2105 Tambet 82a v8 drift

2105 Tambet 82a v8 drift

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

2105 Tambet 82a v8 drift

Postitus Postitas Tambet »

Tervist kõigile!
Panen siis kah oma projekti siia ülesse.
Kuna eelmine drifti auto osteti ära ja loodus teatavasti tühja kohta ei salli siis tuli hakata uut ehitama. Toorikuks siis valitud 05 aastast 82. Õnnestus leida suhteliselt vähese roostega kere mis oli juba laiali lammutatud , niiet omal lammutamist minimaalselt. Plaan siis järgmine, mootoriks 4,4L BMW v8 + 3L v8 käigukast. Esisillaks saab BMW E36 sillatala ja roolilatt + E46 õõthoovad. Tagasild tuleb BMW E39 alt. Peaülekanne 3,91 E28 oma. Vedrustus tuleb BC coilide valikust. Tänase seisuga siis kere puhastatud mastiksist ja igasuguseid üleliigseid plekitükke eemaldatud .

Pilt

Pilt

Samuti on lapitud pisemaid roostekohti. Tagasild on paika aretatud, samuti esisilla tala.
Pilt

Pilt

Pilt

Võiks arvata, et 500 BMW sild on lai aga VFTS laiend katab ilusti rattad ära

Pilt

Pilt

Praegu rohkem ei viitsi kribada, eks annan teada kui asi edasi arenenud on
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Braavo!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kas sinu eelmine sõiduk oli z3 kerega valge bmw?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
lada420
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Mär 2011 21:17
Asukoht: Talinn
Autod: ВАЗ 2103
Kontakt:

Postitus Postitas lada420 »

Eelmine drifti sõiduk oli härral e39 kerega valge bmw.
Zigulli jõudmine eesti drifti radadele on küll väga tervitatav. Jõudu ja jaksu!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Väga tegija! Lõpuks ometi!
r
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas RLV »

Projekti lõppedes oleks vist lihtsam olnud Lada tiivad, luugid ja katus BMW-le istutada. :D
Müts maha. Parim ettevõtmine Driftiradadele.
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Minul oli jah valge E39, Z3 oli sõbra oma. Mõlemad muidu minu ehitatud on. Z3 müüdi soome ja 39 läks Z aemele.
m
martin003
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 07 Mai 2013 14:18

Postitus Postitas martin003 »

Küsiks siis, et kuidas plaanid e28 reduktori e39 silla külge istutada?
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Plaanida pole siin midagi, tänaseks on see diffri istutamine juba 2X teostatud asi.

Pilt
Siin esimesel katsel veidi deformeerunud kinnitused

Pilt
m
martin003
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 07 Mai 2013 14:18

Postitus Postitas martin003 »

Kaunis :) Aga kas sul oleks väga keeruline neid kaani/kinnitusi veel toota? Heameelega sobitaks enda e39-le ka teise bemari diffri alla. Siis saaks lsd peale mõelda.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Müts maha kui see asi valmis peaks saama, ikka päris palju viitsimist ja oskusi peab olema, et sellist asja toota. Või siis lihtsalt palju raha ja vaba aega :D. Kuigi lihtsam oleks kindlasti lada plekid bemmile külge õmmelda :D puur peab ka arvatavasti sees olema, sest see kere ei talu sellist väänet ja ei oleks nii jäik, mis klassis muidu auto sõitma hakkaks? Väga huvitav projekt ja kindlasti edu! (Y). :D
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Diffri kinnitusi saab ikka teha. Peale kinnituste tuleb veel gardaani kinnitus kah ringi teha ja vajadusel pooltelgede flantsid vahetada.
Auto ehitan pro nõuete järgi, puur tuleb samuti. Sõitma ilmselt hakkan street klassis.
Kasutaja avatar
Oja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Apr 2012 20:07
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Oja »

Ootan juba lõpptulemust. See igati väärt ettevõtmine, super!

Märk maha, jään jälgima. :)
"I live my life a quarter mile at a time." - Dominic Toretto
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Super ettevõtmine!

Miks üldse E28 reduktori kasuks otsustasid? Ei tahaks uskuda, et LSD pärast, sest keegi väga sellega drifti ei sõida. Ülekande valik parem?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Siia foorumi on ennegi tehtud huvitavaid teemasid, läbi-käinud ka paar drifti projekti mis jäid vist ka aint unistuste tasandile.. See projekt võiks lõpuni valmis saada, loodetavasti tuleb korralik asi!
Kui täielik drifti-võhik, käisin elus esimest korda paar nädalat tagasi Tabasalu drifti vaatamas ja pildistamas ning muljed olid huvitavad. Eesti tase on ikka väga kõikuv, eriti tänavaklass ja kui antud võistlusel ei oleks osalenud külalisi venemaalt siis tõenäoliselt ei sattuks ma väga pika ajajooksul sinna ka tagasi. Pro-klassi top sõitjatest ma saan juba aru, seal on arusaada et peab oskama ja osatakse ka sõita, et kõike seda väänet mööda rada suunata sinna kuhu vaja!
Aga kui see antud lada peaks kunagi valmis saama ja stardis olema, siis seda juba huvipärast tulen vaatama/pildistama!
Minu poolt edu ja jõudu, populaarsust sa Ladaga kogud kui see edasi käib, see on kindel :)!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Olen lugenud mehe tegemistest drifti foorumist eelmiste autode puhul. Olen käinud ka seal garaasis eelmine aasta kui wisefabi bmw enne esimest etappi seal viimast lihvi sai. Olen üpris kindel et, see masin jõuab rajale. Meestel on nii tehnikat kui ka teadmisi, selliseid suuri projekte teha.

Edu igatahes.
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Väga lahe ettevõtmine. Isiklikult ootan huviga kuidas antud lada keerama hakkab ja mis/kuidas selle tarbeks ümber ehitatakse. Edu!
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

E28 diffri kasuks otsustasin jah väga laia ülekannete valiku pärast. Teine põhjus on, et neid diffreid endal piisavalt olemas.
t
Tambet
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Mai 2013 09:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Vahepeal eriti midagi teha pole jõudnud kuna tööjuures kiire. Siiski on esisilla õõtsad valmis saanud.

Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tambetfab :)

Ma ei jõua ära oodata kui esimesi proovitiiru videoid või lausa lives sõitmas näeb seda ägedat putukat.
Vasta