei teagi kumba kohta eelistada, kuid võiks olla sama koht, siis hea võrrelda karpa vs pritse 1600.

Edu!

Postitatud: 08 Veebr 2016 20:30
Postitas wheelman
Numbrid on tulnud Kostiveres Vanaselja juures ja rattast. Peaks olema üks täpsemaid kuna rattad eemaldatakse ja stend kinnitub kohe rummu külge. Ning masinale sisestatakse käigukasti käigu ülekande suurus (üldjuhul otse käiguga tehakse tõmme) ja peaülekande suurus.

Hetke ilmaennustust vaatates, siis Võru toimumine oleks üpriski võimatu jah.

Kui vaja saan anda Vanaselja numbri ning saate midagi kokku leppida. Ise julgen soovitada küll. Ei tea kui koduselt ta ennast karpadega tunneb, aga pritsungi koha pealt küll 5+.

Postitatud: 08 Veebr 2016 21:12
Postitas VäikeMägilane
No "photographer" mainis juba siin, et ta karpadega ei tahtvat tegeleda, kuna puudub varuosapagas jms.
krt sinna ei suuda vist hetkel minna, ma tahan lihtsalt teada saada mis on 0-faas ja siis ehk kunagi edasi kui miskit muudetud on vms.

Aga kostivere jah ilmselt parim koht eestis.

Postitatud: 09 Veebr 2016 21:15
Postitas wheelman
Sel juhul julgen soovitada EPA stendi. Keegi seal midagi kruvida ei oska, aga numbreid tunnevad ja kui endal keegi kaasas saab teha vajadusel muudatusi.

Vana mootoriga sain täpselt sama tulemuse nii EPA kui ka Vanaselja stendiga.

Samuti võib rääkida Särjega ta käib kõiki autosid häälestamas EPA stendis, et kui ta parasjagu mõne autoga tulemas saab ka sinu auto numbrid oma pilguga üle vaadata. Seda muidugi sümpoolse summa eest :)