2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Peakaar istub tagaistme esiserva all oleva kere tugevduse esi servale, kuna olen 193cm kòrge, siis ei kipu kuidagi muudmoodi sinna ära mahtuma. Siinohal ròhutan, et esialgse plaani kohaselt valmib auto täiesti hobiautoks.
Auto stabiilsuse kohapealt, mida kaugemal on Lada kerel peakaar seda paremaks muutub kere kaalujaotus (raskuskese). Roolilatti alla tuues ning lisades sportrool erilise süvenduseta ntx 50mm ja quick release liides Ja pedalbox, ei jää juhile kuigi palju ruumi. Tuues peakaart 20-30cm ettepoole, peaks juht olema ca 1.50cm pikkune hiiglane. Sest kahe ukse vaheline post ongi minu peakaarest 30cm kaugusel. Siiani pole veel näinud et kellegil oleks peakaar ukse postiga samal kaugusel.
Kuid siiski huvitab ennastki, mida arvab üks EAL "ekspert" ja eks saab konsulteeritud lähiajal seegi.
Tänan tähelepaneku eest, arutelu on alati avatud ja ootan nòuandeid omaala spetsialistidelt!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Minul on see kaar natuke lähemal, aga ruumi on täpselt parasjagu. Olen 1.88 aga sinusugune 5cm pikem sell küll minu autosse enam mugavalt ei mahu. Samas mulle meeldib suht lähedal ka istuda, mitte lebaskeleda. Pedalboxiks kasuta rippuvat varianti, mitte põrandale kinnituvat, jalad jäävad suht konksu vastasel juhul. Teine variant on tulemüüri altpoolt modida, aga minuarust puudub point.

Ps. Terminitest veel niipalju, et raskuskese ja kaalujaotus on kaks natuke erinevat asja :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1472
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

ei selge, kui pikkusega probleeme on, siis peab arvutama hakkama
kuid, siinkohal on ju palju teisi võimalusi kuidas seda lihtsamate ja rentaablimate võtetega teha, nagu ka juba uzzac mainis.

mõned näited mida sai tehtud kui 189cm mees pukki istus:
Iste võimalikult alla
pedaalide muudatused
ilma süvendita elik sirge rool ja lühike vahemuhv
aga 193cm...nii pikka venda ei teagi et oleks keegi rallis sõitnud:)
et jah, ehk tõesti ei mängi välja.

Aga oled sa kindel et kiivriga sul pea vastu toru käima ei hakka?
lae risti pean silmas, minul on seal aind üks ja see läheb juhipoolt a piilari nurgast teisele poole peakaarele
oleks vastupidi...oleks mul ka kiiver laes kinni

lihtsalt mõtlen kaasa, ei ole ekspert
Festina lente!
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Puuri tehes sai järgitud 2014 FIA regulation mòòte ja jooniseid, kui pikk ja lühike mingi toru vòi vahe peab olema.
Ma arvan, et kiiver ei hakka vastu lae risti käima, kui iste maximaalselt alla tuua ja norm nurga alla sättida. Lae rist sai kahe paindega otstest ja korralikult katuse plekki lähedal. Aga pedalbox peaks tulema jah top mounted variant, seda ruumi ja jala asetuse kohapealt.
Eks pusin nüüd vähe aega pòhja kallal edasi.
Küsimus siit veel, kas on mòtet poolraamid kokku viia. Tegelikult seob puur ise juba korralikult kere jäigaks?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Puurist on küll ja veel. Üle pole ka mõtet mõelda, lisakaalust rääkimata. Pea sul vaevalt et lakke hakkab käima, isegi minul on seal veel tublisti ruumi. Istme kinnitused nii maadligi kui saab ja mure murtud.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Nòustun uzzac- ga. :)
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

 
VäikeMägilane kirjutas:Väga äge pukk tehtud teil.
Tore et asi edeneb.

Hakkasin siin aind kahtlema turvapuuris, peakaar on kuidagi väga kaugele teil pandud. Siit tuleb 2 suurt probleemi, I-ohutus, nimelt selle ukse risti tugevus jääb lahjemkas, II - turvapuuri nö. raskuskese on liialt taha nihkund - tagumine "kolmnurk" ei "tööta" nurk liiga väike.
Need on minu lihtsad tähelepanekud, soovitan soojalt ruttu vanemate puuride tegijatega konsulteerida ning EALi spetsialist kohale kutsuda, et kas ikka sellisele luba antakse jms.

esiots on hea, kuid see pikk rist ja lühike tagumine "kolmnurk" teevad mind ettevaatlikuks

Mul on peakaar ca 20-30cm eespool sinu omast ning auto parema stabiilsuse saavutamiseks on tagumise kolmnurga otsad viidud nii üles/pikaks kui sai
Samuti on ristid lühemad, kaitsevad rohkem

Võibolla ma reageerin üle, aga parem nüüd need vead parandada kui hiljem. Aga kui öeldakse et kõik on ok, no ju siis sobib.

Igatahes edu ja kui küsimusi on, sis pane ps'i
Peakaar on täiesti õige kohapeal. Seal kus ta igal sigullil olema peaks. Vastasel juhul ei kujuta ette kuidas sinna istuma mahuks. Kõik 4 VFTSi kuhu puur sisse tehtud, on peakaar samas kohas.
Praegusel on kahjuks kellegi poolt tehtud uksepostiga pmst samale maale ning normaalne inimene sinna ilma tagumist risti ümber lõikamata istuma ei mahtunud.
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Kas mõtteid puuri tagumine ots hoopis vedrukannuga siduda polnud?
Vedrustust kunagi edasi aretadades oleks hea.
Tagasilla mõne pikkivarda mõne puuri toru külge siduda saaks oleks asi uhke, nt nagu bmw-l.
Poleks poolraamidega vaja jännata.
Eelmise lehe pealt ei saanud aru, aga kas ülemise õõtshoova kinnituse üle käisite?
Muidu võib kõvemast august trampast korraliku rattakalde saada.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1472
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ega asjata peale 2005a. üht kurba õnnetust pesukaruga, ei vähendatud seda ukseristi pikkust WRCs - mingi hetk jääb see pikk toru nõrgaks.

Kõige paremini mahub siksi sisse ilma ühegi puurita.
Kui ikka ei mahu inimene autosse siis on 2 varianti, aga see selleks
ma lihtsalt oma pool-tehnilise pilguga hakkasin mõtisklema, et vahest on peakaar liiga taga ja tagasilla seotus puuriga selleläbi samuti veits kehva...hetkel veel saab lihtsamalt asju muuta, aga kui spetsid ütlevad nii on ok ja sobib, siis s bogam.

ei pretendeeri absol. tõele, peace - autoril jääb üle vaid kaasa mõelda või see tähelepanek minema visata.

edu!
Festina lente!
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Nüüd peaks olema ära lõigatud kõik mis endal pähe tuli ja ette jäi.

Tagumised koopad. Kuid väike küsimus siiski peas, et seda ukse luku juures olevat nö nurka ei või ära lõigata?
Pilt

Sabale difuusor ka lõigatud ning varuratta ja paagialuse plekki lõikasin ka ära kuna porilapaka kinnituse alt oli kerge ussi auk mõlemal pool, siis mõeldud tehtud ja tulevad sirged plekid sinna, läheb tagu ots alt siledamaks.
Pilt
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Kuna sul puuri tagumine osa kinnitub koobaste peale siis ei või.
Ära võib lõigata siis kui puuri tagumine osa kinnituks koobaste vahelisele osale.
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Täna pusisin volvo silla kallal, et see üleliigsest tühjaks lõigata. Lahe on see, et sild näeb välja nagu oleks maa alt kaevatud, kuid kõik mutrid keerasid ilusti lahti ja keere oli nagu uus. Rootsi teras pole muud öelda...
Pilt

Tegin kaane lahti ja vastu vaatas selline küsimärk? peaks ju olema tegemist tavalise diffriga?
Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Tavaline jah..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Kerge õhulõikaja katusele ;)

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Taga risti uut tegema hakata oleks paras peavalu, kuigi algul sai seda mõeldud, et kinnitada vedrukannudele. Lõikamine oleks peakaare küljest just probleemiks, relakas sinna ei mahu!?!?! Seekord jätan asja nii ma arvan.

Vahepeal esisild pulkadeks, siis puhtaks prits ja arvatavasti pulbrisse.
Pilt
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Kas jätad õõtsad nö originaaliks? Tugevdusi ei tee üldse?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Vaadates su projekti soovitan õõtsad pikkemaks teha ! (Foorumist leiab mõne õppetuse)
Krt kui hea grill sul on :) Kas laenad välja mingi raha eest?
Kui pulbrisse siis lase ka tsinkida ja teatud asjad katta kindlasti kinni ! Muidu on pärast viili ja paberiga nühimist, et kokku läheks :D
Vägev projekt :D
Edu ja paksu rahakotti :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Kindlasti löö välja stabika poldid ja amordi poldid ja vaheta need 10 mm poltide vastu ja väike keevitus.
Aga arvan, et tead seda isegi :D
Edu :lol
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Need õõtsad teen lihtsalt puhtaks ja liiguvad mu tulevasele tänava originaal konditsioonis 2101-le. Aga käändmikud ja sillatala mõned pudinad sealt jäävad rallikale.
Õõtsad on olemas venest:
Pilt
Kasutaja avatar
01vaz01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 302
Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
Asukoht: Pärnu
Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d

Postitus Postitas 01vaz01 »

Mootori tuba haljas nagu naksti!
Pilt
Pilt

Põhi ka haljaks, käigukasti tunnelit ei teinud kuna tuleb uus detail plekist. Kuna tegemist eksport 07-ga ja põhja all korralik paks kivikaitse + mastiks, mõtlesin mina, et olen kaval ja tagasilla alust osa ei viitsi maha kraapida ja mõnd kohta veel. Siis kivikaitse on ikkagi oma nime väärt ja klaaspritsiga rakse tulema, pole otstarbekas pritsida (jube aeg ja kulu) seega peab needki kohad veel mehaaniliselt maha kraapima ja siis prits...
Pilt
Esi tiiva alust täielikult ei puhasta kuna keevitan täis nagu nii sealt maalt kus hetkel siis puhastus piir
Pilt

Ukse vahede ja karpide pealt mõned väikesed roostetäpikesed ka eemaldatud
Pilt
Pilt

Ning väike OT pilt ka mis õues toimub, patsiendid ootavad reas. Ning isegi üks VAZCAMINO sinna ära eksinud :D haruldasem masin... :)
Pilt
Vasta