6. leht 11-st

Postitatud: 10 Mär 2015 23:17
Postitas 01vaz01
Tuleb hetkel garaazi trackday car, AGA on juures, juhul kui vaja midagi sõita siis, on nõuetele vastav võimalus olemas.
Nõuetele kas vastab turvavöö kinnitus, 100% ei tea. Kuid nii on tehtud ka teistel rallikatel ja endale tundus lahendus turvalisem ja hea. Silmuspolt koos plaadiga alati lihtne põhja alla juurde panna kui vaja.
Roolisammas on veel tegemata jah, aga tuleb laagrile.

Postitatud: 03 Apr 2015 16:52
Postitas 01vaz01
Tagasilda lukk, et poleks päris 1 ratta veoline ning kui vaja aitamaks mõni sõõrik maha joonistada...
Pilt

Ja volvo tagasild millel lada kinnitused ehk (VoLada) tagasild :lol
Suur kummardus Ladaklubilisele Zajetz, kes selle töö ära tegi.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10 Apr 2015 22:59
Postitas 01vaz01
Kerel sai keevised ja puhastamata kohad, veelkord üle pritsitud ning paar väikest keevitust veel ja võib maalerdamine pihta hakata.
Mootorile ka värskem nägu..
Enne:
Pilt

Ja pärast:
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 11 Apr 2015 10:22
Postitas holden
plokk klaaskuuliga puhastatud?
c20xe läheb värvitoonidesse ka? :)

Postitatud: 11 Apr 2015 16:06
Postitas 01vaz01
Plokk, karter klaasiga tehtud ja kaan ning klapikambri kaan soodaga, kuid klapikambrikaan läheb ka veel klaasiga. Värvid ikka peale.. tuleb midagi autoga samasse stiili. : D

Postitatud: 13 Apr 2015 19:03
Postitas 01vaz01
Ungarlaste eeskujul sai veel metalli juurde nendele kõrvadele. Selliselt ei tohiks need kõrvad kere plekist lahti murduda :lol

PiltPilt

Postitatud: 21 Apr 2015 20:57
Postitas 01vaz01
Asi kerega sealmaal, et käib väikest viisi viimistlemine värvid, krundid, hermeetikud, kivikaitsed jne jne jne...
Muidugi üks pleki/keevitus töö veel on. Seda esimeste piilaritele ja turvapuuri sidumiseks oleks vaja vähemalt 1mm paksust ja valtsitud aukudega lehtesid.
Kui keegi teab kedagi, kellel vastavad pressitavad flantsid on ja selliste detailide tegemisega hakkama saab, andku teada!

Pilt illustratiivne, aga selliseid asju vaja
Pilt

Tänane maalri töö. Happe krunt + hermeetik
Pilt

Postitatud: 29 Apr 2015 11:27
Postitas MagneticMRO
 
01vaz01 kirjutas:Asi kerega sealmaal, et käib väikest viisi viimistlemine värvid, krundid, hermeetikud, kivikaitsed jne jne jne...
Muidugi üks pleki/keevitus töö veel on. Seda esimeste piilaritele ja turvapuuri sidumiseks oleks vaja vähemalt 1mm paksust ja valtsitud aukudega lehtesid.
Kui keegi teab kedagi, kellel vastavad pressitavad flantsid on ja selliste detailide tegemisega hakkama saab, andku teada!

Pilt illustratiivne, aga selliseid asju vaja
Pilt

Tänane maalri töö. Happe krunt + hermeetik
Pilt
Valus on vaadata, et nii korralikult ja hingega tehtud asi läheb rajale. Luba et sa lõpuni kõveraks seda ei keera!
Oleks palju raha, siis ostaks selle valmis eksemplari ära ja paneks klaasi taha muuseumisse :)

Postitatud: 29 Apr 2015 22:49
Postitas 01vaz01
Tänud hindamaks seda mida tehtud, kuid tööd jagub ja jagub veel.
Esmalt katsuks auto kokku ja sõitma saada, siis vaatan kas julgen/tahan kuskile kruusale ka minna. :lol

Postitatud: 25 Mai 2015 20:49
Postitas 01vaz01
Seis selline, et olen vahepeal moto ploki ära värvinud (hapekrunt+ kuumakindel must) ja nüüd vaja moto pulkadeks võtta.
Kere sai täna krunti juurde, kuid salongi ei saa ikka veel värviga kuna ootan valtsitud aukudega A piilari plekke, siis kui need keevitatud saab kabiini ka seest üle tuisata. Ahjaa, enne kui krunti põhja alla sai, tulistasin korralikult kogu põhja kivikaitsega ka üle.
Hetke seis selline... :)

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 26 Mai 2015 20:35
Postitas 01vaz01
Täna sain kaua oodatud flantsi kätte. Saab puuri flantsitud aukudega plekiga kere külge siduda. Et kui rull üle kuudi tuleb jäävad ehk piilarid ja ukse postid omale kohale :D
Eelkõige ise panen need tegelikult välimuse pärast ainult :lol
Pilt

Postitatud: 01 Juun 2015 18:33
Postitas 01vaz01
Vahepeal nii palju, et tagasillale (volvo) uued piduri suportid ja kettad muretsetud, need sätib sinna silla külge üks omaala meistrimees, kes ka diffri paikka sätib. Nimelt ise ei hakka proovima, seal vaja nö käbi ja pea ülekande kõrgus õigesti regullida.
Tagasillale valisin piduriteks A Vectra ketaspidurid. (35mm silindriga)

Garages külge keevitatud viimased detailid, edasi värvimine lihvimine viimistlemine, et kere tiba voolujoonelisem oleks sai ka törts pahtlit pandud mõne mölgi peale, kuna plaanis lasta auto korralikus kambris ära värvida. Tulemus võiks ikkagi sile ja läikiv jääda, missest et väikestviisi rallikas sellest on tulemas.. :)

Esi piilarid
Pilt

Salong krunditud
Pilt

:lol Hakkab looma vaikselt :lol
Pilt

Postitatud: 07 Juun 2015 21:49
Postitas 01vaz01
Maaler ikka liigutab vahepeal ka midagi :lol

Kabiin valgeks tõmmanud
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Juun 2015 21:41
Postitas 01vaz01
Kõtu valge
Pilt

Postitatud: 08 Juun 2015 22:07
Postitas Qunts
Millega tekkitad kivikitse ?
Klaasiliim või mis imevigur tänapäeval varuks on ?

Postitatud: 08 Juun 2015 22:40
Postitas 01vaz01
Kivikaitse juba on all. Valge ongi pinnakas ja jääbki alt selline.
Kivikaitse tulistasin ikka spets püstoliga ja terve põhja korralikult üle.
Või mida sa mõtlesid kivikaitse tekitamise all?

Postitatud: 08 Juun 2015 23:40
Postitas Qunts
 
01vaz01 kirjutas:Kivikaitse juba on all. Valge ongi pinnakas ja jääbki alt selline.
Kivikaitse tulistasin ikka spets püstoliga ja terve põhja korralikult üle.
Või mida sa mõtlesid kivikaitse tekitamise all?
Paljas värv ei kaitse kivide eest ja müügil olev kivikaitse on rohkem naljanumber.
Olen lugenud erinevatest foorumitest, kes kasutab klaasi liimi ja kes mida iganes kaitsmaks konkreetselt kivide eest ja mis kohe maha ei pudeneks peale esimest külma.
Originaal põhjakaitse on peal ikka pikkalt ja vaata kui raske on seda eemaldada aga võtta poes müüdav läga ja proovi seda eemaldada ja siis saad aru mida mõtlesin. (endal seisab sama asi ees ja alles loen teemasid, et mitte uuesti teha)

Postitatud: 09 Juun 2015 16:21
Postitas 01vaz01
Kivikaitse (stone chip) vajab ka korralikku eeltööd. Kui kõik õigesti teha ei tule see nii kergelt maha midagi (proovitud)! Kasutada kvaliteetseid tootjaid ning vastavalt rahakotile lasta kihtide paksus.
Mina pritsisin eelnevalt põhja puhtaks mis on eriti hea kare pind kuhu kõiksugu krundid ja kivikaitse hästi nakkub.
(Mida enamus ei tee ja kannavad kivikaitse vanale põhjakaitsevahendile)
Kuid siiski, miski pole igavene ja terav kruus saab jagu igast asjast. Aga pole üle mõtet mõelda!
Värv tuleks alati lasta viimaseks kihiks peale, kuna kaitseb niiskuse eest. Kivikaitse ja happekrunt on hingavad.
Eks igaüks teeb nii kuidas ise heaks arvab. Aga mis mõtled kuidas selle klaasiliimi pealekandmine välja näeb ja mis see sul maksma läheb! Edu... 😃

Postitatud: 09 Juun 2015 16:25
Postitas juss
On poes saada ka päris kivikaitset, mida tehased paigaldavad(silikooni baasil) aga selle hind on kuni 3X kallimi kui poes müüdavatest, toorkummi ja plastiku baasil olevatest kivikaitsetest. On ka veel muidugi bituumeni baasil olev "mingi asi" aga seda ei saa üle värvida, kuid püsib nesit kolmest kõige paremini peal.

Kui kellegil huvi PÄRIS kivikaitsme kohta, siis: reimo@bardahl.ee

Mina igaljuhul sealt sain kõige mõistlikuma hinnapakkumise.
Muidugi selle jaoks vaja eraldi püstolit, kuna see kivikaitse on silikooni tuubis (400ml)

Postitatud: 09 Juun 2015 18:29
Postitas 01vaz01
Mina ostsin ka auto-värvid/keemia poest ka päris kivikaitset . Mänguasjapoes polnud...
Kivikaitse mida nö tehases peale kantakse ja meil vastavates auto värvi poodides on siiski samade omaduste ja ülesandega.
Kui just keegi maximast ei käi ostmas.
:)