2105 VFTS, Wheelman

2105 VFTS, Wheelman

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

#21

Postitus Postitas Lithium » 14 Juun 2014 19:50

Õnnitlused, jälle võit! :)

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#22

Postitus Postitas VäikeMägilane » 15 Juun 2014 16:08

Tublid jah, kuda viru rada oli siis, kuumaastik?
Summuti karjub jah villa järele;)
Edu!
Festina lente!

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#23

Postitus Postitas PuZuP » 16 Juun 2014 14:30

 
wheelman kirjutas:
Uus sidur ja hoorattas mis ehk nüüd korrektselt paigaltatuna püsib omal kohal.
Pilt


Hooratas ja korv nüüdisajastust pärit või on veel nn. "vanakooli" ajastust pärit ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

#24

Postitus Postitas wheelman » 16 Juun 2014 21:33

Aitäh.

Kehala uus osa oli viisakalt öeldes pigem kivirahnude hunnik kui ralli rada. Hüped olid ka eelmiste aastatega karmimaks tehtud. Ülejäänud katsed täitsa enam vähem... vähemalt esimesel läbimisel. Ja tehnika hakkab ka tõesti selle lõhkumisega harjuma vaikselt :)

Korv ja hooratas vanakooli oma ketas sellest sajandist :)

Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

#25

Postitus Postitas wheelman » 16 Juun 2014 21:37

Sumbuti puhul ongi tegu ilma villata pütiga mis tekitab vajaliku vastusurve (käsitöö).

alar805
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 04 Nov 2008 18:51
Asukoht: Tartu
Autod: 21063(88)

#26

Postitus Postitas alar805 » 17 Juun 2014 01:12

Sai ka seda autot viru rallil kaedud , täitsa kena !
Omanikule jõudu ja kindlat kätt !

Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

#27

Postitus Postitas wheelman » 08 Dets 2015 22:27

Vahe peal pikk postitus paus olnud, aga töö pole kaugeltki lõppenud :)

Auto on vahel koju toonud 2014a. E9 Eesti meistrivõistluste 1 koha ja 2015a. tuli leppida mõningate tehniliste rikkete tõttu 2 kohaga kokkuvõttes.

Ja tänutäheks autole on saadetud Weberid väljateenitud puhkusele ja asentatud pritsega. Lisan varsti ka pildi materjali.

Enne uut hooaega on plaan uus mootor teha kuna vana sai Saaremaal otsa :P ja roolikarp vahetada roolilatti vastu. Samuti on soov bilstein amordid puhkusele saata ja coiloverid alla saada, aga ilmselt töö liiga kulukas ja mahukas hetkel.

Samuti saab meie tegemisi jälgida Fännilehel:
https://www.facebook.com/RMeusKVana/?fref=ts

Saaaremaast väike onboerd liikuv pilt kah :)
https://www.youtube.com/watch?v=IRewdkILzGc

Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

#28

Postitus Postitas wheelman » 16 Dets 2015 22:45

Pildimaterjali ka siis:

Uus kapoti alune pritsega

Pilt

Iluvõre sai vahetatud 07-me vastu tundus edevam :)

Pilt

Tartu ralli ristmiku ületus

Pilt

Pilt

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#29

Postitus Postitas VäikeMägilane » 17 Dets 2015 12:35

Üldsusele pakuks kindlasti huvi hinnaskaala
karpad vs pritsung?

Kogu summas, et siis teab millega arvestada, kui mõttes karburaatorid pritsungi vastu vahetada.

Mind aga huvitaks kas pingis ka käisite? Vahva oleks teada kuidas oli graafik karpadega vs nüüd. (eeldusel et s.a. nukid jms samaks jäid)
võib ka ps'i

Edu!
Festina lente!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 263
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#30

Postitus Postitas RRisto » 17 Dets 2015 15:07

Arvan, et "üldsus" tahaks ka teada millise masinaga peab E9 klassis rajale tulema, et vähemalt tehnikaga konkurentsi pakkuda....see kas oskustega, see on juba omaette teema :)

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

#31

Postitus Postitas 01vaz01 » 17 Dets 2015 19:49

Pritsungi materjali/juppide arvutus lihtne. Jenvey trottlid (uued) 550€ pluss küttelatt ja rõhuregulaator ning korralik kütuse pump ca 200€ + voolikud ja muud pudi. Pihustid valib vastavalt mootorile alates 100€. Weberi/Jenvey trottlite kollektor ca 200€. Korralik aju/juhtmed alates 600€ ning häälestamine.
Uute juppide näol hakkab nö racing pritsung ca 2000€, kasutatuna tasub ka osta, kuid turul väga vähe liikvel ning järelturu hinnad kõrged. Tihti mõtekam uus kit osta.
Autost ise siis, väga korralik sile rallimasin tundub olema! :) Liigub vist sama edevalt!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 617
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#32

Postitus Postitas Hulkur » 17 Dets 2015 20:26

Oletused on nüüd letti löödud. :D
Ootame siis ehitaja kommentaari.

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 640
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#33

Postitus Postitas ccve » 17 Dets 2015 20:45

 
VäikeMägilane kirjutas:Üldsusele pakuks kindlasti huvi hinnaskaala
karpad vs pritsung?

Kogu summas, et siis teab millega arvestada, kui mõttes karburaatorid pritsungi vastu vahetada.

Mind aga huvitaks kas pingis ka käisite? Vahva oleks teada kuidas oli graafik karpadega vs nüüd. (eeldusel et s.a. nukid jms samaks jäid)
võib ka ps'i

Edu!

Minu kaheksal läks maksma Jenwey, kollektorid, pumbad, pihustid jms kogu komplekt koos juhtmestiku ja ajuga 2100euri.
Lihtsalt näiteks.
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 263
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

#34

Postitus Postitas RRisto » 18 Dets 2015 11:10

Mind huvitaks coilide teema ka. Et kas selleks tuleb amordipüstakud pikemaks/sügavamaks teha? Saaks vähe pikema käiguga vedrustuse alla.

Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

#35

Postitus Postitas wheelman » 19 Dets 2015 15:21

Kui ise osata kogu install teha, siis jääb jupi hind kuskile 2000+ kanti ja häälestus kuskil 600-800.

Stendis käidud nii karpa ja pritsega mõlemaga saadud 140HP, aga graafik pritsega kindlasti sujuvam ja sõita ka tunduvalt parem. Ja see lõputunu näiv karpade häälestus on lõpuks lõpenud, mis ilmselt üks suurimaid plusse.

Coilide puhul peab jah püstakud ümber lõikama, et siis mingi BMW või lääneauto omad alla mahuks.

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

#36

Postitus Postitas 01vaz01 » 20 Dets 2015 10:40

Mootori kohapealt arenemis ruumi on. 1.6 mootoril 140hp saab veel edasi minna küll. Mina tean parimat tulemust 182.5hp
Aga samas kui poodiumi kohad tulevad selle 140ga on ju väga tiptop!

Kasutaja avatar
wheelman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.

#37

Postitus Postitas wheelman » 20 Dets 2015 21:15

Võimalik, kuid ise pole veel sellist ehitusviisi leidnud 8V puhul... ilmselt kannatab ka töökindlus sellise hobusega. Samuti ilmselt oleneb kus mõõdetud, olen ise kolmes kohas käinud. EPA ja Vanaselja näidud itentsed, aga Liguri oma umbes +15-20hp. Väidetavalt arvutab üks rattast jõudu ja teine mootorist.

Uus mootor hetkel tegemisel ning soov on ikka rohkem hobuseid kätte saada, aga ennustada ei julge veel midagai.

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

#38

Postitus Postitas 01vaz01 » 20 Dets 2015 21:22

See 182,5 tuli tagarattast. No kaan tuleb ikka korralikult ümber teha, kuid 8v ikkagi. Soodsatest juppidest siinkohal asi kaugel, kuid kui sul huvi anna teada, saan ehk aidata.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#39

Postitus Postitas VäikeMägilane » 21 Dets 2015 09:42

Krt see 180+ tagarattast ja Lada kaanest on veits kahtlane küll. Aga las ta jääda.
Üks asi on number, teine asi on mis pööretel see kõik on kätte-saadav ja kaua see pull kestab. Samuti on autorallis oluline ka vääne ja kus ned omavahel võimuga kohtuvad. Ei ole mingit mõtet suuri numbreid taga ajada, kui seda saad ainult 1000pöörde raadiuses kasutada.

Autorallis oleks hea, kui mootor kestaks, on seal 130-140-150, pole väga vahet. Sõidab legend ja koostöö pilootide vahel.

Aga tänud informeerimast, suurusjärgud teada.
Edu!
Festina lente!

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 640
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#40

Postitus Postitas ccve » 21 Dets 2015 13:49

 
01vaz01 kirjutas:See 182,5 tuli tagarattast. No kaan tuleb ikka korralikult ümber teha, kuid 8v ikkagi. Soodsatest juppidest siinkohal asi kaugel, kuid kui sul huvi anna teada, saan ehk aidata.

Kelle autol see 182,5 hp tagarattast oli?
WWW.RALLIPOOD.EE

AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist