1. leht 3-st

2105 VFTS, Wheelman

Postitatud: 08 Dets 2013 22:09
Postitas wheelman
Panen ka siis oma mõni nädal tagasi soetatud VFTSi siia üles, et tulevikus hea vaadata mis tehtud omalajal :). Samuti ootan kriitiakt ja abinõu teistelt kes selle tee varem juba läbikäinud.

Autost:

Ehitatud kuskil 9 aastat ja sõitnud 0km. Käekiri paistab üpris viisakas. 1.6 moto Powerd by Amper Garaaz (150-160hp eeltatavalt...selgub tulevikus dünos). Fordi T9 kast ja Volvo tagasild 4.88 ülekande ning thorsen lukkuga.

Plaan hakkata konkurentsi pakkuma E-9 klassis ja kuna hooaeg kohe ukse taga tähendab see suurt tööd lähinädalatel. Vaja sisu sisse saada, weberid häälde, sissesõit teha ja ka ralli numbrid taotleda.
Tekkis ka esimene probleem eile istet sisse pannes...ei mahu ise rooli, käigukangi ja istme vahele ära. Tuleb ilmselt lahendada pedalboxiga, mis siis laseb istmega palju taha poole sõita ning kaotab need väga ebakorrapärased originaal pedaalid.

Kui kellegil üle 15 tolli ralli või originaal tugevaid velgi, siis võib julgelt pakkuda. Võivad olla nii 4x98 kui 4x100 mõõdus.

Mõni pilt ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kas kellegil äkki sama tahhomeeter kontakti vaba süütega ja töötab? Minu oma küll töötab, aga paistab kuidagi aeglaselt liikuv ja mitte kõige täpsem näit. Et siis kas minu oma rikkis või tekkib seal põlvkondade vaheline konflikt.
Pilt

Üritan, siis aktiivselt ka edasi postitada.

Postitatud: 08 Dets 2013 22:38
Postitas RLV
Tore, et SU klass ka sportrallile pealekasvu toodab!

Postitatud: 09 Dets 2013 19:41
Postitas Marek504
Minul oli sama tahokas. Ei toiminud ei kontaktiga ega kontaktita :D

Postitatud: 09 Dets 2013 21:20
Postitas wheelman
Tänud. See hoiab palju aega kokku vea otsimisel.

Postitatud: 09 Dets 2013 23:27
Postitas VäikeMägilane
Isegi mina ei ehitand oma massinat nii kaua, seega mitteametlik rekord nüüd sellel masinal.

Aga kaua tehtud kaunike, paistab. 50mm torud on peenemate vastu vahetatud ja üleüldse paistab uus puur olevat?

Ei mahu istmesse - vaheta rool ja/või adapter "madalama" vastu, et süvis liiga suur poleks.
Roole saab 0-ga, 30mm 65mm ja 95mm süvisega
adapterid ka osad liiga pikad.

Istme lased nii alla kui saad ja seljatoe paned 70kraadise nurga alla ning peaks kenasti ära mahtuma.
Samas hädavajalikud lülitid jäävad sel juhul käeulatusest välja - vaja lähemale tuua.

Kas kasti ülekandeid ka tead öelda?


Igatahes paksu rahakotti ja pikka närvi, ennem kui auto ükskord korralikult sõitma saab, kulub aega ja eespool mainituid;)

Edu!

Postitatud: 10 Dets 2013 11:51
Postitas raunolend
Selle auto ehitus siin foorumis eelmise omaniku poolt . http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18054

Postitatud: 10 Dets 2013 20:18
Postitas wheelman
Puur tõesti uus 2012.

Kasti ülekande puhul jään vastuse võlgu.

Sain pedalboxi täna kätte ja prooviks kõige pealt ikka sellega assja lahendada. Kuigi tundub, et kui see sisse panna, siis peab ise tahaistmele istuma :) kuna peasilindrid lähevad vastu kere.

Tänud igal juhul üritan homme ühe variantitest reliseerida.

Postitatud: 16 Veebr 2014 15:10
Postitas RLV
Protokollist paistab, et Võrumaa Talverallil on neljandal katsel kerge väljasõit toimunud.
Kui palju mehed/tehnika kannatada sai ka?

Postitatud: 23 Veebr 2014 18:00
Postitas wheelman
Tõsi ta on. Meestel pole kriimugi , aga tehnika kogu vasak külg tahab uuesti üles ehitamist.

Sai enne rallit 3 kuud jutti ehitatud autot, et ei olnud aega postitadagi. Ainukesed osad mis peale auto ostu alles jäid oli kere, puur ja tagasild. Mootoril lendasi garaazis hoorattas minema võttes kass blokki kõrvad ja käigukasti. Mootori lahti võtmisel sai surve astmeks arvutatud 8,9 nii palju siis 160hp mootorist. Seega läks ka uue mootori tegemiseks. Uuele mootorile sai otsa pandud esijalgu uus T9 kast, aga gardaan oli nii palju tasakaalust väljas, et lammutas see ka uue kasti. Selle peale sai kogu kupatus mootorist sillani prügikasti visatud ja vahele läks bollvergi otsekast ziguli oma gardaaniga.

Ainuke asi mis jäi ümber tegemata oli tagasilla stabikas, mis siis Võru rallil ka saatuslikuks sai. Murdus lihtsalt silla küljest ära. Seda nägime küll enne katset, et ta lahti on kuid katsel ei saanud väga arugi, et see suur probleem oleks ning siis natuke kiirust lisades ühes ülipikkas parem 1,5 kurvis vedas tagaotsa pehme sisse ja kohe ka esiotsa järgi ning sinna puutesse see vasak külg jäigi.

Hetkel auto juba tegemisel ja järgimsel rallil kindel plaan jälle konkurentsi pakkuda.

Postitatud: 23 Veebr 2014 20:56
Postitas wheelman
Natuke pildi materjali ka siis.

Peab mainima, et pedalboxi pedaale on tunduvalt parem vajutada.
Pilt


Uus sidur ja hoorattas mis ehk nüüd korrektselt paigaltatuna püsib omal kohal.
Pilt

Kaan peale suurt tööd. Vanas oli ainult suured klapid ja kõik.
Pilt

Pilt

Valmis mootor siis.
Pilt

Uue kasti paigaldus.
Pilt

Pilt

Uued pidurid ette ja segukell. 15" on nüüd minimum mis alla mahub:rolleyes
Pilt

Pilt

Lisa tugevdus millega ehk saab hooldususse veereda.
Pilt

Rahvarallur pidi kahjuks doonorit mängima väikse rihma ratta näol.
Pilt

Uus kapoti alune.
Pilt

Paar päeva enne Võrut.
Pilt

Pilt

Ja nüüd need kõige kurvemad pildid. Kahjuks või õnneks paremaid pilte ei ole.
Pilt

Pilt

Pilt

Kui auto uuesti sirge tuleb ehk lisa.

Postitatud: 24 Veebr 2014 09:10
Postitas france2
See teema jälle hea näide miks mina enam valmis autot ei osta! Tavaliselt pole sealt enam midagi võttta või üle aisa kokku laotud. Teed ise, siis vähemalt tead mis sul on. Edu ehitusel. Loodame, et ikka järgmisel rallil stardis :)

Postitatud: 24 Veebr 2014 16:58
Postitas VäikeMägilane
pole lihtsalt sõnu, kaastunne!

Aga no nüüd on natuke teil aega ehitada ja testida oma autot.
Edu!

Postitatud: 11 Mai 2014 10:57
Postitas RLV
Esimene sportralli läbitud siis, õnnitlused!
Kohen näha, et palju rahvarallit sõidetud, esimene Lauluväljaku läbimine ju väga korralik aeg.

Edu!

Postitatud: 11 Mai 2014 12:44
Postitas VäikeMägilane
Oli tore heitlus kahe puška vahel, kogemust tuli siit ikka kõvasti ja ehk hakkab masin ka vastupidavamaks muutuma.
Edu!

Postitatud: 14 Mai 2014 12:30
Postitas wheelman
Tänud,

Kogemusi sai tõesti kahe käega sisse ahmitud, iga katsega läks enestunne ka aina kindlamaks. Varsti on terve ring autole peale tehtud, siis vast jääb ikka kestma ka. Kuigi jah üllatusi veel jagub nagu näiteks teise service ajal selgus, et tagasilla õhutuse asemel oli polt augu ees (geniaalne).

Postitatud: 10 Juun 2014 21:24
Postitas wheelman
https://www.youtube.com/watch?v=NlOdGf1YPKU

Väike video Harju rallilt kust sai 1 koht koju toodud.

Järgmine rammu katsumine juba sel nädalavahtusel Viru rallil.

Postitatud: 11 Juun 2014 11:16
Postitas RLV
Sumpsi viimase püti võiksid kivivilla vms täis panna, et puškale omane hääl ikka oleks.
Et siis Kehala uue 2014 osa peal käsi kindel oleks; )
Edu!

Postitatud: 11 Juun 2014 11:20
Postitas VäikeMägilane
Tublid! Tehnika hakkab siis teiega sinapeale saama?
Viru rallil peate kive läbi klaasi jälgima hakkama, ennegi seal neid rehvi ja velje ja ammode lõhkujaid rajaäärde jäänd.
Legendi ajal vaadake et kõik kännud jms. ka kirja saavad.

Edu!

Postitatud: 11 Juun 2014 13:41
Postitas VäikeMägilane
mis see kehala uus osa tähendab?
on mingit pilti-joonist?

Postitatud: 11 Juun 2014 18:55
Postitas RLV
Stardisirgest paremale metsa jääv "vana uus osa" on siseringi saanud, stiilis kitsas ja kinni väikeste kraavidega.
Aga siis VIP loosist vaadatuna vasakule on täiesti uus rada, lai, kõrgete kraavidega ja veel suhteliselt karmi pinnasega jongerdamine.