2107, motoroller 91

2107, motoroller 91

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

2107, motoroller 91

#1

Postitus Postitas motoroller » 14 Nov 2013 00:34

Lada 2107 export.
Kere.
Kännu tugevduseks lisatud toru.
Ees amorditugevdus ribid.
Kapoti lukud kiirkinnitus.
Pagasi lukud kiirkinnitus
Esimesed koopad tiba suuremad.
Suur Al. Põhjakaitse.
Lanseronide tugevdus varras.

Veermik.
Esisillatalal alumisi õõtsakinnitusi 15mm edasi viidud ja 5mm üles. Lisaks sillatala tugevdatud.
Eesmised õõtsad tugevdatud.
Taga vedrudel 1,5 tiiru maha lõigatud.
Taga uued MS amordid.

Jõuülekanne
2101 kast (riiulis 2106 ja viiekäiguline).
Tagasillas 2103 differ ja kinni keevitatud (Riiulis lahtine 2103).

Interjöör
OMP korviste.
Sparco traksid.
Pikk S kujuga käigukang.
OMP nahast sportrool.

Mootor
01 meh karpa
1.mootor 1600ccm std. Hetkel peal
2.mootor sport. 1600ccm
79,4 mm kolvid
Õlivõttur kummist vahetükiga
kolvid madalamaks treitud ja klapi süvenditega
Plokk madalamaks lihvitud xx mm
Sisselaske kolle kanalid lihvitud ja poleeritud
Väljalaske kolle kanalid lihvitud
Plokikaas 21011std

Mõni pilt.
Pilt
Pilt


Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

#2

Postitus Postitas botzor » 14 Nov 2013 00:45

Esisilla tala ümberehitus tuleks teha, ehk siis alumisi õõtsasi 1.5cm ettepoole(minu soovitus) ning kõik uued roolivardad ja liigendid esisillas + roolikarbis õli ära vahetada ja peaks jäärajale piisama küll.

Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

#3

Postitus Postitas sveno » 14 Nov 2013 14:59

ma ise 1.92 tean täpselt mure. Võta ühendust ja teeme vajalikud muudatused ära!

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#4

Postitus Postitas motoroller » 25 Nov 2013 18:31

Käigukang sai parem tänu S kujulisele pikendusele.
See mootor omab siiski mingit defekti. Jõudlus praegu nagu tavalisel ladal sest 4 silindris surevet vaid 3 teistes ühtlaselt 10.5.
Nüüd ootan oma postkasti kirjasid kes ehitavad eestis hobi mootorit ( mitte sport). Kuhukanti jäävad hinnad?
Ja mis mind enim huvitab kes tahaks selle mootori lahti võtta ja vaadata miks ta selle 4 silindriga mängib. Kui selline kodanik leiduks siis ühe jutiga lisaks sinna veel mõned sportlikud detailid ja seadistaks masina kestvaks ja kiireks tänava ladaks.
Kunagisest 06 on mootor alles tõin sellele mõned tihendid ja hooldaks vähe teist, et oleks vajadusel asendus olemas.

Pajatan siis sellest vigasest mootorist niipalju kui tean.
Ploki sisu peaks olema vähesõitnud ja uutest vene osadest. Kolvid tõusevad ploki tasapinnast kõrgemale sellepärast topeltihendiga koos praegu kuna peal ka originaal plokikaas.
ketipinguti rullikuga (kett kõriseb kuigi olen proovinud mitukorda pingutada). reg nukaratas.

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#5

Postitus Postitas motoroller » 04 Dets 2013 20:34

Pilt

Pilt

jõudsin vaid aru saada, et jõud kadunud kui juba õlisurve tuli põles. vajutasin siduri ja välja ta surigi. Kapoti avades oli igast võimalikust kohast mootori õli väljas.
Praegu panen stock 1,6 mootori ja sõidan sellega kuna lumi juba maas ja kogemusi tagasillaga vähe.
Üksiti kui mul mootor maas oleks hea sillatalal alumisi õõtsa kinnitusi ettepoole tuua. Kas sellest on jäärajal ka mingit tolku? Ps. autot kasutatakse ka tänaval sõiduks.

Pilt

Pilt

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#6

Postitus Postitas france2 » 04 Dets 2013 22:08

Jumal tänatud, et seda ise ei ostnud :D Oli plaanis vahepeal endale ligi võtta. Mida täpsemalt mootorist saada loodad võid u2u kirjutada ! Muidu edu!

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#7

Postitus Postitas motoroller » 12 Dets 2013 12:21

Kuna mootor maas tundus m6istlik ka esisild kohe ette v6tta.
1.5 ette ja ylespoole kh veidi.

Pilt

Pilt

Pilt
66tsad keevitasin yle ja tugevdasin.
Pilt
Nyyd k6ik uued kuluosad kh esisilda.
Mida tuleb nyyd sillastendis arvestada? Kas 66tsadele laon kaldeseibid alla tagasi naq nad olid v6i j2tan nad yldse panemata?

Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 491
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

#8

Postitus Postitas Walter » 12 Dets 2013 15:48

Võid sama palju seibe tagasi panna, aga kui paned, siis pane lahtised seibid, neid on silda regullides lihtsam eemaldada.
Sharniiri koht tugevdamatta? Ja kui juba keevitada siis vaheta m8 poldid õõtea küljes m10 vastu.
MännikuLaiali.

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#9

Postitus Postitas motoroller » 12 Dets 2013 20:03

 
Walter kirjutas:Võid sama palju seibe tagasi panna, aga kui paned, siis pane lahtised seibid, neid on silda regullides lihtsam eemaldada.
Sharniiri koht tugevdamatta? Ja kui juba keevitada siis vaheta m8 poldid õõtea küljes m10 vastu.

head nõu tarvis. puurisin täna amordi ja stabiga M8 poldid välja ja augud 10mm homme keevitan poldid sisse.
Ülemine õõts tundub minusõidule vastupidavat aga alumist võiks tõesti tugevdada. Leidub mingit pildimaterjali kuida seda teha võiks?

Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

#10

Postitus Postitas k6lu » 12 Dets 2013 20:26

 
motoroller kirjutas:Leidub mingit pildimaterjali kuida seda teha võiks?


Vaata kasutaja Twist auto teemat näiteks.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 610&page=2

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#11

Postitus Postitas motoroller » 07 Veebr 2015 10:48

Olen jätnud foorumi unarusse. Reaalselt on lada hobisõidukina koguaeg käigus olnud. Sõidan standard 1.6 mootori ja 01meh. karpaga ehk minujaok mootor 2. Mis vahepeal tehtud on :
15" valuveljed ei mahu ees keerama lähevad vastu ülemisi õõtsasid. Kasutan neid taga niikaua kui naelrehvi on.
Ees kasutan 14" et35 velgi 5,5"
Ees amordi kinnitus tugevdused.
Juhiiste asendatud OMP korvistmega ja Sparco traksid.
OMP süvendiga sportrool isetehtud vahetükiga.
Kännul tugevdus toru kuigi känd ise oli vägahea.
Taga uued amordid.
Originaal kapoti ja pagasi lukud eemaldatud ja nüüd kiirkinnitustega
Kõik uued piduriklotsid ja töösilindrid.
Karteris uus õlivõttur vana oli pooleks.
Tegin veokolmnurga võistlustele kulgemiseks.
Tagavedrudelt 1,5 tiiru maha lõigatud.
Taga piduriregulaatorit hetkel pole.
Tagasild 100% lukus.
Mootor 1 mis ostes peal oli võtsin lahti ja hakkasin uurima mis juhtus. 1kolb oli sulanud. Kolvid on mõõdus 79,4. Lisaks on kolbidelt maha treitud ja sama sai teha ka uue kolviga. Muretseks uued rõngad ja laoks ploki kokku. Siis uuriks kuida saab kaane peale 1tihendiga. Õlivõttur on tehtud lõdviku peale ringi eelnevalt.

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#12

Postitus Postitas motoroller » 13 Veebr 2015 19:09

14" 5,5" ET35

Pilt

Komplekteerisin uue kasti kuna vana (2106 kast) hakkas kolmandat välja viskama.
2101 kast (4uut sünkrot, 2käigu kammakas, tihendid, simmerid kokku 22€) lisaks ka uus idee käigukangi kinnitamiseks. Keermestasin kastist väljatuleva hoova


Pilt

Pilt



Tõin varuks ka lada 5käigulise kasti markeering oli küll 2101 oma aga 5 käik täitsa olemas.

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#13

Postitus Postitas motoroller » 15 Veebr 2015 20:56

Uue kasti käikude lülitus vägahea aga väga hüppelisel ja treppis teel viskab ikka kolmanda välja kui gaasi maha lased. Kas esineb teistel kh sellist probleemi? Käigukang on küll pikem aga õhukese seinaga torust ja üpris kerge nupp kah otsas niiet seda ei süüdistaks.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#14

Postitus Postitas olaaf » 16 Veebr 2015 10:47

fiksaatorkuulide vedrud vanad ja nõrgad või siis käigukahvli fiksaatorkuuli pesasse vagu kulunud??
proovi esialgu uued vedrud kuulikeste taha panna (see väike metallplaat kastikorpuse servas...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#15

Postitus Postitas motoroller » 17 Veebr 2015 21:15

Võtsin täna uuesti kasti alt ära. vedrudega fiksaatorkuulikestele lisaks on ka piklikud fiksaatorid minul aga olud need panemata ühe suutsin leida aga teine ongi puudu lisaks käib ühe varda sisse mingi peenike pulk. Vedrud naq soovitati vaadata on okeid vb venitan vähe pikemaks ja varrastel sooned üliminimaalsed ja kõigil võrdselt. Selle tarkuse sain soetatud raamatust.

Pilt
Lisaks sai tellitud lanseka tugevdus. Mis on küll kaunis õhukesest torust niiet kerevenitust sellega teha ei saa. Pingutusmutrile treisin vaheseibi mis on otsapidi torusees, et seekoht vähemalt tugev ja ilma lõtkudeta.

Pilt
Külge sai uus siduri peasilinder ja töösilindrile sai võetud uued mansetid mis kasti allapanekuga saab jooksvalt ära teha. Vana töösilinder toimetas aga tilkus õrnalt. Peasilinder liikus väga vaevaliselt tagasi.

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 626
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#16

Postitus Postitas Hulkur » 17 Veebr 2015 22:14

Ega see lanzeka tugi praktikas ei tööta. Pigem kapotti avades selline silmailu.

Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

#17

Postitus Postitas 01vaz01 » 17 Veebr 2015 23:04

Strutbar ehk lanseroni tugevdus toimib sellisel juhul paremini kui lanseronid tugevdatud. Muidu, parem ikka kui ilma. :)

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 626
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#18

Postitus Postitas Hulkur » 17 Veebr 2015 23:28

Mulle meeldib vaielda. :D Sellise konstruktsiooniga vibu seal kapotiall ei aita kui paned 20 m õhulennu ja maandumine ei ole just pehmesse rannaliiva. See varras on ikka rohke sellistele parklatuuniatele kes ei tea miks seda üldse vaja on. Nagu ka igasugused muud peformance vidinad. Riiulid on täis igasuguseid Racing kleepsuga vidinaid. Kuid paljud asjad ei tee autot kiiremaks.

motoroller
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Dets 2008 22:46
Asukoht: ida -virumaa
Autod: Müügi/ostu eesmärgil

#19

Postitus Postitas motoroller » 23 Veebr 2015 15:14

Käisin Ehmofixis silda regullimas.
Pilt

Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist