2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Uude Garage kolimine
Rallika ehitamise kõige nõmedam töö vist, ja see kraam eriti kinni nagu kellegil häid nippe või soovitusi andke teada, kuidas sellest jamast vabaneda. Kuid tundub, et mehhaaniline kraapimine vast kõige mõtekam (hetkel tegin terava höövli tera otsaga). Asja teeb veel raskemaks see, et mastiksi all on kohati 3mm paks vabriku poolt tehtud kivikaitse mis on eriti tahke klei seal all.
Rallika ehitamise kõige nõmedam töö vist, ja see kraam eriti kinni nagu kellegil häid nippe või soovitusi andke teada, kuidas sellest jamast vabaneda. Kuid tundub, et mehhaaniline kraapimine vast kõige mõtekam (hetkel tegin terava höövli tera otsaga). Asja teeb veel raskemaks see, et mastiksi all on kohati 3mm paks vabriku poolt tehtud kivikaitse mis on eriti tahke klei seal all.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Aga millega hiljem põhja töödelda? Kui aastas palju kruusasõite saab tuleb teda mitu korda hooaja jooksul võõbata.
Meie ehitatud g2 mis sõitis jääradasi, e-cupi ja enne seda mõne suure ralli ja mõningaid sprinte sai põhi samuti tehase mastiksist puhtaks roogitud. Siis läks hapekas ja emailvärv(kahe kompotentne mittekuluv) ja siis sai koobastesse ja karpide alla ca 4 pudelit kivikaitset.
Ehitades oli kere ideaalne, kuid nüüd peale 1 hooaega sõitu(peale seda on seisnud kuivas ja vahepeal tuulutatud) on põhi korralikult läbi. Tagantjärgi mõeldes oleks võinud tehase mastiksi alla jätta, selle korralikult puhastanud ja värvinud oleks hetkeseis kindlalt parem.
Meie ehitatud g2 mis sõitis jääradasi, e-cupi ja enne seda mõne suure ralli ja mõningaid sprinte sai põhi samuti tehase mastiksist puhtaks roogitud. Siis läks hapekas ja emailvärv(kahe kompotentne mittekuluv) ja siis sai koobastesse ja karpide alla ca 4 pudelit kivikaitset.
Ehitades oli kere ideaalne, kuid nüüd peale 1 hooaega sõitu(peale seda on seisnud kuivas ja vahepeal tuulutatud) on põhi korralikult läbi. Tagantjärgi mõeldes oleks võinud tehase mastiksi alla jätta, selle korralikult puhastanud ja värvinud oleks hetkeseis kindlalt parem.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Põhi kaetakse ikka selleks mõeldud materjaligaHulkur kirjutas:Aga millega hiljem põhja töödelda? Kui aastas palju kruusasõite saab tuleb teda mitu korda hooaja jooksul võõbata.
Meie ehitatud g2 mis sõitis jääradasi, e-cupi ja enne seda mõne suure ralli ja mõningaid sprinte sai põhi samuti tehase mastiksist puhtaks roogitud. Siis läks hapekas ja emailvärv(kahe kompotentne mittekuluv) ja siis sai koobastesse ja karpide alla ca 4 pudelit kivikaitset.
Ehitades oli kere ideaalne, kuid nüüd peale 1 hooaega sõitu(peale seda on seisnud kuivas ja vahepeal tuulutatud) on põhi korralikult läbi. Tagantjärgi mõeldes oleks võinud tehase mastiksi alla jätta, selle korralikult puhastanud ja värvinud oleks hetkeseis kindlalt parem.
Ise kõigil enda kiiretel autodel põhja liivapritsiga puhtaks teinud. Krunt + paksem veokavärv ja siis vastava plastiku/kummiga põhi üle.
- Proflex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 10 Nov 2013 20:31
- Asukoht: Sangaste
- Autod: Audi A4, Lada 2105
Kuna igapäeva tööna ehitan ralli evosid ja ka teisi ralliautosid siis meil klaasplastist põhja katted tehtud mille katame klaasiliimiga, bensiini ja pintsliga saab selle ühtlaseks massiks tõmmata ja kuivades on nagu kumm, osadele autodele oleme sama asja ka ilma klaasplast katteta teinud ja asi töötab !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Väga äge pukk tehtud teil.
Tore et asi edeneb.
Hakkasin siin aind kahtlema turvapuuris, peakaar on kuidagi väga kaugele teil pandud. Siit tuleb 2 suurt probleemi, I-ohutus, nimelt selle ukse risti tugevus jääb lahjemkas, II - turvapuuri nö. raskuskese on liialt taha nihkund - tagumine "kolmnurk" ei "tööta" nurk liiga väike.
Need on minu lihtsad tähelepanekud, soovitan soojalt ruttu vanemate puuride tegijatega konsulteerida ning EALi spetsialist kohale kutsuda, et kas ikka sellisele luba antakse jms.
esiots on hea, kuid see pikk rist ja lühike tagumine "kolmnurk" teevad mind ettevaatlikuks
Mul on peakaar ca 20-30cm eespool sinu omast ning auto parema stabiilsuse saavutamiseks on tagumise kolmnurga otsad viidud nii üles/pikaks kui sai
Samuti on ristid lühemad, kaitsevad rohkem
Võibolla ma reageerin üle, aga parem nüüd need vead parandada kui hiljem. Aga kui öeldakse et kõik on ok, no ju siis sobib.
Igatahes edu ja kui küsimusi on, sis pane ps'i
Tore et asi edeneb.
Hakkasin siin aind kahtlema turvapuuris, peakaar on kuidagi väga kaugele teil pandud. Siit tuleb 2 suurt probleemi, I-ohutus, nimelt selle ukse risti tugevus jääb lahjemkas, II - turvapuuri nö. raskuskese on liialt taha nihkund - tagumine "kolmnurk" ei "tööta" nurk liiga väike.
Need on minu lihtsad tähelepanekud, soovitan soojalt ruttu vanemate puuride tegijatega konsulteerida ning EALi spetsialist kohale kutsuda, et kas ikka sellisele luba antakse jms.
esiots on hea, kuid see pikk rist ja lühike tagumine "kolmnurk" teevad mind ettevaatlikuks
Mul on peakaar ca 20-30cm eespool sinu omast ning auto parema stabiilsuse saavutamiseks on tagumise kolmnurga otsad viidud nii üles/pikaks kui sai
Samuti on ristid lühemad, kaitsevad rohkem
Võibolla ma reageerin üle, aga parem nüüd need vead parandada kui hiljem. Aga kui öeldakse et kõik on ok, no ju siis sobib.
Igatahes edu ja kui küsimusi on, sis pane ps'i
Festina lente!