2. leht 3-st

Postitatud: 14 Juun 2014 19:50
Postitas Lithium
Õnnitlused, jälle võit! :)

Postitatud: 15 Juun 2014 16:08
Postitas VäikeMägilane
Tublid jah, kuda viru rada oli siis, kuumaastik?
Summuti karjub jah villa järele;)
Edu!

Postitatud: 16 Juun 2014 14:30
Postitas PuZuP
 
wheelman kirjutas:
Uus sidur ja hoorattas mis ehk nüüd korrektselt paigaltatuna püsib omal kohal.
Pilt
Hooratas ja korv nüüdisajastust pärit või on veel nn. "vanakooli" ajastust pärit ?

Postitatud: 16 Juun 2014 21:33
Postitas wheelman
Aitäh.

Kehala uus osa oli viisakalt öeldes pigem kivirahnude hunnik kui ralli rada. Hüped olid ka eelmiste aastatega karmimaks tehtud. Ülejäänud katsed täitsa enam vähem... vähemalt esimesel läbimisel. Ja tehnika hakkab ka tõesti selle lõhkumisega harjuma vaikselt :)

Korv ja hooratas vanakooli oma ketas sellest sajandist :)

Postitatud: 16 Juun 2014 21:37
Postitas wheelman
Sumbuti puhul ongi tegu ilma villata pütiga mis tekitab vajaliku vastusurve (käsitöö).

Postitatud: 17 Juun 2014 01:12
Postitas alar805
Sai ka seda autot viru rallil kaedud , täitsa kena !
Omanikule jõudu ja kindlat kätt !

Postitatud: 08 Dets 2015 22:27
Postitas wheelman
Vahe peal pikk postitus paus olnud, aga töö pole kaugeltki lõppenud :)

Auto on vahel koju toonud 2014a. E9 Eesti meistrivõistluste 1 koha ja 2015a. tuli leppida mõningate tehniliste rikkete tõttu 2 kohaga kokkuvõttes.

Ja tänutäheks autole on saadetud Weberid väljateenitud puhkusele ja asentatud pritsega. Lisan varsti ka pildi materjali.

Enne uut hooaega on plaan uus mootor teha kuna vana sai Saaremaal otsa :P ja roolikarp vahetada roolilatti vastu. Samuti on soov bilstein amordid puhkusele saata ja coiloverid alla saada, aga ilmselt töö liiga kulukas ja mahukas hetkel.

Samuti saab meie tegemisi jälgida Fännilehel:
https://www.facebook.com/RMeusKVana/?fref=ts

Saaaremaast väike onboerd liikuv pilt kah :)
https://www.youtube.com/watch?v=IRewdkILzGc

Postitatud: 16 Dets 2015 22:45
Postitas wheelman
Pildimaterjali ka siis:

Uus kapoti alune pritsega

Pilt

Iluvõre sai vahetatud 07-me vastu tundus edevam :)

Pilt

Tartu ralli ristmiku ületus

Pilt

Pilt

Postitatud: 17 Dets 2015 12:35
Postitas VäikeMägilane
Üldsusele pakuks kindlasti huvi hinnaskaala
karpad vs pritsung?

Kogu summas, et siis teab millega arvestada, kui mõttes karburaatorid pritsungi vastu vahetada.

Mind aga huvitaks kas pingis ka käisite? Vahva oleks teada kuidas oli graafik karpadega vs nüüd. (eeldusel et s.a. nukid jms samaks jäid)
võib ka ps'i

Edu!

Postitatud: 17 Dets 2015 15:07
Postitas RRisto
Arvan, et "üldsus" tahaks ka teada millise masinaga peab E9 klassis rajale tulema, et vähemalt tehnikaga konkurentsi pakkuda....see kas oskustega, see on juba omaette teema :)

Postitatud: 17 Dets 2015 19:49
Postitas 01vaz01
Pritsungi materjali/juppide arvutus lihtne. Jenvey trottlid (uued) 550€ pluss küttelatt ja rõhuregulaator ning korralik kütuse pump ca 200€ + voolikud ja muud pudi. Pihustid valib vastavalt mootorile alates 100€. Weberi/Jenvey trottlite kollektor ca 200€. Korralik aju/juhtmed alates 600€ ning häälestamine.
Uute juppide näol hakkab nö racing pritsung ca 2000€, kasutatuna tasub ka osta, kuid turul väga vähe liikvel ning järelturu hinnad kõrged. Tihti mõtekam uus kit osta.
Autost ise siis, väga korralik sile rallimasin tundub olema! :) Liigub vist sama edevalt!

Postitatud: 17 Dets 2015 20:26
Postitas Hulkur
Oletused on nüüd letti löödud. :D
Ootame siis ehitaja kommentaari.

Postitatud: 17 Dets 2015 20:45
Postitas ccve
 
VäikeMägilane kirjutas:Üldsusele pakuks kindlasti huvi hinnaskaala
karpad vs pritsung?

Kogu summas, et siis teab millega arvestada, kui mõttes karburaatorid pritsungi vastu vahetada.

Mind aga huvitaks kas pingis ka käisite? Vahva oleks teada kuidas oli graafik karpadega vs nüüd. (eeldusel et s.a. nukid jms samaks jäid)
võib ka ps'i

Edu!
Minu kaheksal läks maksma Jenwey, kollektorid, pumbad, pihustid jms kogu komplekt koos juhtmestiku ja ajuga 2100euri.
Lihtsalt näiteks.

Postitatud: 18 Dets 2015 11:10
Postitas RRisto
Mind huvitaks coilide teema ka. Et kas selleks tuleb amordipüstakud pikemaks/sügavamaks teha? Saaks vähe pikema käiguga vedrustuse alla.

Postitatud: 19 Dets 2015 15:21
Postitas wheelman
Kui ise osata kogu install teha, siis jääb jupi hind kuskile 2000+ kanti ja häälestus kuskil 600-800.

Stendis käidud nii karpa ja pritsega mõlemaga saadud 140HP, aga graafik pritsega kindlasti sujuvam ja sõita ka tunduvalt parem. Ja see lõputunu näiv karpade häälestus on lõpuks lõpenud, mis ilmselt üks suurimaid plusse.

Coilide puhul peab jah püstakud ümber lõikama, et siis mingi BMW või lääneauto omad alla mahuks.

Postitatud: 20 Dets 2015 10:40
Postitas 01vaz01
Mootori kohapealt arenemis ruumi on. 1.6 mootoril 140hp saab veel edasi minna küll. Mina tean parimat tulemust 182.5hp
Aga samas kui poodiumi kohad tulevad selle 140ga on ju väga tiptop!

Postitatud: 20 Dets 2015 21:15
Postitas wheelman
Võimalik, kuid ise pole veel sellist ehitusviisi leidnud 8V puhul... ilmselt kannatab ka töökindlus sellise hobusega. Samuti ilmselt oleneb kus mõõdetud, olen ise kolmes kohas käinud. EPA ja Vanaselja näidud itentsed, aga Liguri oma umbes +15-20hp. Väidetavalt arvutab üks rattast jõudu ja teine mootorist.

Uus mootor hetkel tegemisel ning soov on ikka rohkem hobuseid kätte saada, aga ennustada ei julge veel midagai.

Postitatud: 20 Dets 2015 21:22
Postitas 01vaz01
See 182,5 tuli tagarattast. No kaan tuleb ikka korralikult ümber teha, kuid 8v ikkagi. Soodsatest juppidest siinkohal asi kaugel, kuid kui sul huvi anna teada, saan ehk aidata.

Postitatud: 21 Dets 2015 09:42
Postitas VäikeMägilane
Krt see 180+ tagarattast ja Lada kaanest on veits kahtlane küll. Aga las ta jääda.
Üks asi on number, teine asi on mis pööretel see kõik on kätte-saadav ja kaua see pull kestab. Samuti on autorallis oluline ka vääne ja kus ned omavahel võimuga kohtuvad. Ei ole mingit mõtet suuri numbreid taga ajada, kui seda saad ainult 1000pöörde raadiuses kasutada.

Autorallis oleks hea, kui mootor kestaks, on seal 130-140-150, pole väga vahet. Sõidab legend ja koostöö pilootide vahel.

Aga tänud informeerimast, suurusjärgud teada.
Edu!

Postitatud: 21 Dets 2015 13:49
Postitas ccve
 
01vaz01 kirjutas:See 182,5 tuli tagarattast. No kaan tuleb ikka korralikult ümber teha, kuid 8v ikkagi. Soodsatest juppidest siinkohal asi kaugel, kuid kui sul huvi anna teada, saan ehk aidata.
Kelle autol see 182,5 hp tagarattast oli?