2107,Guntsik1987,1990a
2107,Guntsik1987,1990a
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
2107,Guntsik1987,1990a
tervist.Sai pikka aega ladadest eemal olla aga pisik sees ikka.Niisiis sai toodud endale lemmik vaz 2107 korraliku kerega ja peale panin 03 1.5 l ketiga mootori.Mootorist niipalju et lasin silindrid järgmisse remontmõõtu lihvida,tutikad kolvid rõngad,väntvõll mis pole veel lihvi saand ega all olnud,uued saaled loomulikult,kaant sai maha lihvida 0.3 vist,klapid ära soveldada ja uued klapisääretihendid,siduriketas ja survelaager ja vahepukk ka uus,uued kardaaniristid ka määritavad.niva motopadjad jne .kõik kohe meelde ei tulegi,kuna ma lasin selle mootori juba 4 aastat tagasi teha siis niikaua lihtsalt seisis..igatahes nüüd vaja sisu kokku lapata ja ülevaatusele ja kindl ära teha.üldiselt on vist plaanis teha rally style tänavaauto millega saaks teinekord rajal ka kimada. torudest on müügi eesmärgil pilt tehtud,olid ennem selles ladas sees.kellegil huvi siis 58191336
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
- Black-Pearl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
- Asukoht: Kuusalu
- Autod: 21063
Täitsa kabe isend tundub olevat ja kui ette kujutada, milline see masin sinu soovide järgi peaks tulevikus välja nägema, siis tundub veelgi etem, Edu ehitamisel ja ära püssi põõsasse viska. Mul jäi asi poolikuks vahepeal aga tähtis ei olegi see aeg, millal valmis saad, vaid see, et tulemus saaks hea.
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
vahepeal siis mässasin siksi kallal,vahetasin klapisääretihendid uuesti,panin dr tuha tehtud nuka peale ja reg nukaratta..aga kuidagi ei hakka hästi käima.no okei tühikäiku pole,see tuleb nukast,aga jõudu ka pole enam niipalju kui tavalise nukaga.keerasin nukaratast 3 erinevasse asendisse,panin peale 2101 karpa,keerasin süüdet veidi varasemaks..kohapeal läheks nagu pöördesse aga jõudu ikka pole nagu ennem,.vaatasin et ka klapikambrikaan on alt hall ja radikas on hallikat möga,sumpast tuleb ka sinist niet hoia ja keela.seega mõõtsin surved ära,(0 koht oli paigast täpselt ei tea mis mõõt oli aga erinevuse suhtes mõõtsin) 1 sil:10.5 2 sil:12 3 sil:11 ja 4 sil:12.5 .......kas võib tõesti sisi kaane tihend ära olla juba,mootor pole eriti sõitnudki.tänan kes viitsis süveneda ja kaasa mõelda.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Pane originaal nukkvõll tagasi ja masin töötab taas normaalselt.
Üksikute "tjuning" juppide kasutamine vähendab mootori jõudlust. Või arvad, et tehase insenerid ei jaga asjast midagi? Kusagilt on meelde jäänud ütlus -"Kordaläinud forsseerimiseks võib lugeda olukorda kus võimsusest läks kaotsi vähem kui 10%." Korduvalt dünopingis läbiproovitud tõde.
Kui tahad aga püssi, siis vii mootor tegija juurde kes käib üle ploki, kepsud, kolvid, vända, gaasivahetus-süsteemi ja muu sinna juurde kuuluva.
Üksikute "tjuning" juppide kasutamine vähendab mootori jõudlust. Või arvad, et tehase insenerid ei jaga asjast midagi? Kusagilt on meelde jäänud ütlus -"Kordaläinud forsseerimiseks võib lugeda olukorda kus võimsusest läks kaotsi vähem kui 10%." Korduvalt dünopingis läbiproovitud tõde.
Kui tahad aga püssi, siis vii mootor tegija juurde kes käib üle ploki, kepsud, kolvid, vända, gaasivahetus-süsteemi ja muu sinna juurde kuuluva.
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
no kõik õige aga ei tuuni ju mingit vana mootorit ,et nukk peale ja lahe.plokk on ära lihvitud järgmisse remontmõõtu,vastava mõõdu tutikad kolvid rõngad,vänt mis pole sees olnud ja lihvi saand,saaled loomulikult,kaant maha võetud,klapipesad freesitud,klapid soveldatud.nüüd siis nukk ja nukaratas ka..tuttaval on 1.6 mootor samamoodi ära tehtud ja on sportnukk peal,hoopis teine minek kui originaaliga..
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Ilus nimekiri ja tegijat tuleb kiita!Guntsik1987 kirjutas:no kõik õige aga ei tuuni ju mingit vana mootorit ,et nukk peale ja lahe.plokk on ära lihvitud järgmisse remontmõõtu,vastava mõõdu tutikad kolvid rõngad,vänt mis pole sees olnud ja lihvi saand,saaled loomulikult,kaant maha võetud,klapipesad freesitud,klapid soveldatud.nüüd siis nukk ja nukaratas ka..tuttaval on 1.6 mootor samamoodi ära tehtud ja on sportnukk peal,hoopis teine minek kui originaaliga..
Kuid see on siiski kapitaalremont mida siin kirjeldatud. Pole küll ise vaz-imootorit tuuninud kuid see on märksa suurem ettevõtmine. ENSV ajal eemalt näinud seda pisut. Plokk puuritakse maksimaalsesse mõõtu, kolvid kaalutakse grammi pealt ja aetakse võimalikult kergeks. Kepsu servad freesiti teravaks ja võimalikult kergeks. Siis poleeriti üle. Hooratas kergeks, sisselaske ja väljalaskele suuremad klapid, kanalid suuremaks, (2? vist) karburaatorit, ämblik kolle, jne, jne......
Aga edu katsetamisel! Tegelikult ongi õige kõik omal nahal läbi proovida.
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
heihoo,ei ole veel püssi nurka visanud.Kasutan igapäevaselt tööl käimiseks ja sai osaletud isegi simuna jäärallil täna siis panin peale 1.6 mootori,kõik uued detailid sees,keegi rallisõitja oli teinud (kahjuks täpselt ei tea mis karul kõhus aga sain hea hinnaga ).Niipalju tean,et on õlikanalid paremaks lihvitud,sisse ja väljalase on kokku lihvitud paremaks õhu ja gaaside liikumiseks,ja peal sportnukk ,hetkel 01 mehhaaniline karpa.Olemas on mul ka weber 45 mis tuleks peale panna.Sain enne tuppa tulekut paar kilti sõita ja tundus ikka ägedam.Pühapäeval uus lume-jääralli sis ehk lisan mõne pildimaterjali ka,kesse pikka juttu ikka viitsib lugeda parimat
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
-
gGuntsik1987
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 12 Apr 2012 18:24
- Autod: vaz 2107, bmw 740d e38
oehh,juba on häda uue mootoriga.Esimesel päeval läks plokikaanetihend,mõtlesin okei mootor seisnud ja piik oli all sai piinata .Nimelt neljandal silindril silmaga ilusti näha ,on selle vaserõnga ja tihendi otse veesärki löönud.Sümptomid olid siis suits taga,karterituulutus tossas,paisupaak mulises.OK,tehti services ära ,kokku ja prooviringile.sain 3 km sõita,tankisin,veel 3 km tagasi koju,ja sama nali jälle.Kas jälle tihend ära ja kui siis miks ta selle ära lööb ? mootor jõudis alles töötemperatuurile ja kuuma ei andnud.See küll tehnikaasta ei ole,kõik 3 autot laiali