2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Peakaar istub tagaistme esiserva all oleva kere tugevduse esi servale, kuna olen 193cm kòrge, siis ei kipu kuidagi muudmoodi sinna ära mahtuma. Siinohal ròhutan, et esialgse plaani kohaselt valmib auto täiesti hobiautoks.
Auto stabiilsuse kohapealt, mida kaugemal on Lada kerel peakaar seda paremaks muutub kere kaalujaotus (raskuskese). Roolilatti alla tuues ning lisades sportrool erilise süvenduseta ntx 50mm ja quick release liides Ja pedalbox, ei jää juhile kuigi palju ruumi. Tuues peakaart 20-30cm ettepoole, peaks juht olema ca 1.50cm pikkune hiiglane. Sest kahe ukse vaheline post ongi minu peakaarest 30cm kaugusel. Siiani pole veel näinud et kellegil oleks peakaar ukse postiga samal kaugusel.
Kuid siiski huvitab ennastki, mida arvab üks EAL "ekspert" ja eks saab konsulteeritud lähiajal seegi.
Tänan tähelepaneku eest, arutelu on alati avatud ja ootan nòuandeid omaala spetsialistidelt!
Auto stabiilsuse kohapealt, mida kaugemal on Lada kerel peakaar seda paremaks muutub kere kaalujaotus (raskuskese). Roolilatti alla tuues ning lisades sportrool erilise süvenduseta ntx 50mm ja quick release liides Ja pedalbox, ei jää juhile kuigi palju ruumi. Tuues peakaart 20-30cm ettepoole, peaks juht olema ca 1.50cm pikkune hiiglane. Sest kahe ukse vaheline post ongi minu peakaarest 30cm kaugusel. Siiani pole veel näinud et kellegil oleks peakaar ukse postiga samal kaugusel.
Kuid siiski huvitab ennastki, mida arvab üks EAL "ekspert" ja eks saab konsulteeritud lähiajal seegi.
Tänan tähelepaneku eest, arutelu on alati avatud ja ootan nòuandeid omaala spetsialistidelt!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Minul on see kaar natuke lähemal, aga ruumi on täpselt parasjagu. Olen 1.88 aga sinusugune 5cm pikem sell küll minu autosse enam mugavalt ei mahu. Samas mulle meeldib suht lähedal ka istuda, mitte lebaskeleda. Pedalboxiks kasuta rippuvat varianti, mitte põrandale kinnituvat, jalad jäävad suht konksu vastasel juhul. Teine variant on tulemüüri altpoolt modida, aga minuarust puudub point.
Ps. Terminitest veel niipalju, et raskuskese ja kaalujaotus on kaks natuke erinevat asja
Ps. Terminitest veel niipalju, et raskuskese ja kaalujaotus on kaks natuke erinevat asja
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
ei selge, kui pikkusega probleeme on, siis peab arvutama hakkama
kuid, siinkohal on ju palju teisi võimalusi kuidas seda lihtsamate ja rentaablimate võtetega teha, nagu ka juba uzzac mainis.
mõned näited mida sai tehtud kui 189cm mees pukki istus:
Iste võimalikult alla
pedaalide muudatused
ilma süvendita elik sirge rool ja lühike vahemuhv
aga 193cm...nii pikka venda ei teagi et oleks keegi rallis sõitnud:)
et jah, ehk tõesti ei mängi välja.
Aga oled sa kindel et kiivriga sul pea vastu toru käima ei hakka?
lae risti pean silmas, minul on seal aind üks ja see läheb juhipoolt a piilari nurgast teisele poole peakaarele
oleks vastupidi...oleks mul ka kiiver laes kinni
lihtsalt mõtlen kaasa, ei ole ekspert
kuid, siinkohal on ju palju teisi võimalusi kuidas seda lihtsamate ja rentaablimate võtetega teha, nagu ka juba uzzac mainis.
mõned näited mida sai tehtud kui 189cm mees pukki istus:
Iste võimalikult alla
pedaalide muudatused
ilma süvendita elik sirge rool ja lühike vahemuhv
aga 193cm...nii pikka venda ei teagi et oleks keegi rallis sõitnud:)
et jah, ehk tõesti ei mängi välja.
Aga oled sa kindel et kiivriga sul pea vastu toru käima ei hakka?
lae risti pean silmas, minul on seal aind üks ja see läheb juhipoolt a piilari nurgast teisele poole peakaarele
oleks vastupidi...oleks mul ka kiiver laes kinni
lihtsalt mõtlen kaasa, ei ole ekspert
Festina lente!
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Puuri tehes sai järgitud 2014 FIA regulation mòòte ja jooniseid, kui pikk ja lühike mingi toru vòi vahe peab olema.
Ma arvan, et kiiver ei hakka vastu lae risti käima, kui iste maximaalselt alla tuua ja norm nurga alla sättida. Lae rist sai kahe paindega otstest ja korralikult katuse plekki lähedal. Aga pedalbox peaks tulema jah top mounted variant, seda ruumi ja jala asetuse kohapealt.
Eks pusin nüüd vähe aega pòhja kallal edasi.
Küsimus siit veel, kas on mòtet poolraamid kokku viia. Tegelikult seob puur ise juba korralikult kere jäigaks?
Ma arvan, et kiiver ei hakka vastu lae risti käima, kui iste maximaalselt alla tuua ja norm nurga alla sättida. Lae rist sai kahe paindega otstest ja korralikult katuse plekki lähedal. Aga pedalbox peaks tulema jah top mounted variant, seda ruumi ja jala asetuse kohapealt.
Eks pusin nüüd vähe aega pòhja kallal edasi.
Küsimus siit veel, kas on mòtet poolraamid kokku viia. Tegelikult seob puur ise juba korralikult kere jäigaks?
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Peakaar on täiesti õige kohapeal. Seal kus ta igal sigullil olema peaks. Vastasel juhul ei kujuta ette kuidas sinna istuma mahuks. Kõik 4 VFTSi kuhu puur sisse tehtud, on peakaar samas kohas.VäikeMägilane kirjutas:Väga äge pukk tehtud teil.
Tore et asi edeneb.
Hakkasin siin aind kahtlema turvapuuris, peakaar on kuidagi väga kaugele teil pandud. Siit tuleb 2 suurt probleemi, I-ohutus, nimelt selle ukse risti tugevus jääb lahjemkas, II - turvapuuri nö. raskuskese on liialt taha nihkund - tagumine "kolmnurk" ei "tööta" nurk liiga väike.
Need on minu lihtsad tähelepanekud, soovitan soojalt ruttu vanemate puuride tegijatega konsulteerida ning EALi spetsialist kohale kutsuda, et kas ikka sellisele luba antakse jms.
esiots on hea, kuid see pikk rist ja lühike tagumine "kolmnurk" teevad mind ettevaatlikuks
Mul on peakaar ca 20-30cm eespool sinu omast ning auto parema stabiilsuse saavutamiseks on tagumise kolmnurga otsad viidud nii üles/pikaks kui sai
Samuti on ristid lühemad, kaitsevad rohkem
Võibolla ma reageerin üle, aga parem nüüd need vead parandada kui hiljem. Aga kui öeldakse et kõik on ok, no ju siis sobib.
Igatahes edu ja kui küsimusi on, sis pane ps'i
Praegusel on kahjuks kellegi poolt tehtud uksepostiga pmst samale maale ning normaalne inimene sinna ilma tagumist risti ümber lõikamata istuma ei mahtunud.
Kas mõtteid puuri tagumine ots hoopis vedrukannuga siduda polnud?
Vedrustust kunagi edasi aretadades oleks hea.
Tagasilla mõne pikkivarda mõne puuri toru külge siduda saaks oleks asi uhke, nt nagu bmw-l.
Poleks poolraamidega vaja jännata.
Eelmise lehe pealt ei saanud aru, aga kas ülemise õõtshoova kinnituse üle käisite?
Muidu võib kõvemast august trampast korraliku rattakalde saada.
Vedrustust kunagi edasi aretadades oleks hea.
Tagasilla mõne pikkivarda mõne puuri toru külge siduda saaks oleks asi uhke, nt nagu bmw-l.
Poleks poolraamidega vaja jännata.
Eelmise lehe pealt ei saanud aru, aga kas ülemise õõtshoova kinnituse üle käisite?
Muidu võib kõvemast august trampast korraliku rattakalde saada.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Ega asjata peale 2005a. üht kurba õnnetust pesukaruga, ei vähendatud seda ukseristi pikkust WRCs - mingi hetk jääb see pikk toru nõrgaks.
Kõige paremini mahub siksi sisse ilma ühegi puurita.
Kui ikka ei mahu inimene autosse siis on 2 varianti, aga see selleks
ma lihtsalt oma pool-tehnilise pilguga hakkasin mõtisklema, et vahest on peakaar liiga taga ja tagasilla seotus puuriga selleläbi samuti veits kehva...hetkel veel saab lihtsamalt asju muuta, aga kui spetsid ütlevad nii on ok ja sobib, siis s bogam.
ei pretendeeri absol. tõele, peace - autoril jääb üle vaid kaasa mõelda või see tähelepanek minema visata.
edu!
Kõige paremini mahub siksi sisse ilma ühegi puurita.
Kui ikka ei mahu inimene autosse siis on 2 varianti, aga see selleks
ma lihtsalt oma pool-tehnilise pilguga hakkasin mõtisklema, et vahest on peakaar liiga taga ja tagasilla seotus puuriga selleläbi samuti veits kehva...hetkel veel saab lihtsamalt asju muuta, aga kui spetsid ütlevad nii on ok ja sobib, siis s bogam.
ei pretendeeri absol. tõele, peace - autoril jääb üle vaid kaasa mõelda või see tähelepanek minema visata.
edu!
Festina lente!
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Nüüd peaks olema ära lõigatud kõik mis endal pähe tuli ja ette jäi.
Tagumised koopad. Kuid väike küsimus siiski peas, et seda ukse luku juures olevat nö nurka ei või ära lõigata?
Sabale difuusor ka lõigatud ning varuratta ja paagialuse plekki lõikasin ka ära kuna porilapaka kinnituse alt oli kerge ussi auk mõlemal pool, siis mõeldud tehtud ja tulevad sirged plekid sinna, läheb tagu ots alt siledamaks.
Tagumised koopad. Kuid väike küsimus siiski peas, et seda ukse luku juures olevat nö nurka ei või ära lõigata?
Sabale difuusor ka lõigatud ning varuratta ja paagialuse plekki lõikasin ka ära kuna porilapaka kinnituse alt oli kerge ussi auk mõlemal pool, siis mõeldud tehtud ja tulevad sirged plekid sinna, läheb tagu ots alt siledamaks.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Täna pusisin volvo silla kallal, et see üleliigsest tühjaks lõigata. Lahe on see, et sild näeb välja nagu oleks maa alt kaevatud, kuid kõik mutrid keerasid ilusti lahti ja keere oli nagu uus. Rootsi teras pole muud öelda...
Tegin kaane lahti ja vastu vaatas selline küsimärk? peaks ju olema tegemist tavalise diffriga?
Tegin kaane lahti ja vastu vaatas selline küsimärk? peaks ju olema tegemist tavalise diffriga?
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kas jätad õõtsad nö originaaliks? Tugevdusi ei tee üldse?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Vaadates su projekti soovitan õõtsad pikkemaks teha ! (Foorumist leiab mõne õppetuse)
Krt kui hea grill sul on Kas laenad välja mingi raha eest?
Kui pulbrisse siis lase ka tsinkida ja teatud asjad katta kindlasti kinni ! Muidu on pärast viili ja paberiga nühimist, et kokku läheks
Vägev projekt
Edu ja paksu rahakotti
Krt kui hea grill sul on Kas laenad välja mingi raha eest?
Kui pulbrisse siis lase ka tsinkida ja teatud asjad katta kindlasti kinni ! Muidu on pärast viili ja paberiga nühimist, et kokku läheks
Vägev projekt
Edu ja paksu rahakotti
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Mootori tuba haljas nagu naksti!
Põhi ka haljaks, käigukasti tunnelit ei teinud kuna tuleb uus detail plekist. Kuna tegemist eksport 07-ga ja põhja all korralik paks kivikaitse + mastiks, mõtlesin mina, et olen kaval ja tagasilla alust osa ei viitsi maha kraapida ja mõnd kohta veel. Siis kivikaitse on ikkagi oma nime väärt ja klaaspritsiga rakse tulema, pole otstarbekas pritsida (jube aeg ja kulu) seega peab needki kohad veel mehaaniliselt maha kraapima ja siis prits...
Esi tiiva alust täielikult ei puhasta kuna keevitan täis nagu nii sealt maalt kus hetkel siis puhastus piir
Ukse vahede ja karpide pealt mõned väikesed roostetäpikesed ka eemaldatud
Ning väike OT pilt ka mis õues toimub, patsiendid ootavad reas. Ning isegi üks VAZCAMINO sinna ära eksinud haruldasem masin...
Põhi ka haljaks, käigukasti tunnelit ei teinud kuna tuleb uus detail plekist. Kuna tegemist eksport 07-ga ja põhja all korralik paks kivikaitse + mastiks, mõtlesin mina, et olen kaval ja tagasilla alust osa ei viitsi maha kraapida ja mõnd kohta veel. Siis kivikaitse on ikkagi oma nime väärt ja klaaspritsiga rakse tulema, pole otstarbekas pritsida (jube aeg ja kulu) seega peab needki kohad veel mehaaniliselt maha kraapima ja siis prits...
Esi tiiva alust täielikult ei puhasta kuna keevitan täis nagu nii sealt maalt kus hetkel siis puhastus piir
Ukse vahede ja karpide pealt mõned väikesed roostetäpikesed ka eemaldatud
Ning väike OT pilt ka mis õues toimub, patsiendid ootavad reas. Ning isegi üks VAZCAMINO sinna ära eksinud haruldasem masin...