9. leht 11-st

Postitatud: 09 Okt 2016 22:08
Postitas 01vaz01
Pea pump bosch orig 044 (mitte makett) ning etteande pump tõesti mingi 115lph facet. Vahepaak, suur paak ja tagasivool kõik omavahel ühenduses ning ei tohiks tekkida juhust, et vahepaak tühi oleks, pigem korralikult küttest punnist ja üle ajama tagasi suurde paaki. See ei ole teooria, vaid järele proovitud!
Hetkel sisselaske süsteem põmst stock. Pleenium on teine (power cap) ja airfilter cone. Pihustid hetkel ka stock, parem oleks vbla vahetada facelifti moto siniste vastu mis pihustavad neljast punktist ning, siis tuleks latis rõhk 3bar. Hetkel beezide pihustitega 2.5bar. Kuid siiski motol nukad stock, klapid stock, sisselaske kogu süsteem stock + orig aju, vast ei näe suurt mõtet tõsta rõhku ja pihustitega jamada, eriti veel vabalt hingava mootori juures (non turbo). Hetkel plaan niimoodi seda engine jooksutada, aga kogun vaikselt sukasäärde ja mõttes mõlgub jenvey trottli pakett koos uue juht ajuga. See annaks kannika all ka tunda, võrdluseks pihusteid ja rõhku tõstes/vahetades stock ajuga. :) siis loomulikult ka kangemad nukad.
Kellel häid ideid, mida kuidas lihtsa vaevaga märgatavaid tulemusi mootorile lisada andke aga arutelule tuld!!! :P

Postitatud: 29 Okt 2016 22:19
Postitas 01vaz01
Mõningased edasi viivad operatsioonid taas auto kallal tehtud. Piduri/siduri/kütuse voolikud torud põhimõtteliselt valmis.

Juhi poole olen üritanud võimalikult torude/voolikute vaba hoida, et miski ei segaks sisse/välja käimist jne.
Pilt

Toas pedal boxi kallal üritasin võimalikult palju vaske kasutada kuna enamus jääb jalge aluse alumiinium plaadi alla ja ehk torude läbipaine väiksem kui armeeritud voolikutel, kui seda üldse tunneb kannikas ära.
Pilt

Kütuse süsteem läbipestud/puhutud, ning kõik kokku keeratud. Armeeritud teflon voolikud
Pilt

Kapote all ka topsikud paigas. Puudu esi piduri torud, armeeritud teflon vollad olemas, kuid pole jõudnud veel külge keerata. Plaan veel survega piduri tule lüliti vahele sättida esipiduri liinile.
Pilt

Postitatud: 04 Dets 2016 22:18
Postitas RRisto
Mis automargi latt ja el. võim peale lõpuks läks?

Postitatud: 05 Dets 2016 07:37
Postitas 01vaz01
Latt ise vw 2, el võim opel corsa.

Postitatud: 05 Dets 2016 10:01
Postitas RRisto
Suured tänud! Corsa kontroller ka?

Postitatud: 05 Dets 2016 14:51
Postitas 01vaz01
Corsa controller ka jah.

Postitatud: 05 Dets 2016 18:31
Postitas madis.allik
Mis automargi jahutus radikas ees on ?

Postitatud: 05 Dets 2016 22:28
Postitas 01vaz01
Nö custom alu racing radikas, mõõdu järgi. Kui kellegil vaja saan aidata. :)

Postitatud: 12 Dets 2016 19:40
Postitas 01vaz01
Mõni pilt imbub taas üles. Hetkel muidugi tehtud natuke rohkem kui pildimaterjali.
Hetkel siis ootan klaasikiilu ja mõningaid väikeseid nips asju, et saaks klaasid ette ja auto enamvähem valmis elektriku juurde. Hetke plaan selline, et jaanuari algul kohe tuttava juurde, tõmbab kogu auto elektri ja kardaani ning pooleks jaanuariks peaks/võiks auto omaljõul liikuda ja müriseda.

Kõtu alt puudu siis kardaan ja põhjakate. Kroom ots puudu ja moto padjad pole vales kohas :D

Pilt
Pilt

Migiga Tigi, kerge weldporn ;)

Pilt

Veesärk ka paigas, paras lego on. Paisuka install tuleb ka kohe kohe...

Pilt

Toas alumintšikuga mässatud, enamus läheb hiljem carbon kile alla.

Pilt
Pilt

Postitatud: 14 Dets 2016 11:05
Postitas v2ikek8lm
Ma endal keevitasin väljalaske flantsid samamoodi ja pärast keevitaja lasi üle. Olevat lekkinud nagu sõelast.

Sul on viimane pütt mootoripatjadel ? :o

Postitatud: 14 Dets 2016 12:47
Postitas 01vaz01
Keevitamine on kunst ja oskus mida igaüks ei jaga. Kui pinnad puhtad ja keevitusel leegi kuumus ja voolutugevus paigas, siis vaadata minu keevitust seespoolt on metallide sulamine jõudnud ka teisele poole materjali. Lihtsalt peale tinutada oskab igaüks ja hiljem lekibki nagu sõelast. :)

Postitatud: 14 Dets 2016 12:56
Postitas atzkarik
Kütuse süsteem läbipestud/puhutud, ning kõik kokku keeratud. Armeeritud teflon voolikud
Pilt

Vaatasin seda pilti ja kuskilt meenus selline asi ``3.6.5 Kütusepaagi täiteava peab asetsema auto välispinnal. Kütusepaagi tuulutus peab olema viidud väljapoole auto keret ja omama tagasivoolu klappi. `` Kardan et siin võib tekkida probleem :(

Postitatud: 14 Dets 2016 15:29
Postitas 01vaz01
Mul probleemi pole, niikaua kui suures rallis osaleda ei plaani. Paak on ka tavaline JAZ ilma homota. Tuulutus hetkel korgi kaudu. Ja kui peakski kõike seda vaja minema reeglite kohaselt korda ajada, siis vastav täite kõri orig kütuse luugi alla ja tuulutus ka nii kuidas nõutakse.
Auto mul siiski enda rajapäeva autoks niisama funni jaoks ehitatud. Järgitud ka suurem osa tehnilisi nõudeid ning puudused mis kerge vaevaga (pigem rahaga) reeglitele vastavaks muuta/kohendada. :)
Hetkel küll ei paista kuidagi kõva talve tulemas, on see auto rohkem jääraja auto. Ja kui Eesti rallidel puhtaid piigi võistlusi ei korraldata siis sinna ka ei trügi. :bouncing

Postitatud: 14 Dets 2016 18:47
Postitas Hulkur
Väga ilus töö.

Põhi läheb ka mingi kattealla?



Kahju oleks mööda kruusa sellega pühkida.... :D

Postitatud: 15 Dets 2016 07:26
Postitas 01vaz01
Koopad kindlasti plastiga üle ja ehk ka tagasild. Mootori alla loomulik pantser ka :)

Postitatud: 19 Dets 2016 22:37
Postitas Raimz
 
01vaz01 kirjutas:Keevitamine on kunst ja oskus mida igaüks ei jaga. Kui pinnad puhtad ja keevitusel leegi kuumus ja voolutugevus paigas, siis vaadata minu keevitust seespoolt on metallide sulamine jõudnud ka teisele poole materjali. Lihtsalt peale tinutada oskab igaüks ja hiljem lekibki nagu sõelast. :)
pildil olev keevitus küll eriline kunst pole, nii võib igaüks punktida. kui pildil olev keevitus ära survestada siis näed et iga punkti vahelt lekib.

Postitatud: 20 Dets 2016 19:10
Postitas 01vaz01
Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!

Postitatud: 20 Dets 2016 20:12
Postitas ccve
 
01vaz01 kirjutas:Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
:D närvid nõrgad või

Postitatud: 20 Dets 2016 21:02
Postitas 01vaz01
Mis need närvid siia puutuvad? :cul

Postitatud: 20 Dets 2016 21:38
Postitas Raimz
 
01vaz01 kirjutas:Eelpool nagu kirjutasin, et kes niimoodi punktides survetihedalt keevitada ei oska tuleb jagada sosseppade auku. Ja kes selliseid mõtetuid asju MINU TEEMAS arutada/targutada tahab võtab kõne mulle 5566 3500, U2U-sse suvalisi kirjasõpru ka ei otsi.
Hoiab teema puhta ja mölavaba!!!
see polegi möla, see on reaalsus. Jagame siis sossseppade auku sind, kui nii ütled ise.
Kui keevituse juurde tagasi tulla, siis nii punktides ei saa survekindlat asja. ilmselgelt sumpsi ehituse juures polegi eesmärk saada seda survekindlaks, kuna seal erilist survet pole.
Kui võtta see sama tükk, mõlemasse otsa pimedad ette ja 1bar survet sisse siis 100% kindel et see keevitus laseb läbi.
Aga muidu üldiselt tundub, et ikka tahtmist ja viitsimist on ehitada korralikult.
Ära pikka viha pea.